Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Սնվեք ձեր մարմնի համար

Ժամանակները փոխվում են

Բարեկազմ լինելու և կատարյալ մարմին ունենալու ձգտումն այսօր շատերի կյանքում ամենակարևոր խնդիրն է: Ամբողջ աշխարհում ֆիթնեսի նկատմամբ սերն ավելի ու ավելի է աճում: Բացի դրանից, աշխարհը ջանքեր չի խնայում սնվելու գործընթացն առավել հետաքրքիր և գրավիչ դարձնելու համար: Ի ուրախություն մեզ, այս երկուսն այսօր  կարելի է համատեղել օգուտ ստանալու նպատակով: Մեր օրերում բազմաթիվ ռեստորաններ առաջարկում են օգտակար ճաշացանկ, որը ձեզ կօգնի պահպանել ձեր կազմվածքը` նմանվելով նորաձև ամսագրերի էջերին պատկերված մոդելներին: Սուշին, ծովամթերքները, բանջարեղենային աղցանները, մրգային կոկտեյլները, հյութերը և բազմազան բուսակերային ուտեստները դեռ նվազագույն մասն են այն ամենից, ինչ կարող եք պատվիրել առանց անհանգստանալու ձեր կազմվածքի համար:

Սնվեք ձեր մարմնի համար

Պահպանեք ձեր բարեկազմությունը` վայելելով նորագույն ուտեստները ձեր ընտանիքի և ընկերների շրջապատում:

Մարմինը բարեկազմ պահել չի նշանակում հրաժարվել ընկերների և սիրելիների հետ հավաքույթներից կամ  առանձին ուտեստ պատրաստել ինքներդ ձեզ համար, որից ուրիշ ոչ ոք չի կարող օգտվել: Սա իրականում  հրաշալի  հնարավորություն է ցույց տալու ձեր սիրելիներին, թե ինչքան հաճելի կարող է լինել բարեկազմ դառնելու ողջ գործընթացը: Պարզապես կազմակերպեք ամառային երեկույթներ, որտեղ մրգային կոկտեյլները, թարմ հյութերը, թրենդային մրգերն ու բուսակերներին հատուկ աղցանները հիմնական ուտեստներն են: Ձեր հյուրերին անշուշտ դուր կգան այդ գունեղ և թեթև ուտելիքները:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Իմամ բայալդի՝ սմբուկով ուտեստ

Իմամ բայալդի՝ սմբուկով ուտեստ

Գոյություն ունեն բազմաթիվ լեգենդներ՝ կապված այս ուտեստի ծագման հետ: Համաձայն դրանցից մեկի՝ իսլամական հոգևորական իմամն ուշագնաց է եղել, երբ առաջին անգամ փորձել է այս ճաշատեսակը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Մակարոնով կուգել

Մակարոնով կուգել

Հրեական խոհանոցի ավանդական կերակուրի՝ մակարոնով կուգելի պատրաստման բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Լազանյա՝ իտալական ջեռեփուկ պաստայով, մսով և բանջարեղենով

Լազանյա՝ իտալական ջեռեփուկ պաստայով, մսով և բանջարեղենով

Իտալական ամենահայտնի ճաշատեսակներից մեկի՝ լազանյայի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Սնվեք ձեր մարմնի համար

Ժամանակները փոխվում են

Բարեկազմ լինելու և կատարյալ մարմին ունենալու ձգտումն այսօր շատերի կյանքում ամենակարևոր խնդիրն է: Ամբողջ աշխարհում ֆիթնեսի նկատմամբ սերն ավելի ու ավելի է աճում: Բացի դրանից, աշխարհը ջանքեր չի խնայում սնվելու գործընթացն առավել հետաքրքիր և գրավիչ դարձնելու համար: Ի ուրախություն մեզ, այս երկուսն այսօր  կարելի է համատեղել օգուտ ստանալու նպատակով: Մեր օրերում բազմաթիվ ռեստորաններ առաջարկում են օգտակար ճաշացանկ, որը ձեզ կօգնի պահպանել ձեր կազմվածքը` նմանվելով նորաձև ամսագրերի էջերին պատկերված մոդելներին: Սուշին, ծովամթերքները, բանջարեղենային աղցանները, մրգային կոկտեյլները, հյութերը և բազմազան բուսակերային ուտեստները դեռ նվազագույն մասն են այն ամենից, ինչ կարող եք պատվիրել առանց անհանգստանալու ձեր կազմվածքի համար:

Սնվեք ձեր մարմնի համար

Պահպանեք ձեր բարեկազմությունը` վայելելով նորագույն ուտեստները ձեր ընտանիքի և ընկերների շրջապատում:

Մարմինը բարեկազմ պահել չի նշանակում հրաժարվել ընկերների և սիրելիների հետ հավաքույթներից կամ  առանձին ուտեստ պատրաստել ինքներդ ձեզ համար, որից ուրիշ ոչ ոք չի կարող օգտվել: Սա իրականում  հրաշալի  հնարավորություն է ցույց տալու ձեր սիրելիներին, թե ինչքան հաճելի կարող է լինել բարեկազմ դառնելու ողջ գործընթացը: Պարզապես կազմակերպեք ամառային երեկույթներ, որտեղ մրգային կոկտեյլները, թարմ հյութերը, թրենդային մրգերն ու բուսակերներին հատուկ աղցանները հիմնական ուտեստներն են: Ձեր հյուրերին անշուշտ դուր կգան այդ գունեղ և թեթև ուտելիքները: