Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Օրական հինգ անգամ սնվելու սննդակարգ

Սնվեք ըստ պահանջի

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ մնալ առողջ, լավ տեսք ունենալ և լավ զգալ: Կարող եք նաև քաշ կորցնել, քանի որ բանջարեղենն ու մրգերը ճարպեր չեն պարունակում (բացի ավոկադոյից և ձիթապտղից): Սով ևս չեք զգա, քանի որ կարող եք բանջարեղեն ուտել այնքան, որքան կուզեք:
 
5 meals a day diet plan will help the body fight with diseases, enhance diet, slow down aging processes

Չափաբաժինն այնքան փոքր է

Բանջարեղենի բաժինն այնքան էլ մեծ չէ: Սննդագետներն ասում են, որ բաժինը կարող է լինել միջին չափի՝ մի կտոր միրգ, կես բաժակ բանջարեղեն, 200 մլ մրգային կամ բանջարեղենային հյութ կամ մի բուռ չորամրգեր:
 
five meals a day diet will let you stay in good health, look good and feel great.
 

Դեղեր և կոսմետիկ միջոցներ

Օրական ընդամենը 500-700գ բանջարեղենը և միրգը կօգնեն ձեր օրգանիզմին պայքարել հիվանդությունների դեմ, բարելավել սննդակարգը, դանդաղեցնել ծերացման պրոցեսը, բարելավել մաշկի և մազերի վիճակը և ավելի լավ զգալ:
Մրգերն ու բանջարեղենը պարունակում են արժեքավոր սննդարար բաղադրիչներ. վիտամիններ, հանքային նյութեր, խմորիչներ, մանրաթելեր, հակաօքսիդանտներ. դա է պատճառը, որ դրանք այդքան լավ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վրա: Բացի այդ դրանք համեղ են, լավ հոտ ունեն և հիանալի տեսք: Դրանք օգնում են մարսողությանը՝ նպաստելով մարսողական հյութերի արտադրմանը:

Մենյուի օրինակ

Նախաճաշ՝ Բանջարեղենի հյութի կես բաժակ (գազար, գազար և նեխուր, լոլիկ), սենդվիչում կարող եք ավելացնել բողկ, եղերգ կամ պրաս: Ցանկալի է ավելացնել միրգ նախաճաշի շիլայում:
Լանչ՝ Բանջարեղենով աղցան մեկ կտոր սև հացով կամ կանաչ աղցանով, ծիլերով, վարունգով կամ թթու վարունգով, պղպեղով կամ լոլիկով սենդվիչ:
Ճաշ՝ Թարմ խոտաբույսերով ապուր (մաղադանոս, պրաս կամ ռեհան) որպես առաջին կերակուր: Հիմնական կերակուրի համար կարող եք ընտրել միս կամ ձուկ` շոգեխաշած բանջարեղենով և աղցանով:
Հետճաշիկ՝ Մեկ կտոր միրգ:
Ընթրիք՝ Եթե չեք ճաշել, ապա կարող եք ուտել բանւարեղենով ապուր (բայց ոչ մրգային արգանակով): Մի մոռացեք բանջարեղենի մասին, երբ պատրաստում եք ձեր սենդվիչը:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան
Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան

Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցանի բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ

Հումուսի պատրաստման բաղադրատոմս. մատուցվում է պիտայի կամ չիպսերի հետ, կարող է յուրահատուկ նախուտեստ լինել ձեր հյուրերի համար, ովքեր սպասում են հիմնական ուտեստին:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Սնկով աղցան
Սնկով աղցան

Համեղ և օգտակար աղցան մարինացված շամպինյոններով:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Տապակած պանիր
Տապակած պանիր

Տապակած պանրի՝ չեխական խոհանոցի խորտիկի բաղադրատոմս, որը շատ հեշտ է պատրաստվում:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Օրական հինգ անգամ սնվելու սննդակարգ

Սնվեք ըստ պահանջի

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ մնալ առողջ, լավ տեսք ունենալ և լավ զգալ: Կարող եք նաև քաշ կորցնել, քանի որ բանջարեղենն ու մրգերը ճարպեր չեն պարունակում (բացի ավոկադոյից և ձիթապտղից): Սով ևս չեք զգա, քանի որ կարող եք բանջարեղեն ուտել այնքան, որքան կուզեք:
 
5 meals a day diet plan will help the body fight with diseases, enhance diet, slow down aging processes

Չափաբաժինն այնքան փոքր է

Բանջարեղենի բաժինն այնքան էլ մեծ չէ: Սննդագետներն ասում են, որ բաժինը կարող է լինել միջին չափի՝ մի կտոր միրգ, կես բաժակ բանջարեղեն, 200 մլ մրգային կամ բանջարեղենային հյութ կամ մի բուռ չորամրգեր:
 
five meals a day diet will let you stay in good health, look good and feel great.
 

Դեղեր և կոսմետիկ միջոցներ

Օրական ընդամենը 500-700գ բանջարեղենը և միրգը կօգնեն ձեր օրգանիզմին պայքարել հիվանդությունների դեմ, բարելավել սննդակարգը, դանդաղեցնել ծերացման պրոցեսը, բարելավել մաշկի և մազերի վիճակը և ավելի լավ զգալ:
Մրգերն ու բանջարեղենը պարունակում են արժեքավոր սննդարար բաղադրիչներ. վիտամիններ, հանքային նյութեր, խմորիչներ, մանրաթելեր, հակաօքսիդանտներ. դա է պատճառը, որ դրանք այդքան լավ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վրա: Բացի այդ դրանք համեղ են, լավ հոտ ունեն և հիանալի տեսք: Դրանք օգնում են մարսողությանը՝ նպաստելով մարսողական հյութերի արտադրմանը:

Մենյուի օրինակ

Նախաճաշ՝ Բանջարեղենի հյութի կես բաժակ (գազար, գազար և նեխուր, լոլիկ), սենդվիչում կարող եք ավելացնել բողկ, եղերգ կամ պրաս: Ցանկալի է ավելացնել միրգ նախաճաշի շիլայում:
Լանչ՝ Բանջարեղենով աղցան մեկ կտոր սև հացով կամ կանաչ աղցանով, ծիլերով, վարունգով կամ թթու վարունգով, պղպեղով կամ լոլիկով սենդվիչ:
Ճաշ՝ Թարմ խոտաբույսերով ապուր (մաղադանոս, պրաս կամ ռեհան) որպես առաջին կերակուր: Հիմնական կերակուրի համար կարող եք ընտրել միս կամ ձուկ` շոգեխաշած բանջարեղենով և աղցանով:
Հետճաշիկ՝ Մեկ կտոր միրգ:
Ընթրիք՝ Եթե չեք ճաշել, ապա կարող եք ուտել բանւարեղենով ապուր (բայց ոչ մրգային արգանակով): Մի մոռացեք բանջարեղենի մասին, երբ պատրաստում եք ձեր սենդվիչը:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description