Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Օրական հինգ անգամ սնվելու սննդակարգ

Սնվեք ըստ պահանջի

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ մնալ առողջ, լավ տեսք ունենալ և լավ զգալ: Կարող եք նաև քաշ կորցնել, քանի որ բանջարեղենն ու մրգերը ճարպեր չեն պարունակում (բացի ավոկադոյից և ձիթապտղից): Սով ևս չեք զգա, քանի որ կարող եք բանջարեղեն ուտել այնքան, որքան կուզեք:
 
5 meals a day diet plan will help the body fight with diseases, enhance diet, slow down aging processes

Չափաբաժինն այնքան փոքր է

Բանջարեղենի բաժինն այնքան էլ մեծ չէ: Սննդագետներն ասում են, որ բաժինը կարող է լինել միջին չափի՝ մի կտոր միրգ, կես բաժակ բանջարեղեն, 200 մլ մրգային կամ բանջարեղենային հյութ կամ մի բուռ չորամրգեր:
 
five meals a day diet will let you stay in good health, look good and feel great.
 

Դեղեր և կոսմետիկ միջոցներ

Օրական ընդամենը 500-700գ բանջարեղենը և միրգը կօգնեն ձեր օրգանիզմին պայքարել հիվանդությունների դեմ, բարելավել սննդակարգը, դանդաղեցնել ծերացման պրոցեսը, բարելավել մաշկի և մազերի վիճակը և ավելի լավ զգալ:
Մրգերն ու բանջարեղենը պարունակում են արժեքավոր սննդարար բաղադրիչներ. վիտամիններ, հանքային նյութեր, խմորիչներ, մանրաթելեր, հակաօքսիդանտներ. դա է պատճառը, որ դրանք այդքան լավ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վրա: Բացի այդ դրանք համեղ են, լավ հոտ ունեն և հիանալի տեսք: Դրանք օգնում են մարսողությանը՝ նպաստելով մարսողական հյութերի արտադրմանը:

Մենյուի օրինակ

Նախաճաշ՝ Բանջարեղենի հյութի կես բաժակ (գազար, գազար և նեխուր, լոլիկ), սենդվիչում կարող եք ավելացնել բողկ, եղերգ կամ պրաս: Ցանկալի է ավելացնել միրգ նախաճաշի շիլայում:
Լանչ՝ Բանջարեղենով աղցան մեկ կտոր սև հացով կամ կանաչ աղցանով, ծիլերով, վարունգով կամ թթու վարունգով, պղպեղով կամ լոլիկով սենդվիչ:
Ճաշ՝ Թարմ խոտաբույսերով ապուր (մաղադանոս, պրաս կամ ռեհան) որպես առաջին կերակուր: Հիմնական կերակուրի համար կարող եք ընտրել միս կամ ձուկ` շոգեխաշած բանջարեղենով և աղցանով:
Հետճաշիկ՝ Մեկ կտոր միրգ:
Ընթրիք՝ Եթե չեք ճաշել, ապա կարող եք ուտել բանւարեղենով ապուր (բայց ոչ մրգային արգանակով): Մի մոռացեք բանջարեղենի մասին, երբ պատրաստում եք ձեր սենդվիչը:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Եգիպտացորենի ապուր
Եգիպտացորենի ապուր

Եգիպտացորենով ապուրի բաղադրատոմս

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Աղցան քաղցր եգիպտացորենով և հնդկահավով
Աղցան քաղցր եգիպտացորենով և հնդկահավով

Այս աղցանը՝ օգտակար և համեղ ուտեստ է, հեշտ տեսքով, որը կարելի է հյուրասիրել ճաշին և ընտրիքին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Իմամ բայալդի՝ սմբուկով ուտեստ
Իմամ բայալդի՝ սմբուկով ուտեստ

Գոյություն ունեն բազմաթիվ լեգենդներ՝ կապված այս ուտեստի ծագման հետ: Համաձայն դրանցից մեկի՝ իսլամական հոգևորական իմամն ուշագնաց է եղել, երբ առաջին անգամ փորձել է այս ճաշատեսակը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Քաղցր և թթու խոզի միս
Քաղցր և թթու խոզի միս

Քաղցր և թթու խոզի միսը ին և յան ուժերի համադրությունն է խոհարարության մշակույթում: Այն չինական հակասությունների հավասարակշռությունն է:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Օրական հինգ անգամ սնվելու սննդակարգ

Սնվեք ըստ պահանջի

Այս սննդակարգը կօգնի ձեզ մնալ առողջ, լավ տեսք ունենալ և լավ զգալ: Կարող եք նաև քաշ կորցնել, քանի որ բանջարեղենն ու մրգերը ճարպեր չեն պարունակում (բացի ավոկադոյից և ձիթապտղից): Սով ևս չեք զգա, քանի որ կարող եք բանջարեղեն ուտել այնքան, որքան կուզեք:
 
5 meals a day diet plan will help the body fight with diseases, enhance diet, slow down aging processes

Չափաբաժինն այնքան փոքր է

Բանջարեղենի բաժինն այնքան էլ մեծ չէ: Սննդագետներն ասում են, որ բաժինը կարող է լինել միջին չափի՝ մի կտոր միրգ, կես բաժակ բանջարեղեն, 200 մլ մրգային կամ բանջարեղենային հյութ կամ մի բուռ չորամրգեր:
 
five meals a day diet will let you stay in good health, look good and feel great.
 

Դեղեր և կոսմետիկ միջոցներ

Օրական ընդամենը 500-700գ բանջարեղենը և միրգը կօգնեն ձեր օրգանիզմին պայքարել հիվանդությունների դեմ, բարելավել սննդակարգը, դանդաղեցնել ծերացման պրոցեսը, բարելավել մաշկի և մազերի վիճակը և ավելի լավ զգալ:
Մրգերն ու բանջարեղենը պարունակում են արժեքավոր սննդարար բաղադրիչներ. վիտամիններ, հանքային նյութեր, խմորիչներ, մանրաթելեր, հակաօքսիդանտներ. դա է պատճառը, որ դրանք այդքան լավ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վրա: Բացի այդ դրանք համեղ են, լավ հոտ ունեն և հիանալի տեսք: Դրանք օգնում են մարսողությանը՝ նպաստելով մարսողական հյութերի արտադրմանը:

Մենյուի օրինակ

Նախաճաշ՝ Բանջարեղենի հյութի կես բաժակ (գազար, գազար և նեխուր, լոլիկ), սենդվիչում կարող եք ավելացնել բողկ, եղերգ կամ պրաս: Ցանկալի է ավելացնել միրգ նախաճաշի շիլայում:
Լանչ՝ Բանջարեղենով աղցան մեկ կտոր սև հացով կամ կանաչ աղցանով, ծիլերով, վարունգով կամ թթու վարունգով, պղպեղով կամ լոլիկով սենդվիչ:
Ճաշ՝ Թարմ խոտաբույսերով ապուր (մաղադանոս, պրաս կամ ռեհան) որպես առաջին կերակուր: Հիմնական կերակուրի համար կարող եք ընտրել միս կամ ձուկ` շոգեխաշած բանջարեղենով և աղցանով:
Հետճաշիկ՝ Մեկ կտոր միրգ:
Ընթրիք՝ Եթե չեք ճաշել, ապա կարող եք ուտել բանւարեղենով ապուր (բայց ոչ մրգային արգանակով): Մի մոռացեք բանջարեղենի մասին, երբ պատրաստում եք ձեր սենդվիչը:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description