Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Կառուցեք ձեր մարմինը

Վայելե՜ք կյանքն ակտիվորեն

Ֆիզիկական վարժությունները զվարճալի են. մի քիչ քրտինք, մկաններում հաճելի ցավ և մի փոքր հոգնածություն: Սա  ցածր գին է, որ վճարում ես մարմինդ ավելի լավը դարձնելու համար: Փոխարենը ձեռք ես բերում սեփական անձի նկատմամբ բավարարվածության, վստահության և ի վերջո, երջանկության զգացում: Այսօր հնարավոր է ֆիզիկական վարժությունների բազմազան ցանկից ընտրել հենց նրանք, որոնք լավագույնս համապատասխանում են ձեր մարմնի առանձնահատկություններին, քանի որ դրանք հասանելի են դարձել բոլորին: Օրական ընդամենը 30 րոպե  ֆիզիկական մարզանքը կփոխի ձեր կառուցվածքը` հաղորդելով հարթ որովայն, նրբագեղ և սլացիկ ոտքեր: Այս արդյունքին, իրոք, հնարավոր է հասնել: Արդյունքում գեղեցիկ մարմնից բացի կշահեք նաև լրացուցիչ էներգիա, բարձր տրամադրություն, դեմքին ժպիտ և ամուր առողջություն:

 

Կառուցեք ձեր մարմինը

 

 

 

Ձեռք բերեք ձեր երազած մարմինը և կիսեք ձեր հաջողությունը ընկերների հետ

Այո՜, այո՜, հենց այդպես: Հասեք մարմնի ձեր ուզած չափսերին և կիսեք ձեր ձեռքբերման բերկրանքը հարազատների և ընկերների հետ: Եթե չեք ցանկանում միայնակ սկսել պարապել, ապա խնդրեք ընկերոջը միանալ ձեզ: Ընկերովի սպորտով զբաղվելը ամուր ընկերություն և ընտանիք հաստատելու հիանալի միջոց է: Պարզապես անհրաժեշտ է մոտակա ֆիթնես ակումբում փորձել ֆիզիկական ակտիվության ամենատարբեր ուղղությունները` յոգա, պիլաթես, տայ չի,ստեփ-աերոբիկա և ընտրել հենց այն մեկը, որն ամենաշատը կհավանեք: Հնարավոր է նաև, որ հավանեք բոլորը միաժամանակ: Կարող եք նաև պարապել տանը կամ դուրս գալ քայլելու մոտակա այգի: Եթե ավելի մեծ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության կարիք կա, ապա ընտրեք վազքը: Ոգևորեք մեկդ մեկիդ, մրցեք և կազմակերպեք ամբողջական վազքի մրցումներ ընկերների հետ՝ ինչքան շատ, այնքան լավ: Պարապեք, քրտնեք և ուրախացեք, վայելեք ամեն մի պարապմունքը ձեր ընկերների շրջապատում:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով

Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով

Տիրամիսուի բաղադրատոմս. այս աղանդերը կարող է դառնալ իդեալական երկրորդ նախաճաշ: Այն ավանդաբար մատուցվում է սառեցրած վիճակում էսպրեսսոյի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկին հիանալի միջոց է յոգուրտից և թարմ վարունգից սոուս պատրաստելու համար՝ ձիթայուղի, սխտորի, աղի ու պղպեղի ավելացմամբ:

6 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Մայոնեզ

Մայոնեզ

Այս սոուսն անվանում են մայոնեզ, չնայած դրա անվանումը մայոնեզային սոուս է: Դրա հայրենիքը Ֆրանսիան է:

4 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Ֆատտա՝ մսային ապուր

Ֆատտա՝ մսային ապուր

Եգիպտոսում բնակվող ղպտիների՝ մսով ապուրի ավանդական բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Կառուցեք ձեր մարմինը

Վայելե՜ք կյանքն ակտիվորեն

Ֆիզիկական վարժությունները զվարճալի են. մի քիչ քրտինք, մկաններում հաճելի ցավ և մի փոքր հոգնածություն: Սա  ցածր գին է, որ վճարում ես մարմինդ ավելի լավը դարձնելու համար: Փոխարենը ձեռք ես բերում սեփական անձի նկատմամբ բավարարվածության, վստահության և ի վերջո, երջանկության զգացում: Այսօր հնարավոր է ֆիզիկական վարժությունների բազմազան ցանկից ընտրել հենց նրանք, որոնք լավագույնս համապատասխանում են ձեր մարմնի առանձնահատկություններին, քանի որ դրանք հասանելի են դարձել բոլորին: Օրական ընդամենը 30 րոպե  ֆիզիկական մարզանքը կփոխի ձեր կառուցվածքը` հաղորդելով հարթ որովայն, նրբագեղ և սլացիկ ոտքեր: Այս արդյունքին, իրոք, հնարավոր է հասնել: Արդյունքում գեղեցիկ մարմնից բացի կշահեք նաև լրացուցիչ էներգիա, բարձր տրամադրություն, դեմքին ժպիտ և ամուր առողջություն:

 

Կառուցեք ձեր մարմինը

 

 

 

Ձեռք բերեք ձեր երազած մարմինը և կիսեք ձեր հաջողությունը ընկերների հետ

Այո՜, այո՜, հենց այդպես: Հասեք մարմնի ձեր ուզած չափսերին և կիսեք ձեր ձեռքբերման բերկրանքը հարազատների և ընկերների հետ: Եթե չեք ցանկանում միայնակ սկսել պարապել, ապա խնդրեք ընկերոջը միանալ ձեզ: Ընկերովի սպորտով զբաղվելը ամուր ընկերություն և ընտանիք հաստատելու հիանալի միջոց է: Պարզապես անհրաժեշտ է մոտակա ֆիթնես ակումբում փորձել ֆիզիկական ակտիվության ամենատարբեր ուղղությունները` յոգա, պիլաթես, տայ չի,ստեփ-աերոբիկա և ընտրել հենց այն մեկը, որն ամենաշատը կհավանեք: Հնարավոր է նաև, որ հավանեք բոլորը միաժամանակ: Կարող եք նաև պարապել տանը կամ դուրս գալ քայլելու մոտակա այգի: Եթե ավելի մեծ ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության կարիք կա, ապա ընտրեք վազքը: Ոգևորեք մեկդ մեկիդ, մրցեք և կազմակերպեք ամբողջական վազքի մրցումներ ընկերների հետ՝ ինչքան շատ, այնքան լավ: Պարապեք, քրտնեք և ուրախացեք, վայելեք ամեն մի պարապմունքը ձեր ընկերների շրջապատում: