Այս կայքը օգտագործում է թխուկներ տվյալների պահպանման համար: Շարունակելով օգտվել կայքից՝ դուք համաձայնում եք այդ ֆայլերի օգտագործմանը:
Բույրը, բաղադրությունը և համը հանդիսանում են գնահատման ամենակարևոր գործոնները՝ սուրճ ըմպելիս: Սակայն անհատական նախասիրությունները առանցքային դեր են խաղում:
Տեսողություն
Մեր տեսողությունը գնահատում է սուրճի որակն առաջին վայրկյանների ընթացքում, մինչև այլ զգայարաների, ինչպիսիք են համի զգացողությունն ու հոտառությունը, ընդգրկվելն այս գործընթացին: Տեսողությունը մեզ օգնում է գնահատել գույնի ինտենսիվությունը, փրփուրի խտությունն ու բնական կառուցվածքը: Ավելին, սուրճի մատուցման եղանակը ևս ազդում է մեր տեսողական ընկալման վրա: Մենք ուշադրություն ենք դարձնում բաժակի տեսակին և դիզայնին, ինչպես նաև՝ ինչպես է սուրճը զարդարված: Վերջինիս օրինակ են հանդիսանում սերուցքը շոկոլադե փոշիով, ընկույզով կամ նարնջի կտորներով:
Հոտառություն
Մարդու քիթը կարող է տարբերակել ավելի քան 10 000 տարբեր բույրերի երանգներ: Համային երանգների 80%-ը մենք զգում ենք հոտառության շնորհիվ: Հոտառության զգացողությունները կարող են ընդլայնվել տարբեր հավելումների օգտագործմամբ: Առավել հաճախ կիրառվում է դարչին, վանիլին և հիլ, որոնք հարստացնում են յուրաքանչյուր սուրճի համը:
Համի զգացողություն
Մարդու լեզուն ճանաչում է չորս հիմնական համ՝ քաղցրություն, աղիություն, թթվություն և դառնություն: Բուրավետ օշարակներն ու մեղրը կարող են հարստացնել սուրճի համը, ինչը, այլ հավելումների հետ միասին, ստեղծում է յուրահատուկ համադրություն: