This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Մանուշակագույն բանջարեղեն. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր

Մանուշակագույնը` որպես գույն, առաջանում է անտոցիանինից` ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններով բնական գունանյութից: Այս գունանյութերի կարևորագուն առավելություններն են`

  • իջեցնում են արյան ճնշումը
  • կանխարգելում են դիաբետը
  • չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները
  • կանխարգելում են Պարկինսոնի, Ալցհեյմերի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդություններ
  • լավացնում են տեսողությունը

Purple vegetables

Մանուշակագույն մթերքները լի են հակաօքսիդանտներով: Բջիջները լավ լիճակում պահելու համար դրանք պետք է լավ սնուցված և թթվածնով հագեցած լինեն:  Ազատ ռադիկալները հարձակվում և վնասում են մեր բջիջները, իսկ վնասված բջիջը չի կարող նորմալ նյութափոխանակություն կատարել:

Հակաօքսիդանտներն օրգանիզմից հեռացնում են ազատ ռադիկալները՝ ուղղակիորեն նպաստելով բջիջների առողջացմանը և առողջ պահելով մեր բոլոր օրգանները: Անտոցիանինի (բանջարեղենի մանուշակագույն գույնի համար պատասխանատու նյութի) բարենպաստ հատկանիշները կապված են նաև դրանց հակաբորբոքային ազդեցության, թրոմբոցիտների կուտակման կանխարգելման և մազանոթների ամրացման հետ: Դրանք շատ արժեքավոր են նաև տեսողության պահպանման և բարելավման համար: Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել նաև, որ մանուշակագույն մրգերով և բանջարեղեններով սնվելը դրական ազդեցություն է գործում Ալցհեյմերի, Պարկինսոնի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդությունների դեմ պայքարելիս: Սիրված մանուշակագույն մթերքներն են`

 

  • կարմիր սոխը
  • ճակնդեղը
  • սմբուկը
  • կարմիր լոբին
  • կարմիր կաղամբը

Recipes that might interest you

Բիգոս
Բիգոս

Բիգոսի՝ Լեհաստանում տոնական սեղաններին հաճախ հանդիպող ավանդական ուտեստի բաղադրատոմս:

4 persons over 45 min Medium
Տապակած պանիր
Տապակած պանիր

Տապակած պանրի՝ չեխական խոհանոցի խորտիկի բաղադրատոմս, որը շատ հեշտ է պատրաստվում:

2 persons 30-45 min Easy
Տավարի մսով և սպիտակ լոբով աղցան
Տավարի մսով և սպիտակ լոբով աղցան

Հիանալի ամառային կերակուր

2 persons 15-30 min Hard
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Ոսպով և սոուսով մարինացված սաղմոնի բաղադրատոմս:

3 persons over 45 min Medium
Մանուշակագույն բանջարեղեն. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր

Մանուշակագույնը` որպես գույն, առաջանում է անտոցիանինից` ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններով բնական գունանյութից: Այս գունանյութերի կարևորագուն առավելություններն են`

  • իջեցնում են արյան ճնշումը
  • կանխարգելում են դիաբետը
  • չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները
  • կանխարգելում են Պարկինսոնի, Ալցհեյմերի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդություններ
  • լավացնում են տեսողությունը

Purple vegetables

Մանուշակագույն մթերքները լի են հակաօքսիդանտներով: Բջիջները լավ լիճակում պահելու համար դրանք պետք է լավ սնուցված և թթվածնով հագեցած լինեն:  Ազատ ռադիկալները հարձակվում և վնասում են մեր բջիջները, իսկ վնասված բջիջը չի կարող նորմալ նյութափոխանակություն կատարել:

Հակաօքսիդանտներն օրգանիզմից հեռացնում են ազատ ռադիկալները՝ ուղղակիորեն նպաստելով բջիջների առողջացմանը և առողջ պահելով մեր բոլոր օրգանները: Անտոցիանինի (բանջարեղենի մանուշակագույն գույնի համար պատասխանատու նյութի) բարենպաստ հատկանիշները կապված են նաև դրանց հակաբորբոքային ազդեցության, թրոմբոցիտների կուտակման կանխարգելման և մազանոթների ամրացման հետ: Դրանք շատ արժեքավոր են նաև տեսողության պահպանման և բարելավման համար: Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել նաև, որ մանուշակագույն մրգերով և բանջարեղեններով սնվելը դրական ազդեցություն է գործում Ալցհեյմերի, Պարկինսոնի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդությունների դեմ պայքարելիս: Սիրված մանուշակագույն մթերքներն են`

 

  • կարմիր սոխը
  • ճակնդեղը
  • սմբուկը
  • կարմիր լոբին
  • կարմիր կաղամբը
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description