Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Սննդակարգ շոկոհոլիկների համար

Զգույշ եղեք շոկոլադի հետ

Հայտնի է, որ շոկոլադը նույնպես պարունակում է հակում առաջացնող նյութեր:

Բացի շաքարից և խթանիչներից (ինչպես կոֆեինն է), շոկոլադը պարունակում է մեծ քանակությամբ ճարպեր: Կասկած չկա, որ այս հակումը բերում է գիրության:

 
Chocolates for Chocoholics supply a wide range of chocolates for all occasions.
Պատասխանեք մի քանի հարցերի՝ որոշելու համար թե շոկոհոլիկների որ տիպին եք պատկանում. 

Կախված շոկոլադի տեսակից՝

 Ռոմանտիկ տիպ – շոկոլադը նրանց համար փոխարինում է սիրուն;

 Գաղտնի քաղցրակեր – ովքեր հաճախ միջոցառումների ժամանակ հրաժարվում են շոկոլադ ուտելուց, բայց հետո ագահաբար ուտում են այն իրենց տանը;
 Այն տիպը, որ սփոփանք է փնտրում շոկոլադի մեջ, որովհետև սթրեսը և կյանքի դժբախտությունները խեղդում են նրանց;
 Ազատ օր տիպը, որ թույլ են տալիս իրենց շոկոլադ ուտել միայն ազատ օրերին;
 Շաքարի հակում ունեցող տիպը, որ չեն կարող ապրել առանց ինչ-որ քաղցր բան ուտելու:

Յուրաքանչյուր տիպի համար կա տարբեր սննդակարգ: Որպեսզի հաղթահարենք այն խնդիրները, որոնք ստիպում են մեզ ամեն անգամ հասնել շոկոլադին, պետք է ամեն անգամ տարբեր մոտեցումներ կիրառենք:.

 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.
 

Սննադակարգի առավելությունը

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ հասկանալու՝ ինչու չեք կարողանում դիմադրել գայթակղությանը և ժամանակի ընթացքում դուք շոկոհոլիկից կփոխվեք մի մարդու, ով այնքան հաճախ չի ձգտում շոկոլադե սալիկի, որքան նախկինում:  

Այս սննդակարգը պարունակում է քիչ ճարպեր և սահմանափակ քանակությամբ կալորիաներ: Այն հաշվի է առնում շոկոլադի հակում ունեցող մարդկանց կարիքները:
 

Քաղցրակերների համար 

Քաղցրակերների համար առաջին շաբաթվա սննդակարգի ծրագիրն ունի հետևյալ տեսքը. նախաճաշ, երկու անգամ թեթև սնունդ, մի անգամ հիմնական սնունդ, մի անգամ  թեթև ընթրիք: Հիմքը պետք է լինեն սննդային ածխաջրային մթերքները, ինչպես օրինակ՝ եփած կարտոֆիլը, մրգերը, բանջարեղենը, աղցանները և քիչ ճարպեր պարունակող սպիտակուցները, առանց կաշվի հավի միսը, անյուղ կարմիր միսը: Երկրորդ շաբաթը կարող եք վայելել շոկոլադ (մինչև 150 կալորիա): Շարունակեք սննդակարգը մինչև հասնեք նպատակին:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Թագավորական սենդվիչ
Թագավորական սենդվիչ

Օգտակար և համեղ ջեռեփուկ սնկով, պանրով և մսով:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Բուլկուց կնեդլիկներ
Բուլկուց կնեդլիկներ

Կնեդլիկների՝ կարտոֆիլի կամ բրձնի փոխարեն մսի հետ մատուցվող չեխական ավանդական խորտիկի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Մեքսիկական աղցան մակարոնեղենով և թունայով
Մեքսիկական աղցան մակարոնեղենով և թունայով

Օգտակար և հագեցնող աղցան յուրահատուկ համով

2 անձի համար 15-30 րոպե Միջին բարդության
Գիրոս հնդկահավով
Գիրոս հնդկահավով

Գիրոսը շաուրմայի հունական տարբերակն է և հատուկ է հունական խոհանոցին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սննդակարգ շոկոհոլիկների համար

Զգույշ եղեք շոկոլադի հետ

Հայտնի է, որ շոկոլադը նույնպես պարունակում է հակում առաջացնող նյութեր:

Բացի շաքարից և խթանիչներից (ինչպես կոֆեինն է), շոկոլադը պարունակում է մեծ քանակությամբ ճարպեր: Կասկած չկա, որ այս հակումը բերում է գիրության:

 
Chocolates for Chocoholics supply a wide range of chocolates for all occasions.
Պատասխանեք մի քանի հարցերի՝ որոշելու համար թե շոկոհոլիկների որ տիպին եք պատկանում. 

Կախված շոկոլադի տեսակից՝

 Ռոմանտիկ տիպ – շոկոլադը նրանց համար փոխարինում է սիրուն;

 Գաղտնի քաղցրակեր – ովքեր հաճախ միջոցառումների ժամանակ հրաժարվում են շոկոլադ ուտելուց, բայց հետո ագահաբար ուտում են այն իրենց տանը;
 Այն տիպը, որ սփոփանք է փնտրում շոկոլադի մեջ, որովհետև սթրեսը և կյանքի դժբախտությունները խեղդում են նրանց;
 Ազատ օր տիպը, որ թույլ են տալիս իրենց շոկոլադ ուտել միայն ազատ օրերին;
 Շաքարի հակում ունեցող տիպը, որ չեն կարող ապրել առանց ինչ-որ քաղցր բան ուտելու:

Յուրաքանչյուր տիպի համար կա տարբեր սննդակարգ: Որպեսզի հաղթահարենք այն խնդիրները, որոնք ստիպում են մեզ ամեն անգամ հասնել շոկոլադին, պետք է ամեն անգամ տարբեր մոտեցումներ կիրառենք:.

 
The chocoholic's diet are for choc-lovers who are fed up with failing to lose weight.
 

Սննադակարգի առավելությունը

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ հասկանալու՝ ինչու չեք կարողանում դիմադրել գայթակղությանը և ժամանակի ընթացքում դուք շոկոհոլիկից կփոխվեք մի մարդու, ով այնքան հաճախ չի ձգտում շոկոլադե սալիկի, որքան նախկինում:  

Այս սննդակարգը պարունակում է քիչ ճարպեր և սահմանափակ քանակությամբ կալորիաներ: Այն հաշվի է առնում շոկոլադի հակում ունեցող մարդկանց կարիքները:
 

Քաղցրակերների համար 

Քաղցրակերների համար առաջին շաբաթվա սննդակարգի ծրագիրն ունի հետևյալ տեսքը. նախաճաշ, երկու անգամ թեթև սնունդ, մի անգամ հիմնական սնունդ, մի անգամ  թեթև ընթրիք: Հիմքը պետք է լինեն սննդային ածխաջրային մթերքները, ինչպես օրինակ՝ եփած կարտոֆիլը, մրգերը, բանջարեղենը, աղցանները և քիչ ճարպեր պարունակող սպիտակուցները, առանց կաշվի հավի միսը, անյուղ կարմիր միսը: Երկրորդ շաբաթը կարող եք վայելել շոկոլադ (մինչև 150 կալորիա): Շարունակեք սննդակարգը մինչև հասնեք նպատակին:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description