Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Խորհուրդներ հարթ որովայն ունենալու համար

  • Օրական ըմպեք առնվազն 2 լիտր ջուր
  • Բացառեք գազավորված քաղցր ըմպելիքները

Drink at least 2 litres of water a day

  • Խուսափեք քաղցրավենիքից ու ալկոհոլից
  • Սնունդին մի ավելացրեք աղ կամ շաքարավազ
  • Բարելավեք ձեր կեցվածքը. գլուխը պահեք բարձր, մեջքն՝ ուղիղ, ուսերը՝ միասին:

Improve your posture

  • Օրական շարժվեք առնվազն 30 րոպե. արագ քայլեք, այցելեք մարզադահլիճ կամ կատարեք որովայնի մկանների համար վարժություններ:

Սնունդ՝ հարթ որովայն ունենալու համար

Foods for flat stomach

  • սպանախ
  • բրոկկոլի
  • սոյայի լոբի
  • լոլիկ
  • սաղմոն
  • մածուն
  • ձու
  • ավոկադո
  • նուշ

salmon

Ծանոթացեք մեր կայքում հասանելի բաղադրոմսերի հետ և պատրաստեք համեղ սնունդ, որը նաև կօգնի ձեզ ունենալ ձեր երազանքների փորիկը:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյայի բաղադրատոմս: Մեքսիկայում այս ուտեստը հիմնական սննդի հավելումն է, պարզ ասած՝ մեքսիկական հացը:

10 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Չապատի՝ հնդկական հաց

Չապատի՝ հնդկական հաց

Չապատին լոշիկի պես հնդկական հաց է, որը պատրաստում են տարեկանի ալյուրից և թխում բաց կրակի վրա:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Իմամ բայալդի՝ սմբուկով ուտեստ

Իմամ բայալդի՝ սմբուկով ուտեստ

Գոյություն ունեն բազմաթիվ լեգենդներ՝ կապված այս ուտեստի ծագման հետ: Համաձայն դրանցից մեկի՝ իսլամական հոգևորական իմամն ուշագնաց է եղել, երբ առաջին անգամ փորձել է այս ճաշատեսակը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կետբուլար՝ մսային կոլոլակներ

Կետբուլար՝ մսային կոլոլակներ

Շվեդ տնային տնտեսուհիները կետբուլարի (մսային կոլոլակների) բաղադրատոմսը փոխանցում են սերնդեսերունդ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Խորհուրդներ հարթ որովայն ունենալու համար
  • Օրական ըմպեք առնվազն 2 լիտր ջուր
  • Բացառեք գազավորված քաղցր ըմպելիքները

Drink at least 2 litres of water a day

  • Խուսափեք քաղցրավենիքից ու ալկոհոլից
  • Սնունդին մի ավելացրեք աղ կամ շաքարավազ
  • Բարելավեք ձեր կեցվածքը. գլուխը պահեք բարձր, մեջքն՝ ուղիղ, ուսերը՝ միասին:

Improve your posture

  • Օրական շարժվեք առնվազն 30 րոպե. արագ քայլեք, այցելեք մարզադահլիճ կամ կատարեք որովայնի մկանների համար վարժություններ:

Սնունդ՝ հարթ որովայն ունենալու համար

Foods for flat stomach

  • սպանախ
  • բրոկկոլի
  • սոյայի լոբի
  • լոլիկ
  • սաղմոն
  • մածուն
  • ձու
  • ավոկադո
  • նուշ

salmon

Ծանոթացեք մեր կայքում հասանելի բաղադրոմսերի հետ և պատրաստեք համեղ սնունդ, որը նաև կօգնի ձեզ ունենալ ձեր երազանքների փորիկը: