Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Կարմիր բանջարեղենը` առողջ սիրտ ունենալու համար

Բանջարեղենների կարմիր գույնն օժտում է դրանց առողջությունը բարելավող մի շարք հատկանիշներով, որոնցից կարող ենք առանձնացնել հետևյալները`

  • տրամադրության բարձրացում,
  • ախորժակի և արյունատար անոթների լավացում,
  • խոլեստերինի մակարդակի իջեցում,
  • արյան ճնշման կայունացում,
  • սրտի աշխատանքի կարգավորում:

Կարմիր բանջարեղենները, մասնավորապես ինտենսիվ գույն ունեցողները, նախ ազդում են սրտի աշխատանքի վրա՝ դրանց մեջ պարունակվող լիկոպենի շնորհիվ: Այն հակաօքսիդանտ է, որը խթանում է սրտի աշխատանքը և նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը: Այն նաև պայքարում է ծերացման դեմ և ունի հակաքաղցկեղային ազդեցություն: Բանջարեղենների այս խումբը պարունակում է մեծ քանակությամբ կալիում, որն ազդում է սրտի ռիթմի վրա՝ կարգավորելով և կայունացնելով արյան ճնշումը: Կարմիր բանջարեղենները հարուստ են նաև անտոցիանինով, որն արյունատար անոթներն ամրապնդող բնական գունանյութ է: Կարոտինոիդները հաջորդ բուժիչ պիգմենտներն են, որոնք կարող են լավացնել մեր տրամադրությունը: Հետազոտությունների համաձայն, լավատեսների մոտ այս քիմիական միացության կոնցենտրացիան 13%-ով բարձր է:

Ահա կարմիր բանջարեղենների մի քանի օրինակ`

  • կարմիր պղպեղ
  • ճակնդեղ
  • կարմիր կաղամբ
  • բողկ
  • խավարծիլ
  • լոլիկ

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Դիմ սումը փոքր չինական նախուտեստներ են, որոնք կարող են լինել ծովամթերքով կամ մսով պելմենիների, բլիթների և կրոկետների տեսքով: Վոնտոնն ամենահանրահայտ նմանատիպ նախուտեստներից է Չինաստանում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Հյուցպոտ՝ պատմական կերակուր

Հյուցպոտ՝ պատմական կերակուր

Հյուցպոտը հոլանդական խոհանոցի ազգային ուտեստ է՝ կապված այդ երկրի պատմական անցյալի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Բրինձ լոբու հետ կարիբյան ձևով

Բրինձ լոբու հետ կարիբյան ձևով

Կարիբյան ոճով լոբով բրնձի պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Կարմիր բանջարեղենը` առողջ սիրտ ունենալու համար

Բանջարեղենների կարմիր գույնն օժտում է դրանց առողջությունը բարելավող մի շարք հատկանիշներով, որոնցից կարող ենք առանձնացնել հետևյալները`

  • տրամադրության բարձրացում,
  • ախորժակի և արյունատար անոթների լավացում,
  • խոլեստերինի մակարդակի իջեցում,
  • արյան ճնշման կայունացում,
  • սրտի աշխատանքի կարգավորում:

Կարմիր բանջարեղենները, մասնավորապես ինտենսիվ գույն ունեցողները, նախ ազդում են սրտի աշխատանքի վրա՝ դրանց մեջ պարունակվող լիկոպենի շնորհիվ: Այն հակաօքսիդանտ է, որը խթանում է սրտի աշխատանքը և նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը: Այն նաև պայքարում է ծերացման դեմ և ունի հակաքաղցկեղային ազդեցություն: Բանջարեղենների այս խումբը պարունակում է մեծ քանակությամբ կալիում, որն ազդում է սրտի ռիթմի վրա՝ կարգավորելով և կայունացնելով արյան ճնշումը: Կարմիր բանջարեղենները հարուստ են նաև անտոցիանինով, որն արյունատար անոթներն ամրապնդող բնական գունանյութ է: Կարոտինոիդները հաջորդ բուժիչ պիգմենտներն են, որոնք կարող են լավացնել մեր տրամադրությունը: Հետազոտությունների համաձայն, լավատեսների մոտ այս քիմիական միացության կոնցենտրացիան 13%-ով բարձր է:

Ահա կարմիր բանջարեղենների մի քանի օրինակ`

  • կարմիր պղպեղ
  • ճակնդեղ
  • կարմիր կաղամբ
  • բողկ
  • խավարծիլ
  • լոլիկ