Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Գեղեցիկ լինելը հեշտ է. սպորտն ու դրա օգուտները

 

Սպորտն ու դրա օգուտները

Բոլորս ուզում ենք ուրիշների աչքերում գեղեցիկ տեսք ունենալ և դրա մեջ ոչ մի վատ բան չկա: Ամռան գալստյան հետ այս ցանկությունը մեծանում է, և կառուցվածքի բարելավման հարցն ավելի է մեծանում: Ճշմարտությունն այն է, որ ոչ մի սննդակարգ այնքան արդյունավետ չի լինի առանց սպորտի հետ համադրելու:

Սպորտի օգուտները շատ են, այն մեր օրգանիզմին էներգիա և տոնուս է հաղորդում և արագացնում է նյութափոխանակությունը: Կանոնավոր մարզանքով մենք հասնում ենք օպտիմալ արդյունքների, ինչը մեզ լցնում է ինքնավստահությամբ:

Նրանց համար, ովքեր ուզում են ավելորդ կիլոգրամներ կորցնել եկող ամռան համար, առաջարկում ենք սրտային վարժություններ: Դրանք շատ առավելություններ ունեն, քանի որ հաճախ այրում են մեծ քանակությամբ կալորիաներ, քանի որ վարժության ժամանակ զարկերակն արագանում է սովորականից երկու կամ երեք անգամ:

Սրտային վարժություններ անելիս՝ այրում ենք ժամում մոտավորապես 800 կալորիա, որն էլ այսպիսի մարզանքի տևողությունն է: Կան նաև տարբեր տեսահոլովակներ, որոնք ներառում են համախումբ վարժություններ – տաքացում, պար, գետնից հրում և յոգա: Վազքը նույնպես օպտիմալ տարբերակ է, բայց դուք ավելի շուտ կնախընտրեք այգին: Ամեն դեպքում հիշեք, որ լավ սպորտային կուլտուրան օգնում է հասնելու ցանկալի արդյունքի:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Խոհարարի աղցան
Խոհարարի աղցան

Խոհարարի աղցանի բաղադրատոմս

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բուրիտտո
Բուրիտտո

Մեքսիկական խոհանոցի գնահատողների սիրելի ուտեստի՝ բուրիտոյի բաղադրատոմս:

12 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Ոսպով և սոուսով մարինացված սաղմոնի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կարագով բլիթներ
Կարագով բլիթներ

Poffertjes՝ հոլանդական ավանդական բլիթներ, որոնք սովորական բլիթներից տարբերվում են փոքր չափերով և քաղցրությամբ:

6 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Գեղեցիկ լինելը հեշտ է. սպորտն ու դրա օգուտները
 

Սպորտն ու դրա օգուտները

Բոլորս ուզում ենք ուրիշների աչքերում գեղեցիկ տեսք ունենալ և դրա մեջ ոչ մի վատ բան չկա: Ամռան գալստյան հետ այս ցանկությունը մեծանում է, և կառուցվածքի բարելավման հարցն ավելի է մեծանում: Ճշմարտությունն այն է, որ ոչ մի սննդակարգ այնքան արդյունավետ չի լինի առանց սպորտի հետ համադրելու:

Սպորտի օգուտները շատ են, այն մեր օրգանիզմին էներգիա և տոնուս է հաղորդում և արագացնում է նյութափոխանակությունը: Կանոնավոր մարզանքով մենք հասնում ենք օպտիմալ արդյունքների, ինչը մեզ լցնում է ինքնավստահությամբ:

Նրանց համար, ովքեր ուզում են ավելորդ կիլոգրամներ կորցնել եկող ամռան համար, առաջարկում ենք սրտային վարժություններ: Դրանք շատ առավելություններ ունեն, քանի որ հաճախ այրում են մեծ քանակությամբ կալորիաներ, քանի որ վարժության ժամանակ զարկերակն արագանում է սովորականից երկու կամ երեք անգամ:

Սրտային վարժություններ անելիս՝ այրում ենք ժամում մոտավորապես 800 կալորիա, որն էլ այսպիսի մարզանքի տևողությունն է: Կան նաև տարբեր տեսահոլովակներ, որոնք ներառում են համախումբ վարժություններ – տաքացում, պար, գետնից հրում և յոգա: Վազքը նույնպես օպտիմալ տարբերակ է, բայց դուք ավելի շուտ կնախընտրեք այգին: Ամեն դեպքում հիշեք, որ լավ սպորտային կուլտուրան օգնում է հասնելու ցանկալի արդյունքի: