Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Սպիտակ և կարմիր լոբի

Կարմիր լոբի

Լոբին խորհուրդ է տրվում բուսակերներին` որպես սպիտակուցների անգնահատելի աղբյուր: Գիտականորեն ապացուցված է, որ այն պարունակում է ավելի շատ սպիտակուցներ, քան միսը: Կարմիր լոբին B վիտամինների, հատկապես, B1 վիտամինի հարուստ աղբյուր է, որն ազդում է որպես հակադեպրեսանտ և լավացնում է հիշողությունը: Լոբին նաև հարուստ է կալիումով, կալցիումով ու ֆոսֆորով, որոնք հոգ են տանում արյան շրջանառության համակարգի համար և ամրացնում են ոսկորները: Բացի այդ, լոբին պարունակում է շատ երկաթ, ֆոլաթթու, սելեն և ցինկ: Այս հանքային աղերը շատ կարևոր դեր են կատարում մարսողության և իմունային համակարգերի նորմալ գործունեության համար ու չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները: Լոբու հատիկներում պարունակվող մանրաթելերը նպաստում են ավելորդ խոլեստերինի հեռացմանը օրգանիզմից, որը դրական է ազդում նաև մեր սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա: Բացի այդ, կարմիր լոբին հարուստ է իզոֆլավոնով. տարր, որը նվազեցնում է շագանակագեղձի քաղցկեղի վտանգը` տղամարդկանց համար, և օգտակար է կանանց համար` դաշտանադադարի ընթացքում: Ցածր գլիկեմիկ մակարդակը լոբու հաջորդ մեծ առավելությունն է: Այն նպաստում է արյան մեջ շաքարի կայուն մակարդակի ապահովմանը: Կարմիր լոբու մեջ պարունակվող պիգմենտը կարևոր դեր է կատարում` որպես հակաօքսիդանտ:

White & Red Kidney Beans

Սպիտակ լոբի

Սպիտակ լոբին նույնպես բուսական սպիտակուցի արժեքավոր աղբյուր է: Այս բանջարեղենը լրացնում է երկաթի, պղնձի, ցինկի, ֆոսֆորի, մագնեզիումի պաշարները և անհրաժեշտ է  օրգանիզմի նորմալ գործունեության համար: Այն պարունակում է նաև A, E և B վիտամիններ: Հիմնային միջավայր ստեղծելու իր հատկության շնորհիվ, լոբին նպաստում է օրգանիզմի թթվային հավասարակշռության պահպանմանը: Լոբու հատիկները նաև մանրաթելերի հիանալի աղբյուր են, նպաստելով մարսողության համակարգի աշխատանքի բարելավմանը: Բացի այդ, նրա օգտագործումը բարենպաստ է ազդում աղիների միկրոֆլորայի, ենթաստամոքսային գեղձի նորմալ գործունեության, լյարդի և հաստ աղիքի վրա: Ապացուցվել է, որ մեր սննդակարգում սպիտակ լոբու կանոնավոր օգտագործումը իջեցնում է արյան մեջ խոլեստերինի ընդհանուր մակարդակը՝ նվազեցնելով սրտի հիվանդությունների վտանգը: Ավելին, լոբու այս բազմազան տեսակները լեցիտինի բնական աղբյուր են, որոնք բարենպաստ են ազդում նյարդային համակարգի, ուշադրության կենտրոնացման և հիշողության վրա:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Չիզքեյք
Չիզքեյք

Չիզքեյքը շատ տարածված աղանդեր է ոչ միայն Գերմանիայում, այլև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պաստա լինգվինի կանաչ ձիթապտուղներով և սնկով
Պաստա լինգվինի կանաչ ձիթապտուղներով և սնկով

Հեշտ ու համեղ համադրություն! Ձիթապտղի ու սնկի խարնուրդը , ավելացրած տաք պաստայի մեջ, տալիս է ուտեստին հագեցած համ և բույր:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սուշի. ճապոնական խոհանոցի ամենահայտնի ճաշատեսակ
Սուշի. ճապոնական խոհանոցի ամենահայտնի ճաշատեսակ

Խավիարով սուշիի բաղադրատոմս. ճաշատեսակ, որ հայտնի է ողջ աշխարհում:

3 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Սպիտակ և կարմիր լոբի

Կարմիր լոբի

Լոբին խորհուրդ է տրվում բուսակերներին` որպես սպիտակուցների անգնահատելի աղբյուր: Գիտականորեն ապացուցված է, որ այն պարունակում է ավելի շատ սպիտակուցներ, քան միսը: Կարմիր լոբին B վիտամինների, հատկապես, B1 վիտամինի հարուստ աղբյուր է, որն ազդում է որպես հակադեպրեսանտ և լավացնում է հիշողությունը: Լոբին նաև հարուստ է կալիումով, կալցիումով ու ֆոսֆորով, որոնք հոգ են տանում արյան շրջանառության համակարգի համար և ամրացնում են ոսկորները: Բացի այդ, լոբին պարունակում է շատ երկաթ, ֆոլաթթու, սելեն և ցինկ: Այս հանքային աղերը շատ կարևոր դեր են կատարում մարսողության և իմունային համակարգերի նորմալ գործունեության համար ու չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները: Լոբու հատիկներում պարունակվող մանրաթելերը նպաստում են ավելորդ խոլեստերինի հեռացմանը օրգանիզմից, որը դրական է ազդում նաև մեր սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա: Բացի այդ, կարմիր լոբին հարուստ է իզոֆլավոնով. տարր, որը նվազեցնում է շագանակագեղձի քաղցկեղի վտանգը` տղամարդկանց համար, և օգտակար է կանանց համար` դաշտանադադարի ընթացքում: Ցածր գլիկեմիկ մակարդակը լոբու հաջորդ մեծ առավելությունն է: Այն նպաստում է արյան մեջ շաքարի կայուն մակարդակի ապահովմանը: Կարմիր լոբու մեջ պարունակվող պիգմենտը կարևոր դեր է կատարում` որպես հակաօքսիդանտ:

White & Red Kidney Beans

Սպիտակ լոբի

Սպիտակ լոբին նույնպես բուսական սպիտակուցի արժեքավոր աղբյուր է: Այս բանջարեղենը լրացնում է երկաթի, պղնձի, ցինկի, ֆոսֆորի, մագնեզիումի պաշարները և անհրաժեշտ է  օրգանիզմի նորմալ գործունեության համար: Այն պարունակում է նաև A, E և B վիտամիններ: Հիմնային միջավայր ստեղծելու իր հատկության շնորհիվ, լոբին նպաստում է օրգանիզմի թթվային հավասարակշռության պահպանմանը: Լոբու հատիկները նաև մանրաթելերի հիանալի աղբյուր են, նպաստելով մարսողության համակարգի աշխատանքի բարելավմանը: Բացի այդ, նրա օգտագործումը բարենպաստ է ազդում աղիների միկրոֆլորայի, ենթաստամոքսային գեղձի նորմալ գործունեության, լյարդի և հաստ աղիքի վրա: Ապացուցվել է, որ մեր սննդակարգում սպիտակ լոբու կանոնավոր օգտագործումը իջեցնում է արյան մեջ խոլեստերինի ընդհանուր մակարդակը՝ նվազեցնելով սրտի հիվանդությունների վտանգը: Ավելին, լոբու այս բազմազան տեսակները լեցիտինի բնական աղբյուր են, որոնք բարենպաստ են ազդում նյարդային համակարգի, ուշադրության կենտրոնացման և հիշողության վրա:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description