Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Սպիտակ բանջարեղենը` վարակների թշնամի

Սպիտակ բանջարեղենը հսկայական դեր է կատարում մեր առողջության մակարդակը բարձր պահելու գործում: Դրանց կարևորագույն ազդեցությունն են`

  • հակաբակտերիալ ազդեցությունը
  • հակաբորբոքային ազդեցությունը
  • դիասլոտիկ ազդեցությունը
  • արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի կարգավորումը
  • աղիների գործունեության կարգավորումը

Սպիտակ բանջարեղենները պարունակում են ֆլավոնոիդներ (հակաօքսիդանտներ), ալլիցին` հակաբակտերիալ հատկություններ ունեցող նյութ: Վերջինիս շնորհիվ, դրանք թեթևացնում են վիրուսային և բակտերիալ վարակների և նույնիսկ ասթմայի հետ կապված ախտանիշները: Հակաօքսիդանտների մեծ բաղադրության շնորհիվ, դրանք նվազեցնում են հաստ աղիքի, կրծքագեղձի, շագանակագեղձի քաղցկեղի վտանգը: Դրանք նաև հավասարակշռում են հորմոնների մակարդակը՝ նվազեցնելով հորմոնալ ֆոնի վրա առաջացող քաղցկեղների վտանգը: Սպիտակ բանջարեղենները կարող են նաև բարերար ազդեցություն ունենալ մեր սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա: Դրանք կարող են նվազեցնել արյան մեջ վատ խոլեստերինի մակարդակը, կարգավորելով արյան ճնշման մակարդակը և մակարդելիությունը: Բացի այդ, դրանք արդյունավետ կերպով կարգավորում են աղիների գործունեությունը և խոչընդոտում են հաստ աղիքի պոլիպների առաջացմանը:

Սպիտակ բանջարեղենների խմբից են`

  • սխտորը
  • ծաղկակաղամբը
  • սպիտակ սոխը
  • պրասը
  • եղերդակը
  • կարտոֆիլը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Պնդուկով սաղմոն
Պնդուկով սաղմոն

Պնդուկով սաղմոնի պատրաստման բաղադրատոմս:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ

Հումուսի պատրաստման բաղադրատոմս. մատուցվում է պիտայի կամ չիպսերի հետ, կարող է յուրահատուկ նախուտեստ լինել ձեր հյուրերի համար, ովքեր սպասում են հիմնական ուտեստին:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Չիզքեյք
Չիզքեյք

Չիզքեյքը շատ տարածված աղանդեր է ոչ միայն Գերմանիայում, այլև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կաղամբով աղցան
Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սպիտակ բանջարեղենը` վարակների թշնամի

Սպիտակ բանջարեղենը հսկայական դեր է կատարում մեր առողջության մակարդակը բարձր պահելու գործում: Դրանց կարևորագույն ազդեցությունն են`

  • հակաբակտերիալ ազդեցությունը
  • հակաբորբոքային ազդեցությունը
  • դիասլոտիկ ազդեցությունը
  • արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի կարգավորումը
  • աղիների գործունեության կարգավորումը

Սպիտակ բանջարեղենները պարունակում են ֆլավոնոիդներ (հակաօքսիդանտներ), ալլիցին` հակաբակտերիալ հատկություններ ունեցող նյութ: Վերջինիս շնորհիվ, դրանք թեթևացնում են վիրուսային և բակտերիալ վարակների և նույնիսկ ասթմայի հետ կապված ախտանիշները: Հակաօքսիդանտների մեծ բաղադրության շնորհիվ, դրանք նվազեցնում են հաստ աղիքի, կրծքագեղձի, շագանակագեղձի քաղցկեղի վտանգը: Դրանք նաև հավասարակշռում են հորմոնների մակարդակը՝ նվազեցնելով հորմոնալ ֆոնի վրա առաջացող քաղցկեղների վտանգը: Սպիտակ բանջարեղենները կարող են նաև բարերար ազդեցություն ունենալ մեր սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա: Դրանք կարող են նվազեցնել արյան մեջ վատ խոլեստերինի մակարդակը, կարգավորելով արյան ճնշման մակարդակը և մակարդելիությունը: Բացի այդ, դրանք արդյունավետ կերպով կարգավորում են աղիների գործունեությունը և խոչընդոտում են հաստ աղիքի պոլիպների առաջացմանը:

Սպիտակ բանջարեղենների խմբից են`

  • սխտորը
  • ծաղկակաղամբը
  • սպիտակ սոխը
  • պրասը
  • եղերդակը
  • կարտոֆիլը
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description