Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Հիանալի կերակրատեսակներ, որոնք կարող եք ձեզ հետ վերցնել ծովափ կամ զբոսախնջույքի

Շատ հեշտ է մնալ առողջ և ուտել հրաշալի, սննդարար և համեղ սնունդ անգամ, եթե վայելում եք ձեր հանգիստն արձակուրդի ընթացքում կամ ունենում եք ծույլ ամառային երեկո աշխատանքից հետո: Այս կերակրատեսակները շատ ժամանակ պատրաստելու համար չեն պահանջում, սակայն տրամադրում են բավական էներգիա ամառային օրը լիարժեք անցկացնելու համար:

Բրդուճներ.

Վերցրեք տորտիյա կամ պիտա և տեղադրեք ձեր սիրելի բաղադրիչները դրա վրա: Ահա մի քանի տարբերակ.

  • հավի դոշ, պահածոյացված կարմիր լոբի, կտրատած մանգո, կարմիր սոխ
  • թյուննոս, գազար, վարունգ, պահածոյացված եգիպտացորեն
  • հավ կամ խոզապուխտ, մոցառելա պանիր, չորացրած լոլիկ

Всё очень просто

Ավելի լավ համ ստանալու համար ավելացրեք համեմունքներ կամ սոուսներ:

Համադրումներն անսպառ են: Այնուհետ պարզապես իրար միացրեք տորտիյայի կամ պիտայի եզրերը, փաթաթեք այն փայլաթիթեղով և տեղադրեք տարրայի մեջ:

Всё очень просто

Մինի-խորովածներ.

помидор черри

  • Լոլիկ, մոցառելա, թարմ ռեհանի տերև...և կրկնել
  • Ձմերուկի կտոր, լոլիկ, թարմ ռեհանի տերև...և կրկնել
  • Սաղմոնի կտոր, թաղցր պղպեղ կամ պրաս, կիտրոն
  • Պղպեղ, ցուկկինի, կարմիր սոխ

цукини

Օգտագործեք շատ համեմունքներ և թարմ խոտաբույսեր, և տեղադրեք մինի-խորովածները տարրայի մեջ:

Վայելեք այս պարզ կերակրատեսակներն ընկերների և ընտանիքի անդամների հետ:

Իսկ եթե կեղտոտվեք, ապա կարող եք հեշտությամբ ցատկել լճի կամ ծովի մեջ: Наслаждайтесь этими простыми закусками с друзьями и семьёй


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Վիետնամական ապուր «Pho»

Վիետնամական ապուր «Pho»

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստ՝ «Pho» ապուրի բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Դիմ սումը փոքր չինական նախուտեստներ են, որոնք կարող են լինել ծովամթերքով կամ մսով պելմենիների, բլիթների և կրոկետների տեսքով: Վոնտոնն ամենահանրահայտ նմանատիպ նախուտեստներից է Չինաստանում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Վալենսիայում սկիզբ առնող՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստի՝ Վալենսիական ձևով պատրաստված պաելյայի բաղադրատոմս:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչի՝ գուլյաշ-ապուրի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Հիանալի կերակրատեսակներ, որոնք կարող եք ձեզ հետ վերցնել ծովափ կամ զբոսախնջույքի

Շատ հեշտ է մնալ առողջ և ուտել հրաշալի, սննդարար և համեղ սնունդ անգամ, եթե վայելում եք ձեր հանգիստն արձակուրդի ընթացքում կամ ունենում եք ծույլ ամառային երեկո աշխատանքից հետո: Այս կերակրատեսակները շատ ժամանակ պատրաստելու համար չեն պահանջում, սակայն տրամադրում են բավական էներգիա ամառային օրը լիարժեք անցկացնելու համար:

Բրդուճներ.

Վերցրեք տորտիյա կամ պիտա և տեղադրեք ձեր սիրելի բաղադրիչները դրա վրա: Ահա մի քանի տարբերակ.

  • հավի դոշ, պահածոյացված կարմիր լոբի, կտրատած մանգո, կարմիր սոխ
  • թյուննոս, գազար, վարունգ, պահածոյացված եգիպտացորեն
  • հավ կամ խոզապուխտ, մոցառելա պանիր, չորացրած լոլիկ

Всё очень просто

Ավելի լավ համ ստանալու համար ավելացրեք համեմունքներ կամ սոուսներ:

Համադրումներն անսպառ են: Այնուհետ պարզապես իրար միացրեք տորտիյայի կամ պիտայի եզրերը, փաթաթեք այն փայլաթիթեղով և տեղադրեք տարրայի մեջ:

Всё очень просто

Մինի-խորովածներ.

помидор черри

  • Լոլիկ, մոցառելա, թարմ ռեհանի տերև...և կրկնել
  • Ձմերուկի կտոր, լոլիկ, թարմ ռեհանի տերև...և կրկնել
  • Սաղմոնի կտոր, թաղցր պղպեղ կամ պրաս, կիտրոն
  • Պղպեղ, ցուկկինի, կարմիր սոխ

цукини

Օգտագործեք շատ համեմունքներ և թարմ խոտաբույսեր, և տեղադրեք մինի-խորովածները տարրայի մեջ:

Վայելեք այս պարզ կերակրատեսակներն ընկերների և ընտանիքի անդամների հետ:

Իսկ եթե կեղտոտվեք, ապա կարող եք հեշտությամբ ցատկել լճի կամ ծովի մեջ: Наслаждайтесь этими простыми закусками с друзьями и семьёй