Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Ջուրն անընդհատ մարմնից դուրս է գալիս՝ երիկամների, թոքերի և մաշկի միջով: Ջուրը հիմնականում դուրս է գալիս երիկամների միջոցով՝ օրական 1.4լ:

Թոքերի կորցնում են ջուրն ալվեոլներում օդը խոնավ պահելու համար: Երբ արտաշնչած օդը չոր է, այս կերպ ավելի շատ քանակով ջուր է կորում: Այս կորուստները նաև աճում են ֆիզիկական ակտիվության և բարձր մարմնի ջերմաստիճանի հետ մեկտեղ: Այդ պատճառով, մենք սովորաբար կորցնում ենք մոտ 0.3 լ ջուր մեկ օրում: Սակայն այս թիվը կարող է հասնել 2 լիտրի: Մաշկը նույնպես շարունակաբար նպաստում է ջրի քանակի պակասեցմանը: Դա տեղի է ունենում քրտնարտադրության շնորհիվ: Մենք քրտնում ենք, անգամ երբ դա չենք զգում: Սովորաբար, այս կերպ կորցնում ենք մոտ 0.5 լ ջուր մեկ օրում: Ինտենսիվ ֆիզիկական գործունեության ընթացքում, ինչպես նաև այն դեպքում, երբ շրջապատող ջերմաստիճանը բարձր է, այս թիվը կարող է կազմել 1.5 - 2լ կամ ավելի:

Ընդունած հեղուկները մարդու մարմնում ջրի առկայության ապահովման հիմնական աղբյուրն են: Ըմպելիքները, հատկապես հանքային ջուրը, քամած մրգային և բանջարեղենային հյութերը, թեյն ու սուրճը, միջինում կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 62%-ը: Միրգն ու բանջարեղենը օրգանիզմի համար հանդիսանում են երկրորդական ջրի աղբյուր: Դրանք կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 18-20%-ը: Ավելի քիչ քանակով ջուր հնարավոր է կլանել տարբեր տեսակի սննդամթերքի միջոցով, ինչպիսիք են կաթն ու կաթնային ըմպելիքները, միսը և նույնիսկ հացահատիկային ապրանքները:

Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Պատմե՛ք ձեր ընկերներին այն ինչ իմացաք ջրի մասին այս ինֆոգրաֆիկից:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Դալ՝ խյուս-ապուր
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Խորոված սաղմոն փափուկ եգիպտացորենով
Խորոված սաղմոն փափուկ եգիպտացորենով

Մի հիանալի ուտեստ, որը կուրախացնի ձեր համը:

2 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Թուրքական հաց էկմեկ
Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Թահինի սոուս՝ քունջութի մածուկից
Թահինի սոուս՝ քունջութի մածուկից

Թահինի սոուսի բաղադրատոմս՝ պատրաստվում է քունջութի սերմերից:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Պարզ
Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Ջուրն անընդհատ մարմնից դուրս է գալիս՝ երիկամների, թոքերի և մաշկի միջով: Ջուրը հիմնականում դուրս է գալիս երիկամների միջոցով՝ օրական 1.4լ:

Թոքերի կորցնում են ջուրն ալվեոլներում օդը խոնավ պահելու համար: Երբ արտաշնչած օդը չոր է, այս կերպ ավելի շատ քանակով ջուր է կորում: Այս կորուստները նաև աճում են ֆիզիկական ակտիվության և բարձր մարմնի ջերմաստիճանի հետ մեկտեղ: Այդ պատճառով, մենք սովորաբար կորցնում ենք մոտ 0.3 լ ջուր մեկ օրում: Սակայն այս թիվը կարող է հասնել 2 լիտրի: Մաշկը նույնպես շարունակաբար նպաստում է ջրի քանակի պակասեցմանը: Դա տեղի է ունենում քրտնարտադրության շնորհիվ: Մենք քրտնում ենք, անգամ երբ դա չենք զգում: Սովորաբար, այս կերպ կորցնում ենք մոտ 0.5 լ ջուր մեկ օրում: Ինտենսիվ ֆիզիկական գործունեության ընթացքում, ինչպես նաև այն դեպքում, երբ շրջապատող ջերմաստիճանը բարձր է, այս թիվը կարող է կազմել 1.5 - 2լ կամ ավելի:

Ընդունած հեղուկները մարդու մարմնում ջրի առկայության ապահովման հիմնական աղբյուրն են: Ըմպելիքները, հատկապես հանքային ջուրը, քամած մրգային և բանջարեղենային հյութերը, թեյն ու սուրճը, միջինում կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 62%-ը: Միրգն ու բանջարեղենը օրգանիզմի համար հանդիսանում են երկրորդական ջրի աղբյուր: Դրանք կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 18-20%-ը: Ավելի քիչ քանակով ջուր հնարավոր է կլանել տարբեր տեսակի սննդամթերքի միջոցով, ինչպիսիք են կաթն ու կաթնային ըմպելիքները, միսը և նույնիսկ հացահատիկային ապրանքները:

Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Պատմե՛ք ձեր ընկերներին այն ինչ իմացաք ջրի մասին այս ինֆոգրաֆիկից:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description