Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Մրգեր և բանջարեղեն թարմ ամառային տեսքի համար

 

 Ամառային Տեսք

Մանրաթելերն ու վիտամիններն օգտակար են ձեր աղիքների ու մաշկի համար և օգնում են կենտրոնանալ: Լավագույնը օրական 5 անգամ թեթև սնվելն է:

Ձեռ առավոտը սկսեք մրգերով ու հյութերով աշխուժանալու համար և շիլաներով՝ լավ մարսողության համար: Որպես վաղ նախաճաշի՝ մածուն (յոգուրտ) կերեք, բայց փորձեք գտնել բնականները՝ մրգերով: Լանչի համար ընտրեք բանջարեղենով ինչ-որ բան, ավելացրեք այն որպես խավարտ խորոված մսի կամ ձկան հետ:

Սննդակարգը սովի մատնվելը չէ, դա ձեր ուտելիքի ուշադիր ընտրությունն է: Ընտրեք մթերքներ, որոնք ցածր յուղայնություն ունեն, սակայն միևնույն ժամանակ սննդարար են: Ազատ եղեք տարբեր ուտեստներ փորձելու մեջ և վայելեք սննդակարգը: Հում մրգեր կերեք ուշ նախաճաշիկին, խուսափեք այդ ժամին բանան ուտելուց, քանի որ դրանք ավելի շատ շաքար են պարունակում: Ավելի լավ է ընտրեք նարինջ, թուրինջ կամ կիտրոն: Ճաշի համար կերեք բանջարեղենային աղցան. պարզապես քերեք մի քիչ կաղամբ, սոխ, գազար, ավելացրեք մի փոքր համեմունք և ահա ձեր թեթև ուտեստը: Մի կերեք երեկոյան վեցից հետո:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տակո կարմիր լոբիով
Տակո կարմիր լոբիով

Ուտեստ,որը ձեզ կտեղափոխի մեքսիկական խնջույքի և կուրախացնի իր գունային համադրությամբ։

2 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Պիցցա քաղցր եգիպտացորենով, չիլլի պղպեղով և կոպա նրբերշիկով
Պիցցա քաղցր եգիպտացորենով, չիլլի պղպեղով և կոպա նրբերշիկով

Համեղ պիցցա հաճելի ժամանցի համար ընկերներով:

1 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Կարիբյան ապուր լոբով
Կարիբյան ապուր լոբով

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ լոբով ապուրի պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Մի կրոբ՝ գրասենյակային կերակուր
Մի կրոբ՝ գրասենյակային կերակուր

Մի կրոբը թաիլանդական խրթխրթան տապակած լապշան է:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Մրգեր և բանջարեղեն թարմ ամառային տեսքի համար
 

 Ամառային Տեսք

Մանրաթելերն ու վիտամիններն օգտակար են ձեր աղիքների ու մաշկի համար և օգնում են կենտրոնանալ: Լավագույնը օրական 5 անգամ թեթև սնվելն է:

Ձեռ առավոտը սկսեք մրգերով ու հյութերով աշխուժանալու համար և շիլաներով՝ լավ մարսողության համար: Որպես վաղ նախաճաշի՝ մածուն (յոգուրտ) կերեք, բայց փորձեք գտնել բնականները՝ մրգերով: Լանչի համար ընտրեք բանջարեղենով ինչ-որ բան, ավելացրեք այն որպես խավարտ խորոված մսի կամ ձկան հետ:

Սննդակարգը սովի մատնվելը չէ, դա ձեր ուտելիքի ուշադիր ընտրությունն է: Ընտրեք մթերքներ, որոնք ցածր յուղայնություն ունեն, սակայն միևնույն ժամանակ սննդարար են: Ազատ եղեք տարբեր ուտեստներ փորձելու մեջ և վայելեք սննդակարգը: Հում մրգեր կերեք ուշ նախաճաշիկին, խուսափեք այդ ժամին բանան ուտելուց, քանի որ դրանք ավելի շատ շաքար են պարունակում: Ավելի լավ է ընտրեք նարինջ, թուրինջ կամ կիտրոն: Ճաշի համար կերեք բանջարեղենային աղցան. պարզապես քերեք մի քիչ կաղամբ, սոխ, գազար, ավելացրեք մի փոքր համեմունք և ահա ձեր թեթև ուտեստը: Մի կերեք երեկոյան վեցից հետո:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description