Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ցիտրուսային դիետա

 

Առանց «յո-յո էֆեկտի»

Եթե դուք պահեք 1000կկալ-ի դիետա ամբողջ ամսվա ընթացքում, դուք կկորցնեք մոտավորապես չորս կիլոգրամ: Դիետան համարվում է ամենաարդյունավետը, քանի որ այն չի բերում «յո-յո էֆեկտի»: Բացի այդ, դուք կարող եք մեծացնել ազդեցությունը` մարմնամարզության և ձգող լոսյոնների կիրառման միջոցով:

Մի փորձեք կիրառել հրաշագործ դիետաներ: Եթե դուք չափազանց արագ կորցնեք Ձեր քաշը, Ձեր մաշկը ժամանակ չի ունենա կարգավորվելու և առողջ տեսք ունենալու: Մենք առաջարկում ենք համեղ և հեշտ ցիտրուսային դիետան: Դուք կնվազեցնեք Ձեր քաշn աստիճանաբար և կկորցնեք կես կիլոգրամ ընդամենը երեք օրում, իսկ հետո կարող եք հաշվել կալորիաները և ընդունել օրական 1000-ից 1200կկալ:

Ցիտրուսային դիետայի անմիջական արդյունքները կոգևորեն Ձեզ, որպեսզի շարունակեք այն: Այն կնպաստի, որպեսզի Ձեր ստամոքսը «փոքրանա» և կօգնի Ձեզ խուսափել քաղցրավենիքից:

Ցիտրուսային աղցանի օրական բաժնի բաղադրատոմսը (այն կարող է պատրաստվել առավոտյան և պահվել սառնարանում). մաքրեք և կտրտեք 5 նարինջ և 4 թուրինջ, լցրեք վրան 1 թեյի գդալ հեղուկ մեղր, 5 թեյի գդալ կիտրոնի հյութ և 4 մանրացված ընկույզ: Վրան լցրեք մաղադանոսի մի քանի տերև:

 

Ցիտրուսները

Ցիտրուսային մրգերը վիտամինների արժեքավոր աղբյուր են՝ հատկապես ձմռանը և գարնանը, երբ տեղական մրգեր չկան: Այս եռօրյա ցիտրուսային դիետայի հիմքը կազմում է համեղ և նրբահամ աղցանը:

 
 
 

Ճաշացանկ

Նախաճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 բաժակ նարնջի հյութ (քամած կամ տուփից)

Ճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 նարինջ

Ընթրիք -1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

 


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Բուլկուց կնեդլիկներ

Բուլկուց կնեդլիկներ

Կնեդլիկների՝ կարտոֆիլի կամ բրձնի փոխարեն մսի հետ մատուցվող չեխական ավանդական խորտիկի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բիգոս

Բիգոս

Բիգոսի՝ Լեհաստանում տոնական սեղաններին հաճախ հանդիպող ավանդական ուտեստի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Դիմ սումը փոքր չինական նախուտեստներ են, որոնք կարող են լինել ծովամթերքով կամ մսով պելմենիների, բլիթների և կրոկետների տեսքով: Վոնտոնն ամենահանրահայտ նմանատիպ նախուտեստներից է Չինաստանում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Այնտոպֆ՝ լիարժեք ճաշ

Այնտոպֆ՝ լիարժեք ճաշ

«Այնտոպֆ» բառը գերմաներեն նշանակում է «մեկ կաթսա», ինչն էլ հանդիսանում է այս ուտեստի գաղտնիքը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ցիտրուսային դիետա
 

Առանց «յո-յո էֆեկտի»

Եթե դուք պահեք 1000կկալ-ի դիետա ամբողջ ամսվա ընթացքում, դուք կկորցնեք մոտավորապես չորս կիլոգրամ: Դիետան համարվում է ամենաարդյունավետը, քանի որ այն չի բերում «յո-յո էֆեկտի»: Բացի այդ, դուք կարող եք մեծացնել ազդեցությունը` մարմնամարզության և ձգող լոսյոնների կիրառման միջոցով:

Մի փորձեք կիրառել հրաշագործ դիետաներ: Եթե դուք չափազանց արագ կորցնեք Ձեր քաշը, Ձեր մաշկը ժամանակ չի ունենա կարգավորվելու և առողջ տեսք ունենալու: Մենք առաջարկում ենք համեղ և հեշտ ցիտրուսային դիետան: Դուք կնվազեցնեք Ձեր քաշn աստիճանաբար և կկորցնեք կես կիլոգրամ ընդամենը երեք օրում, իսկ հետո կարող եք հաշվել կալորիաները և ընդունել օրական 1000-ից 1200կկալ:

Ցիտրուսային դիետայի անմիջական արդյունքները կոգևորեն Ձեզ, որպեսզի շարունակեք այն: Այն կնպաստի, որպեսզի Ձեր ստամոքսը «փոքրանա» և կօգնի Ձեզ խուսափել քաղցրավենիքից:

Ցիտրուսային աղցանի օրական բաժնի բաղադրատոմսը (այն կարող է պատրաստվել առավոտյան և պահվել սառնարանում). մաքրեք և կտրտեք 5 նարինջ և 4 թուրինջ, լցրեք վրան 1 թեյի գդալ հեղուկ մեղր, 5 թեյի գդալ կիտրոնի հյութ և 4 մանրացված ընկույզ: Վրան լցրեք մաղադանոսի մի քանի տերև:

 

Ցիտրուսները

Ցիտրուսային մրգերը վիտամինների արժեքավոր աղբյուր են՝ հատկապես ձմռանը և գարնանը, երբ տեղական մրգեր չկան: Այս եռօրյա ցիտրուսային դիետայի հիմքը կազմում է համեղ և նրբահամ աղցանը:

 
 
 

Ճաշացանկ

Նախաճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 բաժակ նարնջի հյութ (քամած կամ տուփից)

Ճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 նարինջ

Ընթրիք -1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան