Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Կառուցեք ձեր մարմինը

Վայելե՜ք կյանքն ակտիվորեն

Ֆիզիկական վարժությունները զվարճալի են. մի քիչ քրտինք, մկաններում հաճելի ցավ և մի փոքր հոգնածություն: Սա  ցածր գին է, որ վճարում ես մարմինդ ավելի լավը դարձնելու համար: Փոխարենը ձեռք ես բերում սեփական անձի նկատմամբ բավարարվածության, վստահության և ի վերջո, երջանկության զգացում: Այսօր հնարավոր է ֆիզիկական վարժությունների բազմազան ցանկից ընտրել հենց նրանք, որոնք լավագույնս համապատասխանում են ձեր մարմնի առանձնահատկություններին, քանի որ դրանք հասանելի են դարձել բոլորին: Օրական ընդամենը 30 րոպե  ֆիզիկական մարզանքը կփոխի ձեր կառուցվածքը` հաղորդելով հարթ որովայն, նրբագեղ և սլացիկ ոտքեր: Այս արդյունքին, իրոք, հնարավոր է հասնել: Արդյունքում գեղեցիկ մարմնից բացի կշահեք նաև լրացուցիչ էներգիա, բարձր տրամադրություն, դեմքին ժպիտ և ամուր առողջություն:

 

Կառուցեք ձեր մարմինը

 

 

 

Ձեռք բերեք ձեր երազած մարմինը և կիսեք ձեր հաջողությունը ընկերների հետ

Այո՜, այո՜, հենց այդպես: Հասեք մարմնի ձեր ուզած չափսերին և կիսեք ձեր ձեռքբերման բերկրանքը հարազատների և ընկերների հետ: Եթե չեք ցանկանում միայնակ սկսել պարապել, ապա խնդրեք ընկերոջը միանալ ձեզ: Ընկերովի սպորտով զբաղվելը ամուր ընկերություն և ընտանիք հաստատելու հիանալի միջոց է: Պարզապես անհրաժեշտ է մոտակա ֆիթնես ակումբում փորձել ֆիզիկական ակտիվության ամենատարբեր ուղղությունները` յոգա, պիլաթես, տայ չի,ստեփ-աերոբիկա և ընտրել հենց այն մեկը, որն ամենաշատը կհավանեք: Հնարավոր է նաև, որ հավանեք բոլորը միաժամանակ: Կարող եք նաև պարապել տանը կամ դուրս գալ քայլելու մոտակա այգի: Եթե ավելի մեծ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության կարիք կա, ապա ընտրեք վազքը: Ոգևորեք մեկդ մեկիդ, մրցեք և կազմակերպեք ամբողջական վազքի մրցումներ ընկերների հետ՝ ինչքան շատ, այնքան լավ: Պարապեք, քրտնեք և ուրախացեք, վայելեք ամեն մի պարապմունքը ձեր ընկերների շրջապատում:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ

Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ

Էմպանադասը մեծ արգենտինական պելմենիներ են՝ պատրաստված տավարի մսով:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգը Թաիլանդում ամենահայտնի ապուրն է, որը պատրաստում են հավի մսի արգանակով, սնկով, կիտրոնի կտորներով ու տերևներով և մանր ծովախեցգետիններով, որոնք շատ սիրված են թաիլանդցիների կողմից:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Խորոված տավարի սուկի

Խորոված տավարի սուկի

Խորոված տավարի սուկիի՝ երկար տարիների պատմություն ունեցող համեղ չեխական ուտեստի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ալֆահորես՝ խտացրած կաթով թխվածքաբլիթներ

Ալֆահորես՝ խտացրած կաթով թխվածքաբլիթներ

Բազմաթիվ լատինոամերիկյան երկրներում և Իսպանիայում կարելի է հանդիպել այսպիսի անվանումով թխվածքաբլիթ, սակայն բաղադրատոմսերը շատ տարբեր են:

20 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կառուցեք ձեր մարմինը

Վայելե՜ք կյանքն ակտիվորեն

Ֆիզիկական վարժությունները զվարճալի են. մի քիչ քրտինք, մկաններում հաճելի ցավ և մի փոքր հոգնածություն: Սա  ցածր գին է, որ վճարում ես մարմինդ ավելի լավը դարձնելու համար: Փոխարենը ձեռք ես բերում սեփական անձի նկատմամբ բավարարվածության, վստահության և ի վերջո, երջանկության զգացում: Այսօր հնարավոր է ֆիզիկական վարժությունների բազմազան ցանկից ընտրել հենց նրանք, որոնք լավագույնս համապատասխանում են ձեր մարմնի առանձնահատկություններին, քանի որ դրանք հասանելի են դարձել բոլորին: Օրական ընդամենը 30 րոպե  ֆիզիկական մարզանքը կփոխի ձեր կառուցվածքը` հաղորդելով հարթ որովայն, նրբագեղ և սլացիկ ոտքեր: Այս արդյունքին, իրոք, հնարավոր է հասնել: Արդյունքում գեղեցիկ մարմնից բացի կշահեք նաև լրացուցիչ էներգիա, բարձր տրամադրություն, դեմքին ժպիտ և ամուր առողջություն:

 

Կառուցեք ձեր մարմինը

 

 

 

Ձեռք բերեք ձեր երազած մարմինը և կիսեք ձեր հաջողությունը ընկերների հետ

Այո՜, այո՜, հենց այդպես: Հասեք մարմնի ձեր ուզած չափսերին և կիսեք ձեր ձեռքբերման բերկրանքը հարազատների և ընկերների հետ: Եթե չեք ցանկանում միայնակ սկսել պարապել, ապա խնդրեք ընկերոջը միանալ ձեզ: Ընկերովի սպորտով զբաղվելը ամուր ընկերություն և ընտանիք հաստատելու հիանալի միջոց է: Պարզապես անհրաժեշտ է մոտակա ֆիթնես ակումբում փորձել ֆիզիկական ակտիվության ամենատարբեր ուղղությունները` յոգա, պիլաթես, տայ չի,ստեփ-աերոբիկա և ընտրել հենց այն մեկը, որն ամենաշատը կհավանեք: Հնարավոր է նաև, որ հավանեք բոլորը միաժամանակ: Կարող եք նաև պարապել տանը կամ դուրս գալ քայլելու մոտակա այգի: Եթե ավելի մեծ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության կարիք կա, ապա ընտրեք վազքը: Ոգևորեք մեկդ մեկիդ, մրցեք և կազմակերպեք ամբողջական վազքի մրցումներ ընկերների հետ՝ ինչքան շատ, այնքան լավ: Պարապեք, քրտնեք և ուրախացեք, վայելեք ամեն մի պարապմունքը ձեր ընկերների շրջապատում: