Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Սոյա` առաջինը լոբազգիներից

Սոյան պարունակում է շատ սպիտակուցներ, մանրաթելեր, սախարիդներ և բազմաթիվ վիտամիններ. A, B խմբի, C, D, E, ֆոլաթթու և բետա-կարոտին: Այն նաև պարունակում է ցինկ, մագնեզիում, յոդ, կալիում, կալցիում և երկաթ: Սոյան բարձրացնում է օրգանիզմի իմունիտետը՝ միևնույն ժամանակ պաշտպանելով այն շատ վտանգավոր հիվանդություններից:

Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են նիհարել, սոյան ցածր կալորիականության բանջարեղեն է:

Ավելին, սոյան կարող է շատ արդյունավետ լինել որոշակի հիվանդություների դեպքում:

  • Օստեոպորոզի դեպքում, որը սպառնում է ոչ միայն մեծահասակ մարդկանց, այլ նաև երիտասարդներին: Դրանից խուսափելու համար անհրաժեշտ է  օրգանիզմն ապահովել կալցիումի ճիշտ քանակությանբ: Սննդամթերքները և կաթնամթերքները, որոնք խորհուրդ է տրվում օգտագործել այսպիսի դեպքերում բուժման համար, չեն կատարում իրենցից ակնկալվող դերը, քանի որ կենդանական ծագում ունեցող սպիտակուցները հեռացնում են կալցիումը օրգանիզմից: Իսկ սոյան պայքարում է օստեոպորոզի դեմ և չի առաջացնում այդպիսի կողմնակի ազդեցություններ:
  • Սոյայի կիրառումը նվազեցնում է զարկերակների կարծրացման վտանգը, հիմնականում վատ խոլեստերինի և ցածր խտության լիպոպրոտեինների մակարդակն իջեցնելով, բայց չիջեցնելով լավ` բարձր խտության խոլեստերինի մակարդակը: Եթե մենք ամեն օր տարբեր ուտեստների տեսքով սոյա օգտագործենք, մենք մինչև 20 տոկոսով կնվազեցնենք ցածր խտության լիպոպրոտեինների մակարդակը օրգանիզմում:
  • Ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ սոյա օգտագործելը շատ արդյունավետ է, հատկապես կանանց համար, ովքեր ցանկանում են նվազեցնել դաշտանադադարի անցանկալի կողմնակի ազդեցությունները, որոնցից մեկն էստրոգենների մակարդակի մշտական իջեցումն է: Այն օգնում է պայքարել քաղցկեղի դեմ (կրծքագեղձի, ձվարանների կամ շագանակագեղձի)՝ դադարեցնելով էստրոգենների  ակտիվությունը: Սոյան պարունակում է ֆիտոէստրոգեններ և ֆիտինաթթու, որն ունի ուժեղ հակաօքսիդանտային հատկություններ (կանխարգելում է ենթաստամոքսային գեղձի և թոքերի քաղցկեղը):
  • Ընդգկվելով ամենօրյա ճաշացանկում՝ սոյան օգնում է ապահովել նիհար կազմվածք կամ պահպանել այն:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ճուտ՝ կարիբյան "Ջերկ" մարինադի մեջ

Ճուտ՝ կարիբյան "Ջերկ" մարինադի մեջ

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ "Ջերկ" մարինադի մեջ ճտի պատրաստման բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Թթու դրած կաղամբ

Թթու դրած կաղամբ

Sauerkraut-ը կամ թթու դրած կաղամբը համարվում է աշխարհում ամենահայտնի գերմանական ուտեստը:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կետբուլար՝ մսային կոլոլակներ

Կետբուլար՝ մսային կոլոլակներ

Շվեդ տնային տնտեսուհիները կետբուլարի (մսային կոլոլակների) բաղադրատոմսը փոխանցում են սերնդեսերունդ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Սոյա` առաջինը լոբազգիներից

Սոյան պարունակում է շատ սպիտակուցներ, մանրաթելեր, սախարիդներ և բազմաթիվ վիտամիններ. A, B խմբի, C, D, E, ֆոլաթթու և բետա-կարոտին: Այն նաև պարունակում է ցինկ, մագնեզիում, յոդ, կալիում, կալցիում և երկաթ: Սոյան բարձրացնում է օրգանիզմի իմունիտետը՝ միևնույն ժամանակ պաշտպանելով այն շատ վտանգավոր հիվանդություններից:

Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են նիհարել, սոյան ցածր կալորիականության բանջարեղեն է:

Ավելին, սոյան կարող է շատ արդյունավետ լինել որոշակի հիվանդություների դեպքում:

  • Օստեոպորոզի դեպքում, որը սպառնում է ոչ միայն մեծահասակ մարդկանց, այլ նաև երիտասարդներին: Դրանից խուսափելու համար անհրաժեշտ է  օրգանիզմն ապահովել կալցիումի ճիշտ քանակությանբ: Սննդամթերքները և կաթնամթերքները, որոնք խորհուրդ է տրվում օգտագործել այսպիսի դեպքերում բուժման համար, չեն կատարում իրենցից ակնկալվող դերը, քանի որ կենդանական ծագում ունեցող սպիտակուցները հեռացնում են կալցիումը օրգանիզմից: Իսկ սոյան պայքարում է օստեոպորոզի դեմ և չի առաջացնում այդպիսի կողմնակի ազդեցություններ:
  • Սոյայի կիրառումը նվազեցնում է զարկերակների կարծրացման վտանգը, հիմնականում վատ խոլեստերինի և ցածր խտության լիպոպրոտեինների մակարդակն իջեցնելով, բայց չիջեցնելով լավ` բարձր խտության խոլեստերինի մակարդակը: Եթե մենք ամեն օր տարբեր ուտեստների տեսքով սոյա օգտագործենք, մենք մինչև 20 տոկոսով կնվազեցնենք ցածր խտության լիպոպրոտեինների մակարդակը օրգանիզմում:
  • Ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ սոյա օգտագործելը շատ արդյունավետ է, հատկապես կանանց համար, ովքեր ցանկանում են նվազեցնել դաշտանադադարի անցանկալի կողմնակի ազդեցությունները, որոնցից մեկն էստրոգենների մակարդակի մշտական իջեցումն է: Այն օգնում է պայքարել քաղցկեղի դեմ (կրծքագեղձի, ձվարանների կամ շագանակագեղձի)՝ դադարեցնելով էստրոգենների  ակտիվությունը: Սոյան պարունակում է ֆիտոէստրոգեններ և ֆիտինաթթու, որն ունի ուժեղ հակաօքսիդանտային հատկություններ (կանխարգելում է ենթաստամոքսային գեղձի և թոքերի քաղցկեղը):
  • Ընդգկվելով ամենօրյա ճաշացանկում՝ սոյան օգնում է ապահովել նիհար կազմվածք կամ պահպանել այն: