Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Միջերկրածովյան սննդի բուրգ

Միջերկրական ֆենոմեն

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

 

 

 

 

 

Հետազոտությունն ապացուցել է, որ Միջերկրածովյան տարածաշրջանում ապրող մարդիկ աշխարհի ամենաառողջ մարդկանց թվին են պատկանում: Այս աշխարհագրական տարածաշրջանը ներառում է ամենաքիչը քսան տարածաշրջաններ՝ յուրաքանչյուրն իրենց սեփական մշակույթով, սովորույթներով և խոհարարական ավանդույթներով:

Նրանց բոլորին միավորում է ձիթապտղի յուղի հաճախակի օգտագործումը, գինու հանդեպ սերը, շատ բանջարեղեն և մրգեր ուտելը ու ակտիվ ապրելակերպը: Միավորելով այս ամենը հիասքանչ կլիմատիկ պայմանների հետ`մենք ստանում ենք Միջերկրական առողջության ֆենոմենը:

Կաթ և գինի

Հաջորդ շատ կարևոր բաղադրիչը կաթն է և կաթնամթերքները`պանիրը կամ մածունը, որոնք այնքան տարածված են Միջերկրածովյան տարածաշրջանում:

Եվ իհարկե՝ գինին: Համարյա բոլոր ուտեստներն Իտալիայում, Ֆրանսիայում կամ Հունաստանում զուգակցվում են տարատեսակ գինիներով:

Օրական, շաբաթական, թե ամսական

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.

Բանջարեղենը և մրգերը, հացահատիկները, հացերը, պաստան և կարտոֆիլը, ընկուզեղենը մի քիչ գինով, կաթով և կաթնամթերքներով պետք է լինեն ձեր օրական սննդակարգում: Ֆիզիկական ակտիվությունը պարտադիր է: Թռչնամիսը, ձուն և ծովամթերքները կարող են օգտագործվել ոչ այնքան հաճախ՝ շաբաթը մեկ անգամը բավարար կլինի: Միջերկրականի տեղացիները կարմիր միս ուտում են միայն ամիսը մեկ անգամ:

Միջերկրական սննդակարգը ձեր օրգանիզմը կհագեցնի բոլոր անհրաժեշտ վիտամիններով, հանքային նյութերով և հակաօքսիդանտներով, ածխաջրերով, սպիտակուցներով և քիչ քանակությամբ ճարպերով, որոնք օգնում են պաշտպանել սիրտը և երկարացնել կյանքը:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Կարիբյան ապուր լոբով

Կարիբյան ապուր լոբով

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ լոբով ապուրի պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Կարագով բլիթներ

Կարագով բլիթներ

Poffertjes՝ հոլանդական ավանդական բլիթներ, որոնք սովորական բլիթներից տարբերվում են փոքր չափերով և քաղցրությամբ:

6 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Գարնանային կրոկետներ

Գարնանային կրոկետներ

Գարնանային կրոկետների բաղադրատոմս:

20 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Միջերկրածովյան սննդի բուրգ

Միջերկրական ֆենոմեն

mediterranean diet foods is the healthy food in the world.

 

 

 

 

 

Հետազոտությունն ապացուցել է, որ Միջերկրածովյան տարածաշրջանում ապրող մարդիկ աշխարհի ամենաառողջ մարդկանց թվին են պատկանում: Այս աշխարհագրական տարածաշրջանը ներառում է ամենաքիչը քսան տարածաշրջաններ՝ յուրաքանչյուրն իրենց սեփական մշակույթով, սովորույթներով և խոհարարական ավանդույթներով:

Նրանց բոլորին միավորում է ձիթապտղի յուղի հաճախակի օգտագործումը, գինու հանդեպ սերը, շատ բանջարեղեն և մրգեր ուտելը ու ակտիվ ապրելակերպը: Միավորելով այս ամենը հիասքանչ կլիմատիկ պայմանների հետ`մենք ստանում ենք Միջերկրական առողջության ֆենոմենը:

Կաթ և գինի

Հաջորդ շատ կարևոր բաղադրիչը կաթն է և կաթնամթերքները`պանիրը կամ մածունը, որոնք այնքան տարածված են Միջերկրածովյան տարածաշրջանում:

Եվ իհարկե՝ գինին: Համարյա բոլոր ուտեստներն Իտալիայում, Ֆրանսիայում կամ Հունաստանում զուգակցվում են տարատեսակ գինիներով:

Օրական, շաբաթական, թե ամսական

The base of traditional Mediterranean diet is a combination of vegetables, fruit, cereals, legumes, specially prepared beans and nuts.

Բանջարեղենը և մրգերը, հացահատիկները, հացերը, պաստան և կարտոֆիլը, ընկուզեղենը մի քիչ գինով, կաթով և կաթնամթերքներով պետք է լինեն ձեր օրական սննդակարգում: Ֆիզիկական ակտիվությունը պարտադիր է: Թռչնամիսը, ձուն և ծովամթերքները կարող են օգտագործվել ոչ այնքան հաճախ՝ շաբաթը մեկ անգամը բավարար կլինի: Միջերկրականի տեղացիները կարմիր միս ուտում են միայն ամիսը մեկ անգամ:

Միջերկրական սննդակարգը ձեր օրգանիզմը կհագեցնի բոլոր անհրաժեշտ վիտամիններով, հանքային նյութերով և հակաօքսիդանտներով, ածխաջրերով, սպիտակուցներով և քիչ քանակությամբ ճարպերով, որոնք օգնում են պաշտպանել սիրտը և երկարացնել կյանքը: