Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Մանուշակագույն բանջարեղեն. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր

Մանուշակագույնը` որպես գույն, առաջանում է անտոցիանինից` ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններով բնական գունանյութից: Այս գունանյութերի կարևորագուն առավելություններն են`

  • իջեցնում են արյան ճնշումը
  • կանխարգելում են դիաբետը
  • չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները
  • կանխարգելում են Պարկինսոնի, Ալցհեյմերի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդություններ
  • լավացնում են տեսողությունը

Purple vegetables

Մանուշակագույն մթերքները լի են հակաօքսիդանտներով: Բջիջները լավ լիճակում պահելու համար դրանք պետք է լավ սնուցված և թթվածնով հագեցած լինեն:  Ազատ ռադիկալները հարձակվում և վնասում են մեր բջիջները, իսկ վնասված բջիջը չի կարող նորմալ նյութափոխանակություն կատարել:

Հակաօքսիդանտներն օրգանիզմից հեռացնում են ազատ ռադիկալները՝ ուղղակիորեն նպաստելով բջիջների առողջացմանը և առողջ պահելով մեր բոլոր օրգանները: Անտոցիանինի (բանջարեղենի մանուշակագույն գույնի համար պատասխանատու նյութի) բարենպաստ հատկանիշները կապված են նաև դրանց հակաբորբոքային ազդեցության, թրոմբոցիտների կուտակման կանխարգելման և մազանոթների ամրացման հետ: Դրանք շատ արժեքավոր են նաև տեսողության պահպանման և բարելավման համար: Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել նաև, որ մանուշակագույն մրգերով և բանջարեղեններով սնվելը դրական ազդեցություն է գործում Ալցհեյմերի, Պարկինսոնի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդությունների դեմ պայքարելիս: Սիրված մանուշակագույն մթերքներն են`

 

  • կարմիր սոխը
  • ճակնդեղը
  • սմբուկը
  • կարմիր լոբին
  • կարմիր կաղամբը

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Նրբաբլիթներ
Նրբաբլիթներ

Ավանդական հրեական ուտեստի՝ միջուկով նրբաբլիթների պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Ոսպով և սոուսով մարինացված սաղմոնի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Դիմ սումը փոքր չինական նախուտեստներ են, որոնք կարող են լինել ծովամթերքով կամ մսով պելմենիների, բլիթների և կրոկետների տեսքով: Վոնտոնն ամենահանրահայտ նմանատիպ նախուտեստներից է Չինաստանում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Վալենսիայում սկիզբ առնող՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստի՝ Վալենսիական ձևով պատրաստված պաելյայի բաղադրատոմս:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Մանուշակագույն բանջարեղեն. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր

Մանուշակագույնը` որպես գույն, առաջանում է անտոցիանինից` ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններով բնական գունանյութից: Այս գունանյութերի կարևորագուն առավելություններն են`

  • իջեցնում են արյան ճնշումը
  • կանխարգելում են դիաբետը
  • չեզոքացնում են ազատ ռադիկալները
  • կանխարգելում են Պարկինսոնի, Ալցհեյմերի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդություններ
  • լավացնում են տեսողությունը

Purple vegetables

Մանուշակագույն մթերքները լի են հակաօքսիդանտներով: Բջիջները լավ լիճակում պահելու համար դրանք պետք է լավ սնուցված և թթվածնով հագեցած լինեն:  Ազատ ռադիկալները հարձակվում և վնասում են մեր բջիջները, իսկ վնասված բջիջը չի կարող նորմալ նյութափոխանակություն կատարել:

Հակաօքսիդանտներն օրգանիզմից հեռացնում են ազատ ռադիկալները՝ ուղղակիորեն նպաստելով բջիջների առողջացմանը և առողջ պահելով մեր բոլոր օրգանները: Անտոցիանինի (բանջարեղենի մանուշակագույն գույնի համար պատասխանատու նյութի) բարենպաստ հատկանիշները կապված են նաև դրանց հակաբորբոքային ազդեցության, թրոմբոցիտների կուտակման կանխարգելման և մազանոթների ամրացման հետ: Դրանք շատ արժեքավոր են նաև տեսողության պահպանման և բարելավման համար: Վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տվել նաև, որ մանուշակագույն մրգերով և բանջարեղեններով սնվելը դրական ազդեցություն է գործում Ալցհեյմերի, Պարկինսոնի և բազմաթիվ սկլերոտիկ հիվանդությունների դեմ պայքարելիս: Սիրված մանուշակագույն մթերքներն են`

 

  • կարմիր սոխը
  • ճակնդեղը
  • սմբուկը
  • կարմիր լոբին
  • կարմիր կաղամբը