Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Որոշ մարդիկ սուրճն ըմպում են համի համար, մյուսները՝ օրվա համար էներգիա ստանալու: Ավելին, սուրճը շատ դրական ազդեցություն ունի մեր առողջության վրա: Առաջին հերթին, այս ըմպելիքը հրաշալի հակաօքսիդանտ է, որը հետաձգում է ծերացման գործընթացը: Բացի դրանից, այն մեզ պաշտպանում է ատերոսկլերոզից և սրտային հիվանդություններից, քանի որ այն նվազեցնում է օրգանիզմում առկա վատ որակի խոլեստերինի քանակը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս, որ սուրճը նվազեցնում է գլխացավերի քանակը, երկրորդ աստիճանի դիաբետի զարգացման ռիսկը և որոշ տեսակի քաղցկեղային և այլ հիվանդությունների ռիսկը, ինչպիսիք են Պարկինսոնի կամ Ալցհայմերի հիվանդությունները: Սուրճի մեկ այլ առավելությունն այն է, որ այն նվազեցնում է կարիեսի, ինչպես նաև աստմայի ռիսկը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս նաև, որ սուրճ ըմպելը լավացնում է կարճաժամկետ հիշողությունն ու խթանում է ուսուցման գործընթացին: Սուրճ ըմպելու թերություններն ավելի քիչ են, քան առավելությունները: Միևնույն է, կարիք կա դրանք նշելու: Առաջին հերթին, սուրճը նվազեցնում է օրգանիզմում մագնեզիումի, վիտամին B-ի և կալցիումի քանակը: Ավելին, նախընտրելի չէ սուրճ օգտագործել ստամոքսի խնդիրների առկայության դեպքում, քանի որ այս ըմպելիքը մեծ քանակությամբ ստամոքսաթթու է առաջացնում: Սուրճի շատ հաճախակի ըմպումը կարող է հանգեցնել հյուծման և գրգռման, ինչպես նաև՝ քնի խնդիրների: Հետևաբար, օրական հարկավոր է ըմպել հստակ քանակությամբ սուրճ: Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Սուրճն ըմպե՛ք պատասխանատու կերպով, և ձեր առողջությունը կբարելավվի:

Ոգեշնչվե՛ք և կարդացե՛ք ավելին ... կայքում: Բրոկկոլիի առողջարար հատկությունները


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչի՝ գուլյաշ-ապուրի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյայի բաղադրատոմս: Մեքսիկայում այս ուտեստը հիմնական սննդի հավելումն է, պարզ ասած՝ մեքսիկական հացը:

10 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ

Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ

Էմպանադասը մեծ արգենտինական պելմենիներ են՝ պատրաստված տավարի մսով:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգը Թաիլանդում ամենահայտնի ապուրն է, որը պատրաստում են հավի մսի արգանակով, սնկով, կիտրոնի կտորներով ու տերևներով և մանր ծովախեցգետիններով, որոնք շատ սիրված են թաիլանդցիների կողմից:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Որոշ մարդիկ սուրճն ըմպում են համի համար, մյուսները՝ օրվա համար էներգիա ստանալու: Ավելին, սուրճը շատ դրական ազդեցություն ունի մեր առողջության վրա: Առաջին հերթին, այս ըմպելիքը հրաշալի հակաօքսիդանտ է, որը հետաձգում է ծերացման գործընթացը: Բացի դրանից, այն մեզ պաշտպանում է ատերոսկլերոզից և սրտային հիվանդություններից, քանի որ այն նվազեցնում է օրգանիզմում առկա վատ որակի խոլեստերինի քանակը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս, որ սուրճը նվազեցնում է գլխացավերի քանակը, երկրորդ աստիճանի դիաբետի զարգացման ռիսկը և որոշ տեսակի քաղցկեղային և այլ հիվանդությունների ռիսկը, ինչպիսիք են Պարկինսոնի կամ Ալցհայմերի հիվանդությունները: Սուրճի մեկ այլ առավելությունն այն է, որ այն նվազեցնում է կարիեսի, ինչպես նաև աստմայի ռիսկը: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տալիս նաև, որ սուրճ ըմպելը լավացնում է կարճաժամկետ հիշողությունն ու խթանում է ուսուցման գործընթացին: Սուրճ ըմպելու թերություններն ավելի քիչ են, քան առավելությունները: Միևնույն է, կարիք կա դրանք նշելու: Առաջին հերթին, սուրճը նվազեցնում է օրգանիզմում մագնեզիումի, վիտամին B-ի և կալցիումի քանակը: Ավելին, նախընտրելի չէ սուրճ օգտագործել ստամոքսի խնդիրների առկայության դեպքում, քանի որ այս ըմպելիքը մեծ քանակությամբ ստամոքսաթթու է առաջացնում: Սուրճի շատ հաճախակի ըմպումը կարող է հանգեցնել հյուծման և գրգռման, ինչպես նաև՝ քնի խնդիրների: Հետևաբար, օրական հարկավոր է ըմպել հստակ քանակությամբ սուրճ: Սուրճի դրական և բացասական կողմերը

Սուրճն ըմպե՛ք պատասխանատու կերպով, և ձեր առողջությունը կբարելավվի:

Ոգեշնչվե՛ք և կարդացե՛ք ավելին ... կայքում: Բրոկկոլիի առողջարար հատկությունները