Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Մանուշակագույն բանջարեղեն. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր

Մանուշակագույնը` որպես գույն, առաջանում է անտոցիանինից` ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններով բնական գունանյութից: Այս գունանյութերի կարևորագուն առավելություններն են`

  • իջեցնում են արյան ճնշումը
  • կանխարգելում են դիաբետը
  • չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները
  • կանխարգելում են Պարկինսոնի, Ալցհեյմերի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդություններ
  • լավացնում են տեսողությունը

Purple vegetables

Մանուշակագույն մթերքները լի են հակաօքսիդանտներով: Բջիջները լավ լիճակում պահելու համար դրանք պետք է լավ սնուցված և թթվածնով հագեցած լինեն:  Ազատ ռադիկալները հարձակվում և վնասում են մեր բջիջները, իսկ վնասված բջիջը չի կարող նորմալ նյութափոխանակություն կատարել:

Հակաօքսիդանտներն օրգանիզմից հեռացնում են ազատ ռադիկալները՝ ուղղակիորեն նպաստելով բջիջների առողջացմանը և առողջ պահելով մեր բոլոր օրգանները: Անտոցիանինի (բանջարեղենի մանուշակագույն գույնի համար պատասխանատու նյութի) բարենպաստ հատկանիշները կապված են նաև դրանց հակաբորբոքային ազդեցության, թրոմբոցիտների կուտակման կանխարգելման և մազանոթների ամրացման հետ: Դրանք շատ արժեքավոր են նաև տեսողության պահպանման և բարելավման համար: Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել նաև, որ մանուշակագույն մրգերով և բանջարեղեններով սնվելը դրական ազդեցություն է գործում Ալցհեյմերի, Պարկինսոնի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդությունների դեմ պայքարելիս: Սիրված մանուշակագույն մթերքներն են`

 

  • կարմիր սոխը
  • ճակնդեղը
  • սմբուկը
  • կարմիր լոբին
  • կարմիր կաղամբը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Չապատի՝ հնդկական հաց
Չապատի՝ հնդկական հաց

Չապատին լոշիկի պես հնդկական հաց է, որը պատրաստում են տարեկանի ալյուրից և թխում բաց կրակի վրա:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Կաղամբով աղցան
Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ռատատույ
Ռատատույ

Աշխարհահռչակ բանջարեղենային ճաշատեսակի` ռատատույի բաղադրատոմսը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Շոգեխաշած շամպինյոններ թթվասերով
Շոգեխաշած շամպինյոններ թթվասերով

Թթվասերի սոուսի մեջ պատրաստված սննդարար և օգտակար սնկերի բաղադրատոմս՝ իրական հաճույք գուրմանների համար:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Մանուշակագույն բանջարեղեն. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր

Մանուշակագույնը` որպես գույն, առաջանում է անտոցիանինից` ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններով բնական գունանյութից: Այս գունանյութերի կարևորագուն առավելություններն են`

  • իջեցնում են արյան ճնշումը
  • կանխարգելում են դիաբետը
  • չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները
  • կանխարգելում են Պարկինսոնի, Ալցհեյմերի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդություններ
  • լավացնում են տեսողությունը

Purple vegetables

Մանուշակագույն մթերքները լի են հակաօքսիդանտներով: Բջիջները լավ լիճակում պահելու համար դրանք պետք է լավ սնուցված և թթվածնով հագեցած լինեն:  Ազատ ռադիկալները հարձակվում և վնասում են մեր բջիջները, իսկ վնասված բջիջը չի կարող նորմալ նյութափոխանակություն կատարել:

Հակաօքսիդանտներն օրգանիզմից հեռացնում են ազատ ռադիկալները՝ ուղղակիորեն նպաստելով բջիջների առողջացմանը և առողջ պահելով մեր բոլոր օրգանները: Անտոցիանինի (բանջարեղենի մանուշակագույն գույնի համար պատասխանատու նյութի) բարենպաստ հատկանիշները կապված են նաև դրանց հակաբորբոքային ազդեցության, թրոմբոցիտների կուտակման կանխարգելման և մազանոթների ամրացման հետ: Դրանք շատ արժեքավոր են նաև տեսողության պահպանման և բարելավման համար: Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել նաև, որ մանուշակագույն մրգերով և բանջարեղեններով սնվելը դրական ազդեցություն է գործում Ալցհեյմերի, Պարկինսոնի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդությունների դեմ պայքարելիս: Սիրված մանուշակագույն մթերքներն են`

 

  • կարմիր սոխը
  • ճակնդեղը
  • սմբուկը
  • կարմիր լոբին
  • կարմիր կաղամբը
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description