Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Լիարժեք, առանց մսի սնունդ

 

Բանջարեղեն

  • Բանջարեղենները C վիտամինի, բետա-կարոտինին, B խմբի վիտամինների, կալիումի և մանրաթելերի հսկայական աղբյուր են: Դրանք սննդարար են և ցածր կալորիականություն ունեն:
  • Բանջարեղենից սննդարար ճաշ պատրաստելու համար ցանկալի է դրանք համադրել, օրինակ, եփած գարու կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստի հիանալի օրինակ են պղպեղը` բրնձով և սնկով կամ պանրով, ինչպես նաև բանջարեղենային մածուկով լցոնած լոլիկները:
  • Կարելի է պատրաստել ջեռեփուկ` կարտոֆիլով, բրոկկոլիով, ծաղկակաղամբով, բրյուսելյան կաղամբով, գազարով, սոխով: Բանջարեղենը պետք է լինի շոգեխաշած կամ թարմ, սպիտակ սոուսով կամ տոմատի սոուսով և հրակայուն ամանում պատրաստված: Ուտեստին կարելի է ավելացնել տապակած լոբի, բրինձ և պանիր:
  • Բանջերենը կարելի է նաև յուղով տապակել և մատուցել լոլիկի կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստները հիանալի են սխտորի և կանաչեղենի, հատկապես՝ օրեգանոյի, ռեհանի և թարխունի հետ:
  • Կծվություն տալու համար ավելացրեք սև կամ կարմիր պղպեղ:
 

Լոբազգիներ

  • Այս բանջարեղենները պահանջվում է երկար եփել և նախօրոք թրջել: Ոսպը բացառություն է: Այն կարելի է եփել լվանալուց հետո:  
  • Որպեսզի լոբազգիները շատ չուռեն, դրանք պետք է եփել բաց կաթսայի մեջ:
  • Լոբու, ոսպի կամ սիսեռի մեջ պարունակվող սպիտակուցները կարող են լրացվել ձվով կամ որևէ կաթնամթերքով, և մենք կունենանք իսկական սննդարար կերակուր:
  • Չոր լոբազգիներն ավելի կալորիական և սննդարար են:
  • Լոբազգիներից պատրաստված ուտեստների հետ լավ են համադրվում քիմիոնը և խնկածաղիկը:
  • Դրանք կարող են մատուցվել հալեցրած կարագով, սոուսների մեջ եփված, որպես ապուր (ոլոռով ապուր կամ մեքսիկական ապուր) և որպես ջեռեփուկ: 

Ձուկ

  • Ձուկը պարունակում է նույնքան արժեքավոր սպիտակուցներ, որքան միսը: Ավելին, այն հարուստ է չհագեցած օմեգա-3 ամինաթթուներով, A, D և E վիտամիններով և հանքային աղերով:
  • Հակառակ մսի՝ որքան յուղոտ է ձուկը, այնքան այն առողջարար է:
  • Այն կարելի է տապակել կամ պատրաստել ավելի առողջարար եղանակներով, օրինակ, ջեռոցում եփել, խաշել կամ շոգեխաշել:
  • Այն շատ համեղ է ապուրների մեջ:
  • Մի կտոր եփած ձուկը միս չպարունակող աղցանը կամ ջեռեփուկը կդարձնի սննդարար ուտեստ: 
 

Ֆրոմաժ բլան և կաթնաշոռ

  • Կաթնամթերքը սպիտակուցների, կալցիումի, ֆոսֆորի և D վիտամինի հիանալի աղբյուր է:
  • Դրանք կարող են պատրաստվել քաղցր կամ աղի: Դրանք հիանալի են` որպես մածուկ և որպես լցոն:
  • Դրանք կարող են օգտագործվել որպես նրբաբլիթների լցոն, դրանք կարելի է նաև շաղ տալ մակարոնի վրա:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ռատատույ
Ռատատույ

Աշխարհահռչակ բանջարեղենային ճաշատեսակի` ռատատույի բաղադրատոմսը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Լազանյա՝ իտալական ջեռեփուկ պաստայով, մսով և բանջարեղենով
Լազանյա՝ իտալական ջեռեփուկ պաստայով, մսով և բանջարեղենով

Իտալական ամենահայտնի ճաշատեսակներից մեկի՝ լազանյայի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Վալենսիայում սկիզբ առնող՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստի՝ Վալենսիական ձևով պատրաստված պաելյայի բաղադրատոմս:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Սպագետտի. Իտալական խոհանոցի հիմքը
Սպագետտի. Իտալական խոհանոցի հիմքը

Իտալական խոհանոցի բացառիկ ճաշատեսակի՝ սիցիլական սպագետտիի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Լիարժեք, առանց մսի սնունդ
 

Բանջարեղեն

  • Բանջարեղենները C վիտամինի, բետա-կարոտինին, B խմբի վիտամինների, կալիումի և մանրաթելերի հսկայական աղբյուր են: Դրանք սննդարար են և ցածր կալորիականություն ունեն:
  • Բանջարեղենից սննդարար ճաշ պատրաստելու համար ցանկալի է դրանք համադրել, օրինակ, եփած գարու կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստի հիանալի օրինակ են պղպեղը` բրնձով և սնկով կամ պանրով, ինչպես նաև բանջարեղենային մածուկով լցոնած լոլիկները:
  • Կարելի է պատրաստել ջեռեփուկ` կարտոֆիլով, բրոկկոլիով, ծաղկակաղամբով, բրյուսելյան կաղամբով, գազարով, սոխով: Բանջարեղենը պետք է լինի շոգեխաշած կամ թարմ, սպիտակ սոուսով կամ տոմատի սոուսով և հրակայուն ամանում պատրաստված: Ուտեստին կարելի է ավելացնել տապակած լոբի, բրինձ և պանիր:
  • Բանջերենը կարելի է նաև յուղով տապակել և մատուցել լոլիկի կամ բրնձի հետ:
  • Բանջարեղենային ուտեստները հիանալի են սխտորի և կանաչեղենի, հատկապես՝ օրեգանոյի, ռեհանի և թարխունի հետ:
  • Կծվություն տալու համար ավելացրեք սև կամ կարմիր պղպեղ:
 

Լոբազգիներ

  • Այս բանջարեղենները պահանջվում է երկար եփել և նախօրոք թրջել: Ոսպը բացառություն է: Այն կարելի է եփել լվանալուց հետո:  
  • Որպեսզի լոբազգիները շատ չուռեն, դրանք պետք է եփել բաց կաթսայի մեջ:
  • Լոբու, ոսպի կամ սիսեռի մեջ պարունակվող սպիտակուցները կարող են լրացվել ձվով կամ որևէ կաթնամթերքով, և մենք կունենանք իսկական սննդարար կերակուր:
  • Չոր լոբազգիներն ավելի կալորիական և սննդարար են:
  • Լոբազգիներից պատրաստված ուտեստների հետ լավ են համադրվում քիմիոնը և խնկածաղիկը:
  • Դրանք կարող են մատուցվել հալեցրած կարագով, սոուսների մեջ եփված, որպես ապուր (ոլոռով ապուր կամ մեքսիկական ապուր) և որպես ջեռեփուկ: 

Ձուկ

  • Ձուկը պարունակում է նույնքան արժեքավոր սպիտակուցներ, որքան միսը: Ավելին, այն հարուստ է չհագեցած օմեգա-3 ամինաթթուներով, A, D և E վիտամիններով և հանքային աղերով:
  • Հակառակ մսի՝ որքան յուղոտ է ձուկը, այնքան այն առողջարար է:
  • Այն կարելի է տապակել կամ պատրաստել ավելի առողջարար եղանակներով, օրինակ, ջեռոցում եփել, խաշել կամ շոգեխաշել:
  • Այն շատ համեղ է ապուրների մեջ:
  • Մի կտոր եփած ձուկը միս չպարունակող աղցանը կամ ջեռեփուկը կդարձնի սննդարար ուտեստ: 
 

Ֆրոմաժ բլան և կաթնաշոռ

  • Կաթնամթերքը սպիտակուցների, կալցիումի, ֆոսֆորի և D վիտամինի հիանալի աղբյուր է:
  • Դրանք կարող են պատրաստվել քաղցր կամ աղի: Դրանք հիանալի են` որպես մածուկ և որպես լցոն:
  • Դրանք կարող են օգտագործվել որպես նրբաբլիթների լցոն, դրանք կարելի է նաև շաղ տալ մակարոնի վրա:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description