Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ցիտրուսային դիետա

 

Առանց «յո-յո էֆեկտի»

Եթե դուք պահեք 1000կկալ-ի դիետա ամբողջ ամսվա ընթացքում, դուք կկորցնեք մոտավորապես չորս կիլոգրամ: Դիետան համարվում է ամենաարդյունավետը, քանի որ այն չի բերում «յո-յո էֆեկտի»: Բացի այդ, դուք կարող եք մեծացնել ազդեցությունը` մարմնամարզության և ձգող լոսյոնների կիրառման միջոցով:

Մի փորձեք կիրառել հրաշագործ դիետաներ: Եթե դուք չափազանց արագ կորցնեք Ձեր քաշը, Ձեր մաշկը ժամանակ չի ունենա կարգավորվելու և առողջ տեսք ունենալու: Մենք առաջարկում ենք համեղ և հեշտ ցիտրուսային դիետան: Դուք կնվազեցնեք Ձեր քաշn աստիճանաբար և կկորցնեք կես կիլոգրամ ընդամենը երեք օրում, իսկ հետո կարող եք հաշվել կալորիաները և ընդունել օրական 1000-ից 1200կկալ:

Ցիտրուսային դիետայի անմիջական արդյունքները կոգևորեն Ձեզ, որպեսզի շարունակեք այն: Այն կնպաստի, որպեսզի Ձեր ստամոքսը «փոքրանա» և կօգնի Ձեզ խուսափել քաղցրավենիքից:

Ցիտրուսային աղցանի օրական բաժնի բաղադրատոմսը (այն կարող է պատրաստվել առավոտյան և պահվել սառնարանում). մաքրեք և կտրտեք 5 նարինջ և 4 թուրինջ, լցրեք վրան 1 թեյի գդալ հեղուկ մեղր, 5 թեյի գդալ կիտրոնի հյութ և 4 մանրացված ընկույզ: Վրան լցրեք մաղադանոսի մի քանի տերև:

 

Ցիտրուսները

Ցիտրուսային մրգերը վիտամինների արժեքավոր աղբյուր են՝ հատկապես ձմռանը և գարնանը, երբ տեղական մրգեր չկան: Այս եռօրյա ցիտրուսային դիետայի հիմքը կազմում է համեղ և նրբահամ աղցանը:

 
 
 

Ճաշացանկ

Նախաճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 բաժակ նարնջի հյութ (քամած կամ տուփից)

Ճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 նարինջ

Ընթրիք -1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

 


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան
Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան

Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցանի բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Պիցցա քաղցր եգիպտացորենով, չիլլի պղպեղով և կոպա նրբերշիկով
Պիցցա քաղցր եգիպտացորենով, չիլլի պղպեղով և կոպա նրբերշիկով

Համեղ պիցցա հաճելի ժամանցի համար ընկերներով:

1 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Թուրքական հաց էկմեկ
Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Դոներ քեբաբ
Դոներ քեբաբ

Տավարի մսից թուրքական ուտեստ, որը մատուցվում է էկմեկ հացի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ցիտրուսային դիետա
 

Առանց «յո-յո էֆեկտի»

Եթե դուք պահեք 1000կկալ-ի դիետա ամբողջ ամսվա ընթացքում, դուք կկորցնեք մոտավորապես չորս կիլոգրամ: Դիետան համարվում է ամենաարդյունավետը, քանի որ այն չի բերում «յո-յո էֆեկտի»: Բացի այդ, դուք կարող եք մեծացնել ազդեցությունը` մարմնամարզության և ձգող լոսյոնների կիրառման միջոցով:

Մի փորձեք կիրառել հրաշագործ դիետաներ: Եթե դուք չափազանց արագ կորցնեք Ձեր քաշը, Ձեր մաշկը ժամանակ չի ունենա կարգավորվելու և առողջ տեսք ունենալու: Մենք առաջարկում ենք համեղ և հեշտ ցիտրուսային դիետան: Դուք կնվազեցնեք Ձեր քաշn աստիճանաբար և կկորցնեք կես կիլոգրամ ընդամենը երեք օրում, իսկ հետո կարող եք հաշվել կալորիաները և ընդունել օրական 1000-ից 1200կկալ:

Ցիտրուսային դիետայի անմիջական արդյունքները կոգևորեն Ձեզ, որպեսզի շարունակեք այն: Այն կնպաստի, որպեսզի Ձեր ստամոքսը «փոքրանա» և կօգնի Ձեզ խուսափել քաղցրավենիքից:

Ցիտրուսային աղցանի օրական բաժնի բաղադրատոմսը (այն կարող է պատրաստվել առավոտյան և պահվել սառնարանում). մաքրեք և կտրտեք 5 նարինջ և 4 թուրինջ, լցրեք վրան 1 թեյի գդալ հեղուկ մեղր, 5 թեյի գդալ կիտրոնի հյութ և 4 մանրացված ընկույզ: Վրան լցրեք մաղադանոսի մի քանի տերև:

 

Ցիտրուսները

Ցիտրուսային մրգերը վիտամինների արժեքավոր աղբյուր են՝ հատկապես ձմռանը և գարնանը, երբ տեղական մրգեր չկան: Այս եռօրյա ցիտրուսային դիետայի հիմքը կազմում է համեղ և նրբահամ աղցանը:

 
 
 

Ճաշացանկ

Նախաճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 բաժակ նարնջի հյութ (քամած կամ տուփից)

Ճաշ – 1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան

Ընդմիջում – 1 նարինջ

Ընթրիք -1 բաժակ անանուխով թեյ, ցիտրուսային աղցան