Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Սնունդ առողջ մաշկի համար

Ամռանն ավելի շատ բաց հագուստ ենք հագնում և այդպիսով՝ ավելի շատ մաշկ ցուցադրում: Մենք կրում ենք շորտեր, անթև բլուզներ, շորեր և լողազգեստներ: Լինեք տղամարդ թե կին, կարևոր է, որ ձեր մաշկն ունենա գեղեցիկ, և ամենակարևորը, առողջ տեսք:

Մաշկի հիանալի տեսքը պահպանելու համար ամենալավ մեթոդը շատ ջուր խմելն է: Դա միշտ ցույց կտա իր արդյունքը, անգամ հասակ առնելիս, քանի որ ջրածնով հարուստ մաշկը պահպանում է իր ձգվածությունն ու ավելի երիտասարդ տեսք է ունենում:

Այդ իսկ պատճառով հարկավոր է օրական խմել առնվազն 2 լիտր ջուր: Իսկ շոգ օրերին՝ շատ ավելի:

Пища для здоровой кожи

Եթե դժվարանում եք այդքան մեծ քանակությամբ հասարակ ջուր խմել, ապա փորձեք ավելացնել անանուխ, ռեհան կամ մրգի որևէ տեսակ՝ ջրին որոշ համ տրամադրելու համար: Կարող եք նաև ըմպել կանաչ թեյ: Ինչպես նաև ձեր առօրյա սննդակարգին կարող եք ավելացնել ջրածնով հարուստ սնունդ.

  • ձմերուկ
  • սեխ
  • վարունգ
  • բրոկկոլի
  • լոլիկ
  • հապալաս
  • բողկ
  • թուրինջ

Пища для здоровой кожи

Այլ բաղադրիչներ, որոնք դրական են նպաստում մաշկի առողջությանը.

  • ձիթապտղի յուղ
  • կաղամբ
  • ընկույզ
  • քաղցր պղպեղ
  • գազար
  • արևածաղկի սերմեր
  • սիսեռ
  • մածուն
  • երիկամային լոբի
  • սոյա

Пища для здоровой кожи

Ընդգրկեք դրանք ձեր բաղադրատոմսերում և ընդմիշտ պահպանեք ձեր մաշկի փայլուն և հիանալի տեսքը:

Ինչպես նաև հիշե՛ք, որ մաշկը հարկավոր է պաշտպանել արևի ճառագայթներից: Միշտ օգտագործեք արևի ճառագայթների դեմ պայքարող կրեմ:

 

Пища для здоровой кожи


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ոսկեզօծ նրբաբլիթներ եգիպտացորենով , խոզապուխտով ու ծնեբեկով

Ոսկեզօծ նրբաբլիթներ եգիպտացորենով , խոզապուխտով ու ծնեբեկով

Համեղ ուտեստ, որը կուրախացնի ձեր մտերիմներին

2 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ տավարի մսով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Վալենսիայում սկիզբ առնող՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստի՝ Վալենսիական ձևով պատրաստված պաելյայի բաղադրատոմս:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Շոգեխաշած շամպինյոններ թթվասերով

Շոգեխաշած շամպինյոններ թթվասերով

Թթվասերի սոուսի մեջ պատրաստված սննդարար և օգտակար սնկերի բաղադրատոմս՝ իրական հաճույք գուրմանների համար:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Սնունդ առողջ մաշկի համար

Ամռանն ավելի շատ բաց հագուստ ենք հագնում և այդպիսով՝ ավելի շատ մաշկ ցուցադրում: Մենք կրում ենք շորտեր, անթև բլուզներ, շորեր և լողազգեստներ: Լինեք տղամարդ թե կին, կարևոր է, որ ձեր մաշկն ունենա գեղեցիկ, և ամենակարևորը, առողջ տեսք:

Մաշկի հիանալի տեսքը պահպանելու համար ամենալավ մեթոդը շատ ջուր խմելն է: Դա միշտ ցույց կտա իր արդյունքը, անգամ հասակ առնելիս, քանի որ ջրածնով հարուստ մաշկը պահպանում է իր ձգվածությունն ու ավելի երիտասարդ տեսք է ունենում:

Այդ իսկ պատճառով հարկավոր է օրական խմել առնվազն 2 լիտր ջուր: Իսկ շոգ օրերին՝ շատ ավելի:

Пища для здоровой кожи

Եթե դժվարանում եք այդքան մեծ քանակությամբ հասարակ ջուր խմել, ապա փորձեք ավելացնել անանուխ, ռեհան կամ մրգի որևէ տեսակ՝ ջրին որոշ համ տրամադրելու համար: Կարող եք նաև ըմպել կանաչ թեյ: Ինչպես նաև ձեր առօրյա սննդակարգին կարող եք ավելացնել ջրածնով հարուստ սնունդ.

  • ձմերուկ
  • սեխ
  • վարունգ
  • բրոկկոլի
  • լոլիկ
  • հապալաս
  • բողկ
  • թուրինջ

Пища для здоровой кожи

Այլ բաղադրիչներ, որոնք դրական են նպաստում մաշկի առողջությանը.

  • ձիթապտղի յուղ
  • կաղամբ
  • ընկույզ
  • քաղցր պղպեղ
  • գազար
  • արևածաղկի սերմեր
  • սիսեռ
  • մածուն
  • երիկամային լոբի
  • սոյա

Пища для здоровой кожи

Ընդգրկեք դրանք ձեր բաղադրատոմսերում և ընդմիշտ պահպանեք ձեր մաշկի փայլուն և հիանալի տեսքը:

Ինչպես նաև հիշե՛ք, որ մաշկը հարկավոր է պաշտպանել արևի ճառագայթներից: Միշտ օգտագործեք արևի ճառագայթների դեմ պայքարող կրեմ:

 

Пища для здоровой кожи