This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Ընդհատվող ծոմը՝ որպես քաշ կորցնելու հեշտ ձև

Ընդհատվող ծոմ

Այսօր մարդիկ հիմնականում կարծում են, որ ծոմապահությունն ավելի շատ կրոնական ծեսի մի մաս է, այլ ոչ թե սննդակարգի տեսակ կամ ֆիտնես ապրելակերպ: Այնուամենայնիվ, մարդկանց շրջանում ավելի հաճախ է հանդիպում մի պրակտիկա, որը ներառում է սննդից պարբերաբար հրաժարվելը: Դա կոչվում է «ընդհատվող ծոմ»:

Այսպիսով, ի՞նչ օգուտ կարող է այն տալ ձեր օրգանիզմին: Պարզվում է, որ մարդու օրգանիզմը, որոշ ժամանակ (սովորաբար 12-16 ժամ) առանց ուտելիքի մնալով՝ ընկնում է մի վիճակի մեջ, որը կոչվում է «կետոզ»: Իրականում սա թեթև սովի մատնվելու պրոցես է, որի ժամանակ ձեր օրգանիզմը յուրացնում է իր ճարպի պահեստները էներգիա ստանալու համար: Մեր նախնիները և այսօրվա գիշատիչների մեծ մասը գործել են անդադար սովածության վիճակում, ինչն օգնում էր նրանց ազատվել ավելորդ ճարպերից: Ընդհատվող ծոմի հետևորդներն ասում են, որ այսօր մարդիկ կարող են օգուտ քաղել դրանից, մանավանդ եթե նրանց պետք է քաշի հեշտ նվազեցում, իսկ խիստ սննդակարգերը շատ բարդ են նրանց համար:

Քաշի հեշտ նվազեցում

Ահա այն հիմնական կանոնները, որոնց պետք է հետևեք, եթե ցանկանում եք փորձել այս մեթոդը.

  • Անցեք քիչ շաքար պարունակող սննդակարգի. ավելի քիչ ածխաջրերի և գլյուկոզայի դեպքում ձեր ուղեղը կպահպանի մնացած շաքարն իր համար և ձեր օրգանիզմին կստիպի անցնել «ճարպերի այրման» վիճակի;
  • Խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ. առողջական խնդիրները կարող են ընդհատվող ծոմը ձեզ համար անընդունելի դարձնել;
  • Մի չարաշահեք այն. շաբաթական մեկ անգամ 12 ժամանոց ծոմապահությունը բավական է տարբերություն զգալու համար: Երկու օրը մեկ անելն արդեն առավելագույնն է շատ մարդկանց համար, եթե կարծում եք, որ կկարողանաք դիմանալ; 
  • Հեղուկ օգտագործեք. ձեր օրգանիզմն իր հեղուկների կարիքն ունի, իսկ ծոմապահության ժամանակ՝ առավել ևս;
  • Դադարեցրեք, եթե վատ եք զգում. առողջ մարդիկ սովորաբար հանգիստ կարող են դիմանալ առանց սննդի շաբաթական 12 ժամ, սակայն եթե ծոմապահության ժամանակ լավ չեք զգում, դադարեցրեք այն: Նպատակը ձեր քաշը նվազեցնելն է, ոչ թե ձեզ հիվանդանոց ուղարկելը:

Վերջ ի վերջո ընդհատվող ծոմը հետաքրքիր հայեցակարգ է, որը հիմնված է կուռ գիտության վրա: Նրանք, ովքեր ավելի հեշտ են կարողանում սննդից հրաժարվել, քան կատարել խիստ սննդակարգային ընտրություն, կգնահատեն սա: Այնուամենայնիվ, հիշեք, որ ընդհատվող ծոմն ընդամենը գործիք է, որ օգնում է ձեզ քաշ կորցնել, այլ ոչ թե դեղամիջոց: Այնպես որ սննդի բալանսավորված պլանը պետք է կիրառվի դրան զուգընթաց:


Recipes that might interest you

Գորտի տոտիկներ՝ շոգեխաշած սպիտակ գինու սոուսում
Գորտի տոտիկներ՝ շոգեխաշած սպիտակ գինու սոուսում

Բաղադրատոմս ֆրանսիական խոհանոցի ամենահայտնի դելիկատեսներից մեկի համար:

3 persons over 45 min Hard
Գարնանային կրոկետներ
Գարնանային կրոկետներ

Գարնանային կրոկետների բաղադրատոմս:

20 persons over 45 min Easy
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Եգիպտացորենով քաղցր, հյութալի և համեղ կարկանդակ, որը կարող է Ձեզ ուրախացնել։

10 persons over 45 min Medium
Թուրքական հաց էկմեկ
Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 persons over 45 min Medium
Ընդհատվող ծոմը՝ որպես քաշ կորցնելու հեշտ ձև

Ընդհատվող ծոմ

Այսօր մարդիկ հիմնականում կարծում են, որ ծոմապահությունն ավելի շատ կրոնական ծեսի մի մաս է, այլ ոչ թե սննդակարգի տեսակ կամ ֆիտնես ապրելակերպ: Այնուամենայնիվ, մարդկանց շրջանում ավելի հաճախ է հանդիպում մի պրակտիկա, որը ներառում է սննդից պարբերաբար հրաժարվելը: Դա կոչվում է «ընդհատվող ծոմ»:

Այսպիսով, ի՞նչ օգուտ կարող է այն տալ ձեր օրգանիզմին: Պարզվում է, որ մարդու օրգանիզմը, որոշ ժամանակ (սովորաբար 12-16 ժամ) առանց ուտելիքի մնալով՝ ընկնում է մի վիճակի մեջ, որը կոչվում է «կետոզ»: Իրականում սա թեթև սովի մատնվելու պրոցես է, որի ժամանակ ձեր օրգանիզմը յուրացնում է իր ճարպի պահեստները էներգիա ստանալու համար: Մեր նախնիները և այսօրվա գիշատիչների մեծ մասը գործել են անդադար սովածության վիճակում, ինչն օգնում էր նրանց ազատվել ավելորդ ճարպերից: Ընդհատվող ծոմի հետևորդներն ասում են, որ այսօր մարդիկ կարող են օգուտ քաղել դրանից, մանավանդ եթե նրանց պետք է քաշի հեշտ նվազեցում, իսկ խիստ սննդակարգերը շատ բարդ են նրանց համար:

Քաշի հեշտ նվազեցում

Ահա այն հիմնական կանոնները, որոնց պետք է հետևեք, եթե ցանկանում եք փորձել այս մեթոդը.

  • Անցեք քիչ շաքար պարունակող սննդակարգի. ավելի քիչ ածխաջրերի և գլյուկոզայի դեպքում ձեր ուղեղը կպահպանի մնացած շաքարն իր համար և ձեր օրգանիզմին կստիպի անցնել «ճարպերի այրման» վիճակի;
  • Խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ. առողջական խնդիրները կարող են ընդհատվող ծոմը ձեզ համար անընդունելի դարձնել;
  • Մի չարաշահեք այն. շաբաթական մեկ անգամ 12 ժամանոց ծոմապահությունը բավական է տարբերություն զգալու համար: Երկու օրը մեկ անելն արդեն առավելագույնն է շատ մարդկանց համար, եթե կարծում եք, որ կկարողանաք դիմանալ; 
  • Հեղուկ օգտագործեք. ձեր օրգանիզմն իր հեղուկների կարիքն ունի, իսկ ծոմապահության ժամանակ՝ առավել ևս;
  • Դադարեցրեք, եթե վատ եք զգում. առողջ մարդիկ սովորաբար հանգիստ կարող են դիմանալ առանց սննդի շաբաթական 12 ժամ, սակայն եթե ծոմապահության ժամանակ լավ չեք զգում, դադարեցրեք այն: Նպատակը ձեր քաշը նվազեցնելն է, ոչ թե ձեզ հիվանդանոց ուղարկելը:

Վերջ ի վերջո ընդհատվող ծոմը հետաքրքիր հայեցակարգ է, որը հիմնված է կուռ գիտության վրա: Նրանք, ովքեր ավելի հեշտ են կարողանում սննդից հրաժարվել, քան կատարել խիստ սննդակարգային ընտրություն, կգնահատեն սա: Այնուամենայնիվ, հիշեք, որ ընդհատվող ծոմն ընդամենը գործիք է, որ օգնում է ձեզ քաշ կորցնել, այլ ոչ թե դեղամիջոց: Այնպես որ սննդի բալանսավորված պլանը պետք է կիրառվի դրան զուգընթաց:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description