Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Շաքարը ձեր սննդակարգում

Շաքարը սովորաբար անվանում են լուռ մարդասպան: Այն գրեթե ամենուր է: Այն առկա է սննդամթերքի մեծ քանակության մեջ, հյութերում, ոչ ոգելից ըմպելիքներում, քաղցրավենիքում և հացահատիկային ապրանքներում:

Շաքարի բացասական ազդեցությունն իմունային համակարգի վրա սկսվում է վերջինիս ընդունումից 30 րոպեի ընթացքում: Օրինակ՝ շաքարով հարուստ սննդակարգը բարձրացնում է արյան մեջ շաքարի մակարդակի խախտման վտանգը, որը կարող է առաջացնել տրամադրություն տատանումներ, գիրացում, հոգնածություն, գլխացավ, հորմոնալ դիսբալանս և տհաճ ախտանիշների մի ամբողջ շարք:

Շաքարը չի պարունակում սննդարար նյութեր, այն ընդամենը ավելացնում է կալորիաների քանակը: Երբ հաղթահարեք ցանկությունն ու դադարեցնեք շաքարի ընդունումը, անպայման կնկատեք դրական փոփոխություններ, ինչպիսիք են էներգիայի հավասարակշռված մակարդակը, քաշի կորուստը, բարելավված իմունիտետն ու հստակ մտածելու ունակությունը:

Շաքարի օգտագործման սահմանափակումը կարող է անհնար թվալ, սակայն, ըստ էության, այն ավելի հեշտ է, քան կարծում եք: Պարզապես պետք է հետևեք մի քանի պարզ խորհուրդների: Երբ ցանկանում եք ուտել մի փոքր կոնֆետ կամ շոկոլադ, փոխարինեք այն թարմ կամ չորացրած մրգերով: Դրանք և՛ քաղցր են, և՛ պարունակում են արժեքավոր ու առողջարար վիտամիններ, հանքային նյութեր և մանրաթելեր:

Նվազեցրե՛ք գունավոր գազավորված ըմպելիքների քանակը: Փոխարինե՛ք դրանք 100% բնական հյութով, հանքային ջրով կամ թեյով՝ առանց շաքարավազի: Կարող եք նաև ձեր ամենօրյա սննդակարգում շաքարի փոխարեն օգտագործել բնական մեղր:

Շաքարը ձեր սննդակարգում

Սննդակարգում շաքարի սահմանափակումը կամրացնի ձեր իմունային համակարգը:

Ի՞նչ է մեզ ասում առողջ սննդի բուրգը: Սննդակարգեր. ամենահաջող սսնդակարգերի ընտրություն


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Աղցան Ուոլդորֆ-Աստորիա

Աղցան Ուոլդորֆ-Աստորիա

Ուոլդորֆ-Աստորիա աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Բակալաու

Բակալաու

Ձողաձուկն անկասկած պորտուգալական սեղանների ամենահայտնի ուտեստն է:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում

Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում

Համեղ և հյութեղ հավը սերուցքային սոուսի մեջ՝ շամպինյոններով:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Շաքարը ձեր սննդակարգում

Շաքարը սովորաբար անվանում են լուռ մարդասպան: Այն գրեթե ամենուր է: Այն առկա է սննդամթերքի մեծ քանակության մեջ, հյութերում, ոչ ոգելից ըմպելիքներում, քաղցրավենիքում և հացահատիկային ապրանքներում:

Շաքարի բացասական ազդեցությունն իմունային համակարգի վրա սկսվում է վերջինիս ընդունումից 30 րոպեի ընթացքում: Օրինակ՝ շաքարով հարուստ սննդակարգը բարձրացնում է արյան մեջ շաքարի մակարդակի խախտման վտանգը, որը կարող է առաջացնել տրամադրություն տատանումներ, գիրացում, հոգնածություն, գլխացավ, հորմոնալ դիսբալանս և տհաճ ախտանիշների մի ամբողջ շարք:

Շաքարը չի պարունակում սննդարար նյութեր, այն ընդամենը ավելացնում է կալորիաների քանակը: Երբ հաղթահարեք ցանկությունն ու դադարեցնեք շաքարի ընդունումը, անպայման կնկատեք դրական փոփոխություններ, ինչպիսիք են էներգիայի հավասարակշռված մակարդակը, քաշի կորուստը, բարելավված իմունիտետն ու հստակ մտածելու ունակությունը:

Շաքարի օգտագործման սահմանափակումը կարող է անհնար թվալ, սակայն, ըստ էության, այն ավելի հեշտ է, քան կարծում եք: Պարզապես պետք է հետևեք մի քանի պարզ խորհուրդների: Երբ ցանկանում եք ուտել մի փոքր կոնֆետ կամ շոկոլադ, փոխարինեք այն թարմ կամ չորացրած մրգերով: Դրանք և՛ քաղցր են, և՛ պարունակում են արժեքավոր ու առողջարար վիտամիններ, հանքային նյութեր և մանրաթելեր:

Նվազեցրե՛ք գունավոր գազավորված ըմպելիքների քանակը: Փոխարինե՛ք դրանք 100% բնական հյութով, հանքային ջրով կամ թեյով՝ առանց շաքարավազի: Կարող եք նաև ձեր ամենօրյա սննդակարգում շաքարի փոխարեն օգտագործել բնական մեղր:

Շաքարը ձեր սննդակարգում

Սննդակարգում շաքարի սահմանափակումը կամրացնի ձեր իմունային համակարգը:

Ի՞նչ է մեզ ասում առողջ սննդի բուրգը: Սննդակարգեր. ամենահաջող սսնդակարգերի ընտրություն