Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Լիարժեք, առանց մսի սնունդ

 

Բանջարեղեն

  • Բանջարեղենները C վիտամինի, բետա-կարոտինին, B խմբի վիտամինների, կալիումի և մանրաթելերի հսկայական աղբյուր են: Դրանք սննդարար են և ցածր կալորիականություն ունեն:
  • Բանջարեղենից սննդարար ճաշ պատրաստելու համար ցանկալի է դրանք համադրել, օրինակ, եփած գարու կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստի հիանալի օրինակ են պղպեղը` բրնձով և սնկով կամ պանրով, ինչպես նաև բանջարեղենային մածուկով լցոնած լոլիկները:
  • Կարելի է պատրաստել ջեռեփուկ` կարտոֆիլով, բրոկկոլիով, ծաղկակաղամբով, բրյուսելյան կաղամբով, գազարով, սոխով: Բանջարեղենը պետք է լինի շոգեխաշած կամ թարմ, սպիտակ սոուսով կամ տոմատի սոուսով և հրակայուն ամանում պատրաստված: Ուտեստին կարելի է ավելացնել տապակած լոբի, բրինձ և պանիր:
  • Բանջերենը կարելի է նաև յուղով տապակել և մատուցել լոլիկի կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստները հիանալի են սխտորի և կանաչեղենի, հատկապես՝ օրեգանոյի, ռեհանի և թարխունի հետ:
  • Կծվություն տալու համար ավելացրեք սև կամ կարմիր պղպեղ:
 

Լոբազգիներ

  • Այս բանջարեղենները պահանջվում է երկար եփել և նախօրոք թրջել: Ոսպը բացառություն է: Այն կարելի է եփել լվանալուց հետո:  
  • Որպեսզի լոբազգիները շատ չուռեն, դրանք պետք է եփել բաց կաթսայի մեջ:
  • Լոբու, ոսպի կամ սիսեռի մեջ պարունակվող սպիտակուցները կարող են լրացվել ձվով կամ որևէ կաթնամթերքով, և մենք կունենանք իսկական սննդարար կերակուր:
  • Չոր լոբազգիներն ավելի կալորիական և սննդարար են:
  • Լոբազգիներից պատրաստված ուտեստների հետ լավ են համադրվում քիմիոնը և խնկածաղիկը:
  • Դրանք կարող են մատուցվել հալեցրած կարագով, սոուսների մեջ եփված, որպես ապուր (ոլոռով ապուր կամ մեքսիկական ապուր) և որպես ջեռեփուկ: 

Ձուկ

  • Ձուկը պարունակում է նույնքան արժեքավոր սպիտակուցներ, որքան միսը: Ավելին, այն հարուստ է չհագեցած օմեգա-3 ամինաթթուներով, A, D և E վիտամիններով և հանքային աղերով:
  • Հակառակ մսի՝ որքան յուղոտ է ձուկը, այնքան այն առողջարար է:
  • Այն կարելի է տապակել կամ պատրաստել ավելի առողջարար եղանակներով, օրինակ, ջեռոցում եփել, խաշել կամ շոգեխաշել:
  • Այն շատ համեղ է ապուրների մեջ:
  • Մի կտոր եփած ձուկը միս չպարունակող աղցանը կամ ջեռեփուկը կդարձնի սննդարար ուտեստ: 
 

Ֆրոմաժ բլան և կաթնաշոռ

  • Կաթնամթերքը սպիտակուցների, կալցիումի, ֆոսֆորի և D վիտամինի հիանալի աղբյուր է:
  • Դրանք կարող են պատրաստվել քաղցր կամ աղի: Դրանք հիանալի են` որպես մածուկ և որպես լցոն:
  • Դրանք կարող են օգտագործվել որպես նրբաբլիթների լցոն, դրանք կարելի է նաև շաղ տալ մակարոնի վրա:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Շերտավոր խմորով և կարմիր լոբով ուտեստ
Շերտավոր խմորով և կարմիր լոբով ուտեստ

Այս աղցանը՝ օգտակար և համեղ ուտեստ է, հեշտ տեսքով, որը կարելի է հյուրասիրել ճաշին և ընտրիքին:

9 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ակի և բակալաու
Ակի և բակալաու

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ ակի և բակալաուի (aki y bacalao) պատրաստման բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Սաղմոն վասաբիով
Սաղմոն վասաբիով

Կծու բաղադրատոմս՝ սաղմոնը վասաբիով:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Բրինձ լոբու հետ կարիբյան ձևով
Բրինձ լոբու հետ կարիբյան ձևով

Կարիբյան ոճով լոբով բրնձի պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Լիարժեք, առանց մսի սնունդ
 

Բանջարեղեն

  • Բանջարեղենները C վիտամինի, բետա-կարոտինին, B խմբի վիտամինների, կալիումի և մանրաթելերի հսկայական աղբյուր են: Դրանք սննդարար են և ցածր կալորիականություն ունեն:
  • Բանջարեղենից սննդարար ճաշ պատրաստելու համար ցանկալի է դրանք համադրել, օրինակ, եփած գարու կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստի հիանալի օրինակ են պղպեղը` բրնձով և սնկով կամ պանրով, ինչպես նաև բանջարեղենային մածուկով լցոնած լոլիկները:
  • Կարելի է պատրաստել ջեռեփուկ` կարտոֆիլով, բրոկկոլիով, ծաղկակաղամբով, բրյուսելյան կաղամբով, գազարով, սոխով: Բանջարեղենը պետք է լինի շոգեխաշած կամ թարմ, սպիտակ սոուսով կամ տոմատի սոուսով և հրակայուն ամանում պատրաստված: Ուտեստին կարելի է ավելացնել տապակած լոբի, բրինձ և պանիր:
  • Բանջերենը կարելի է նաև յուղով տապակել և մատուցել լոլիկի կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստները հիանալի են սխտորի և կանաչեղենի, հատկապես՝ օրեգանոյի, ռեհանի և թարխունի հետ:
  • Կծվություն տալու համար ավելացրեք սև կամ կարմիր պղպեղ:
 

Լոբազգիներ

  • Այս բանջարեղենները պահանջվում է երկար եփել և նախօրոք թրջել: Ոսպը բացառություն է: Այն կարելի է եփել լվանալուց հետո:  
  • Որպեսզի լոբազգիները շատ չուռեն, դրանք պետք է եփել բաց կաթսայի մեջ:
  • Լոբու, ոսպի կամ սիսեռի մեջ պարունակվող սպիտակուցները կարող են լրացվել ձվով կամ որևէ կաթնամթերքով, և մենք կունենանք իսկական սննդարար կերակուր:
  • Չոր լոբազգիներն ավելի կալորիական և սննդարար են:
  • Լոբազգիներից պատրաստված ուտեստների հետ լավ են համադրվում քիմիոնը և խնկածաղիկը:
  • Դրանք կարող են մատուցվել հալեցրած կարագով, սոուսների մեջ եփված, որպես ապուր (ոլոռով ապուր կամ մեքսիկական ապուր) և որպես ջեռեփուկ: 

Ձուկ

  • Ձուկը պարունակում է նույնքան արժեքավոր սպիտակուցներ, որքան միսը: Ավելին, այն հարուստ է չհագեցած օմեգա-3 ամինաթթուներով, A, D և E վիտամիններով և հանքային աղերով:
  • Հակառակ մսի՝ որքան յուղոտ է ձուկը, այնքան այն առողջարար է:
  • Այն կարելի է տապակել կամ պատրաստել ավելի առողջարար եղանակներով, օրինակ, ջեռոցում եփել, խաշել կամ շոգեխաշել:
  • Այն շատ համեղ է ապուրների մեջ:
  • Մի կտոր եփած ձուկը միս չպարունակող աղցանը կամ ջեռեփուկը կդարձնի սննդարար ուտեստ: 
 

Ֆրոմաժ բլան և կաթնաշոռ

  • Կաթնամթերքը սպիտակուցների, կալցիումի, ֆոսֆորի և D վիտամինի հիանալի աղբյուր է:
  • Դրանք կարող են պատրաստվել քաղցր կամ աղի: Դրանք հիանալի են` որպես մածուկ և որպես լցոն:
  • Դրանք կարող են օգտագործվել որպես նրբաբլիթների լցոն, դրանք կարելի է նաև շաղ տալ մակարոնի վրա: