Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Որոշ մարդիկ սուրճն ըմպում են համի համար, մյուսները՝ օրվա համար էներգիա ստանալու: Ավելին, սուրճը շատ դրական ազդեցություն ունի մեր առողջության վրա: Առաջին հերթին, այս ըմպելիքը հրաշալի հակաօքսիդանտ է, որը հետաձգում է ծերացման գործընթացը: Բացի դրանից, այն մեզ պաշտպանում է ատերոսկլերոզից և սրտային հիվանդություններից, քանի որ այն նվազեցնում է օրգանիզմում առկա վատ որակի խոլեստերինի քանակը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս, որ սուրճը նվազեցնում է գլխացավերի քանակը, երկրորդ աստիճանի դիաբետի զարգացման ռիսկը և որոշ տեսակի քաղցկեղային և այլ հիվանդությունների ռիսկը, ինչպիսիք են Պարկինսոնի կամ Ալցհայմերի հիվանդությունները: Սուրճի մեկ այլ առավելությունն այն է, որ այն նվազեցնում է կարիեսի, ինչպես նաև աստմայի ռիսկը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս նաև, որ սուրճ ըմպելը լավացնում է կարճաժամկետ հիշողությունն ու խթանում է ուսուցման գործընթացին: Սուրճ ըմպելու թերություններն ավելի քիչ են, քան առավելությունները: Միևնույն է, կարիք կա դրանք նշելու: Առաջին հերթին, սուրճը նվազեցնում է օրգանիզմում մագնեզիումի, վիտամին B-ի և կալցիումի քանակը: Ավելին, նախընտրելի չէ սուրճ օգտագործել ստամոքսի խնդիրների առկայության դեպքում, քանի որ այս ըմպելիքը մեծ քանակությամբ ստամոքսաթթու է առաջացնում: Սուրճի շատ հաճախակի ըմպումը կարող է հանգեցնել հյուծման և գրգռման, ինչպես նաև՝ քնի խնդիրների: Հետևաբար, օրական հարկավոր է ըմպել հստակ քանակությամբ սուրճ: Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Սուրճն ըմպե՛ք պատասխանատու կերպով, և ձեր առողջությունը կբարելավվի:

Ոգեշնչվե՛ք և կարդացե՛ք ավելին ... կայքում: Բրոկկոլիի առողջարար հատկությունները


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Գունդելի բլիթներ

Գունդելի բլիթներ

Գունդելի բլիթների բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կարագով բլիթներ

Կարագով բլիթներ

Poffertjes՝ հոլանդական ավանդական բլիթներ, որոնք սովորական բլիթներից տարբերվում են փոքր չափերով և քաղցրությամբ:

6 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Չիզքեյք

Չիզքեյք

Չիզքեյքը շատ տարածված աղանդեր է ոչ միայն Գերմանիայում, այլև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Բակալաու

Բակալաու

Ձողաձուկն անկասկած պորտուգալական սեղանների ամենահայտնի ուտեստն է:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Որոշ մարդիկ սուրճն ըմպում են համի համար, մյուսները՝ օրվա համար էներգիա ստանալու: Ավելին, սուրճը շատ դրական ազդեցություն ունի մեր առողջության վրա: Առաջին հերթին, այս ըմպելիքը հրաշալի հակաօքսիդանտ է, որը հետաձգում է ծերացման գործընթացը: Բացի դրանից, այն մեզ պաշտպանում է ատերոսկլերոզից և սրտային հիվանդություններից, քանի որ այն նվազեցնում է օրգանիզմում առկա վատ որակի խոլեստերինի քանակը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս, որ սուրճը նվազեցնում է գլխացավերի քանակը, երկրորդ աստիճանի դիաբետի զարգացման ռիսկը և որոշ տեսակի քաղցկեղային և այլ հիվանդությունների ռիսկը, ինչպիսիք են Պարկինսոնի կամ Ալցհայմերի հիվանդությունները: Սուրճի մեկ այլ առավելությունն այն է, որ այն նվազեցնում է կարիեսի, ինչպես նաև աստմայի ռիսկը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս նաև, որ սուրճ ըմպելը լավացնում է կարճաժամկետ հիշողությունն ու խթանում է ուսուցման գործընթացին: Սուրճ ըմպելու թերություններն ավելի քիչ են, քան առավելությունները: Միևնույն է, կարիք կա դրանք նշելու: Առաջին հերթին, սուրճը նվազեցնում է օրգանիզմում մագնեզիումի, վիտամին B-ի և կալցիումի քանակը: Ավելին, նախընտրելի չէ սուրճ օգտագործել ստամոքսի խնդիրների առկայության դեպքում, քանի որ այս ըմպելիքը մեծ քանակությամբ ստամոքսաթթու է առաջացնում: Սուրճի շատ հաճախակի ըմպումը կարող է հանգեցնել հյուծման և գրգռման, ինչպես նաև՝ քնի խնդիրների: Հետևաբար, օրական հարկավոր է ըմպել հստակ քանակությամբ սուրճ: Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Սուրճն ըմպե՛ք պատասխանատու կերպով, և ձեր առողջությունը կբարելավվի:

Ոգեշնչվե՛ք և կարդացե՛ք ավելին ... կայքում: Բրոկկոլիի առողջարար հատկությունները