Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Սպիտակ և կարմիր լոբի

Կարմիր լոբի

Լոբին խորհուրդ է տրվում բուսակերներին` որպես սպիտակուցների անգնահատելի աղբյուր: Գիտականորեն ապացուցված է, որ այն պարունակում է ավելի շատ սպիտակուցներ, քան միսը: Կարմիր լոբին B վիտամինների, հատկապես, B1 վիտամինի հարուստ աղբյուր է, որն ազդում է որպես հակադեպրեսանտ և լավացնում է հիշողությունը: Լոբին նաև հարուստ է կալիումով, կալցիումով ու ֆոսֆորով, որոնք հոգ են տանում արյան շրջանառության համակարգի համար և ամրացնում են ոսկորները: Բացի այդ, լոբին պարունակում է շատ երկաթ, ֆոլաթթու, սելեն և ցինկ: Այս հանքային աղերը շատ կարևոր դեր են կատարում մարսողության և իմունային համակարգերի նորմալ գործունեության համար ու չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները: Լոբու հատիկներում պարունակվող մանրաթելերը նպաստում են ավելորդ խոլեստերինի հեռացմանը օրգանիզմից, որը դրական է ազդում նաև մեր սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա: Բացի այդ, կարմիր լոբին հարուստ է իզոֆլավոնով. տարր, որը նվազեցնում է շագանակագեղձի քաղցկեղի վտանգը` տղամարդկանց համար, և օգտակար է կանանց համար` դաշտանադադարի ընթացքում: Ցածր գլիկեմիկ մակարդակը լոբու հաջորդ մեծ առավելությունն է: Այն նպաստում է արյան մեջ շաքարի կայուն մակարդակի ապահովմանը: Կարմիր լոբու մեջ պարունակվող պիգմենտը կարևոր դեր է կատարում` որպես հակաօքսիդանտ:

White & Red Kidney Beans

Սպիտակ լոբի

Սպիտակ լոբին նույնպես բուսական սպիտակուցի արժեքավոր աղբյուր է: Այս բանջարեղենը լրացնում է երկաթի, պղնձի, ցինկի, ֆոսֆորի, մագնեզիումի պաշարները և անհրաժեշտ է  օրգանիզմի նորմալ գործունեության համար: Այն պարունակում է նաև A, E և B վիտամիններ: Հիմնային միջավայր ստեղծելու իր հատկության շնորհիվ, լոբին նպաստում է օրգանիզմի թթվային հավասարակշռության պահպանմանը: Լոբու հատիկները նաև մանրաթելերի հիանալի աղբյուր են, նպաստելով մարսողության համակարգի աշխատանքի բարելավմանը: Բացի այդ, նրա օգտագործումը բարենպաստ է ազդում աղիների միկրոֆլորայի, ենթաստամոքսային գեղձի նորմալ գործունեության, լյարդի և հաստ աղիքի վրա: Ապացուցվել է, որ մեր սննդակարգում սպիտակ լոբու կանոնավոր օգտագործումը իջեցնում է արյան մեջ խոլեստերինի ընդհանուր մակարդակը՝ նվազեցնելով սրտի հիվանդությունների վտանգը: Ավելին, լոբու այս բազմազան տեսակները լեցիտինի բնական աղբյուր են, որոնք բարենպաստ են ազդում նյարդային համակարգի, ուշադրության կենտրոնացման և հիշողության վրա:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Սուշի. ճապոնական խոհանոցի ամենահայտնի ճաշատեսակ
Սուշի. ճապոնական խոհանոցի ամենահայտնի ճաշատեսակ

Խավիարով սուշիի բաղադրատոմս. ճաշատեսակ, որ հայտնի է ողջ աշխարհում:

3 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Ալֆահորես՝ խտացրած կաթով թխվածքաբլիթներ
Ալֆահորես՝ խտացրած կաթով թխվածքաբլիթներ

Բազմաթիվ լատինոամերիկյան երկրներում և Իսպանիայում կարելի է հանդիպել այսպիսի անվանումով թխվածքաբլիթ, սակայն բաղադրատոմսերը շատ տարբեր են:

20 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս
Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկին հիանալի միջոց է յոգուրտից և թարմ վարունգից սոուս պատրաստելու համար՝ ձիթայուղի, սխտորի, աղի ու պղպեղի ավելացմամբ:

6 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Կանաչ ոլոռով պաստա
Կանաչ ոլոռով պաստա

Կանաչ ոլոռով համեղ պաստա

2 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Սպիտակ և կարմիր լոբի

Կարմիր լոբի

Լոբին խորհուրդ է տրվում բուսակերներին` որպես սպիտակուցների անգնահատելի աղբյուր: Գիտականորեն ապացուցված է, որ այն պարունակում է ավելի շատ սպիտակուցներ, քան միսը: Կարմիր լոբին B վիտամինների, հատկապես, B1 վիտամինի հարուստ աղբյուր է, որն ազդում է որպես հակադեպրեսանտ և լավացնում է հիշողությունը: Լոբին նաև հարուստ է կալիումով, կալցիումով ու ֆոսֆորով, որոնք հոգ են տանում արյան շրջանառության համակարգի համար և ամրացնում են ոսկորները: Բացի այդ, լոբին պարունակում է շատ երկաթ, ֆոլաթթու, սելեն և ցինկ: Այս հանքային աղերը շատ կարևոր դեր են կատարում մարսողության և իմունային համակարգերի նորմալ գործունեության համար ու չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները: Լոբու հատիկներում պարունակվող մանրաթելերը նպաստում են ավելորդ խոլեստերինի հեռացմանը օրգանիզմից, որը դրական է ազդում նաև մեր սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա: Բացի այդ, կարմիր լոբին հարուստ է իզոֆլավոնով. տարր, որը նվազեցնում է շագանակագեղձի քաղցկեղի վտանգը` տղամարդկանց համար, և օգտակար է կանանց համար` դաշտանադադարի ընթացքում: Ցածր գլիկեմիկ մակարդակը լոբու հաջորդ մեծ առավելությունն է: Այն նպաստում է արյան մեջ շաքարի կայուն մակարդակի ապահովմանը: Կարմիր լոբու մեջ պարունակվող պիգմենտը կարևոր դեր է կատարում` որպես հակաօքսիդանտ:

White & Red Kidney Beans

Սպիտակ լոբի

Սպիտակ լոբին նույնպես բուսական սպիտակուցի արժեքավոր աղբյուր է: Այս բանջարեղենը լրացնում է երկաթի, պղնձի, ցինկի, ֆոսֆորի, մագնեզիումի պաշարները և անհրաժեշտ է  օրգանիզմի նորմալ գործունեության համար: Այն պարունակում է նաև A, E և B վիտամիններ: Հիմնային միջավայր ստեղծելու իր հատկության շնորհիվ, լոբին նպաստում է օրգանիզմի թթվային հավասարակշռության պահպանմանը: Լոբու հատիկները նաև մանրաթելերի հիանալի աղբյուր են, նպաստելով մարսողության համակարգի աշխատանքի բարելավմանը: Բացի այդ, նրա օգտագործումը բարենպաստ է ազդում աղիների միկրոֆլորայի, ենթաստամոքսային գեղձի նորմալ գործունեության, լյարդի և հաստ աղիքի վրա: Ապացուցվել է, որ մեր սննդակարգում սպիտակ լոբու կանոնավոր օգտագործումը իջեցնում է արյան մեջ խոլեստերինի ընդհանուր մակարդակը՝ նվազեցնելով սրտի հիվանդությունների վտանգը: Ավելին, լոբու այս բազմազան տեսակները լեցիտինի բնական աղբյուր են, որոնք բարենպաստ են ազդում նյարդային համակարգի, ուշադրության կենտրոնացման և հիշողության վրա:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description