Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Պիլատես

Pilates Mat Exercise is a popular form of exercise that can help to increase your flexibility and strengthen.
 
Ծրագիրն օգնում է ստեղծել գեղեցիկ մարմին առանց ավելորդ ծանրաբեռնվածության: Սա կրկնվող վարժությունների շարք է, որը ներառում է մարմինն ու միտքը, մարմինը շարժվում է ներդաշնակությամբ: Դրանք հարմարեցված են տարբեր տարիքի և պատրաստվածության մարդկանց համար:

Ոչ միայն ատլետների և պարողների համար

Պիլատեսը մշակվել է XX դարի 20-ականներին Ջոզեֆ Պիլատեսի կողմից` որպես ապահով վերականգնողական ծրագիր այն սպորտսմենների և պարողների համար, որոնք վնասվածքներ են ստացել: Մեթոդը ոչ միայն մեծ թվով մկանների համար է նախատեսված, այլ նաև այն մկանների համար, որոնց գոյության մասին դուք նույնիսկ չէիք կասկածում: Պիլատեսը մարզվելու ապահով և արդյունավետ ձև է:

Առավելությունները.

  • Պիլատեսը թույլ է տալիս մեզ այլ տեսանկյունից նայել մեր մարմնին, երբ մենք մարզվում ենք, միտքը կենտրոնանում է շարժումների և տարածության մեջ մարմնի տեղավորման կառավարման վրա:
  • Այն սովորեցնում է վերահսկել շնչառությունը և այդպիսով օգնում է նվազեցնել սթրեսը:
  • Այն օգնում է կառուցել մկանային հյուսվածքները առանց ավելորդ ճարպերի:
  • Պիլատեսն օգնում է կառուցել մկանների ուժեղ խումբ` ներառելով փորի և մեջքի ներքևի մասը:
  • Պիլատեսը լավ կարգավիճակում է պահպանում ամբողջ մարմինը: Մարզվում են անգամ ոտքի թաթերը:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Մանր ծովախեցգետիններ բանջարեղենով

Մանր ծովախեցգետիններ բանջարեղենով

Պատրաստում ենք ճապոնական ճաշատեսակ` մանր ծովախեցգետիններ բանջարեղենով:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Թահինի սոուս՝ քունջութի մածուկից

Թահինի սոուս՝ քունջութի մածուկից

Թահինի սոուսի բաղադրատոմս՝ պատրաստվում է քունջութի սերմերից:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Պարզ
Բուրիտտո

Բուրիտտո

Մեքսիկական խոհանոցի գնահատողների սիրելի ուտեստի՝ բուրիտոյի բաղադրատոմս:

12 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պիլատես
Pilates Mat Exercise is a popular form of exercise that can help to increase your flexibility and strengthen.
 
Ծրագիրն օգնում է ստեղծել գեղեցիկ մարմին առանց ավելորդ ծանրաբեռնվածության: Սա կրկնվող վարժությունների շարք է, որը ներառում է մարմինն ու միտքը, մարմինը շարժվում է ներդաշնակությամբ: Դրանք հարմարեցված են տարբեր տարիքի և պատրաստվածության մարդկանց համար:

Ոչ միայն ատլետների և պարողների համար

Պիլատեսը մշակվել է XX դարի 20-ականներին Ջոզեֆ Պիլատեսի կողմից` որպես ապահով վերականգնողական ծրագիր այն սպորտսմենների և պարողների համար, որոնք վնասվածքներ են ստացել: Մեթոդը ոչ միայն մեծ թվով մկանների համար է նախատեսված, այլ նաև այն մկանների համար, որոնց գոյության մասին դուք նույնիսկ չէիք կասկածում: Պիլատեսը մարզվելու ապահով և արդյունավետ ձև է:

Առավելությունները.

  • Պիլատեսը թույլ է տալիս մեզ այլ տեսանկյունից նայել մեր մարմնին, երբ մենք մարզվում ենք, միտքը կենտրոնանում է շարժումների և տարածության մեջ մարմնի տեղավորման կառավարման վրա:
  • Այն սովորեցնում է վերահսկել շնչառությունը և այդպիսով օգնում է նվազեցնել սթրեսը:
  • Այն օգնում է կառուցել մկանային հյուսվածքները առանց ավելորդ ճարպերի:
  • Պիլատեսն օգնում է կառուցել մկանների ուժեղ խումբ` ներառելով փորի և մեջքի ներքևի մասը:
  • Պիլատեսը լավ կարգավիճակում է պահպանում ամբողջ մարմինը: Մարզվում են անգամ ոտքի թաթերը: