This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Ջուրն անընդհատ մարմնից դուրս է գալիս՝ երիկամների, թոքերի և մաշկի միջով: Ջուրը հիմնականում դուրս է գալիս երիկամների միջոցով՝ օրական 1.4լ:

Թոքերի կորցնում են ջուրն ալվեոլներում օդը խոնավ պահելու համար: Երբ արտաշնչած օդը չոր է, այս կերպ ավելի շատ քանակով ջուր է կորում: Այս կորուստները նաև աճում են ֆիզիկական ակտիվության և բարձր մարմնի ջերմաստիճանի հետ մեկտեղ: Այդ պատճառով, մենք սովորաբար կորցնում ենք մոտ 0.3 լ ջուր մեկ օրում: Սակայն այս թիվը կարող է հասնել 2 լիտրի: Մաշկը նույնպես շարունակաբար նպաստում է ջրի քանակի պակասեցմանը: Դա տեղի է ունենում քրտնարտադրության շնորհիվ: Մենք քրտնում ենք, անգամ երբ դա չենք զգում: Սովորաբար, այս կերպ կորցնում ենք մոտ 0.5 լ ջուր մեկ օրում: Ինտենսիվ ֆիզիկական գործունեության ընթացքում, ինչպես նաև այն դեպքում, երբ շրջապատող ջերմաստիճանը բարձր է, այս թիվը կարող է կազմել 1.5 - 2լ կամ ավելի:

Ընդունած հեղուկները մարդու մարմնում ջրի առկայության ապահովման հիմնական աղբյուրն են: Ըմպելիքները, հատկապես հանքային ջուրը, քամած մրգային և բանջարեղենային հյութերը, թեյն ու սուրճը, միջինում կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 62%-ը: Միրգն ու բանջարեղենը օրգանիզմի համար հանդիսանում են երկրորդական ջրի աղբյուր: Դրանք կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 18-20%-ը: Ավելի քիչ քանակով ջուր հնարավոր է կլանել տարբեր տեսակի սննդամթերքի միջոցով, ինչպիսիք են կաթն ու կաթնային ըմպելիքները, միսը և նույնիսկ հացահատիկային ապրանքները:

Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Պատմե՛ք ձեր ընկերներին այն ինչ իմացաք ջրի մասին այս ինֆոգրաֆիկից:


Recipes that might interest you

Գասպաչո՝ բանջարեղենային ապուր
Գասպաչո՝ բանջարեղենային ապուր

Իսպանական սառը բանջարեղենային ապուրի՝ գասպաչոյի բաղադրատոմս:

6 persons over 45 min Easy
Բուլկուց կնեդլիկներ
Բուլկուց կնեդլիկներ

Կնեդլիկների՝ կարտոֆիլի կամ բրձնի փոխարեն մսի հետ մատուցվող չեխական ավանդական խորտիկի բաղադրատոմս:

3 persons over 45 min Easy
Դոներ քեբաբ
Դոներ քեբաբ

Տավարի մսից թուրքական ուտեստ, որը մատուցվում է էկմեկ հացի հետ:

4 persons over 45 min Easy
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ

Համեմունքներով պատրաստված հում ծովային ձկան՝ ցևիչեի բաղադրատոմս:

3 persons over 45 min Medium
Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Ջուրն անընդհատ մարմնից դուրս է գալիս՝ երիկամների, թոքերի և մաշկի միջով: Ջուրը հիմնականում դուրս է գալիս երիկամների միջոցով՝ օրական 1.4լ:

Թոքերի կորցնում են ջուրն ալվեոլներում օդը խոնավ պահելու համար: Երբ արտաշնչած օդը չոր է, այս կերպ ավելի շատ քանակով ջուր է կորում: Այս կորուստները նաև աճում են ֆիզիկական ակտիվության և բարձր մարմնի ջերմաստիճանի հետ մեկտեղ: Այդ պատճառով, մենք սովորաբար կորցնում ենք մոտ 0.3 լ ջուր մեկ օրում: Սակայն այս թիվը կարող է հասնել 2 լիտրի: Մաշկը նույնպես շարունակաբար նպաստում է ջրի քանակի պակասեցմանը: Դա տեղի է ունենում քրտնարտադրության շնորհիվ: Մենք քրտնում ենք, անգամ երբ դա չենք զգում: Սովորաբար, այս կերպ կորցնում ենք մոտ 0.5 լ ջուր մեկ օրում: Ինտենսիվ ֆիզիկական գործունեության ընթացքում, ինչպես նաև այն դեպքում, երբ շրջապատող ջերմաստիճանը բարձր է, այս թիվը կարող է կազմել 1.5 - 2լ կամ ավելի:

Ընդունած հեղուկները մարդու մարմնում ջրի առկայության ապահովման հիմնական աղբյուրն են: Ըմպելիքները, հատկապես հանքային ջուրը, քամած մրգային և բանջարեղենային հյութերը, թեյն ու սուրճը, միջինում կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 62%-ը: Միրգն ու բանջարեղենը օրգանիզմի համար հանդիսանում են երկրորդական ջրի աղբյուր: Դրանք կազմում են օրական ընդունվող ջրի քանակի մոտ 18-20%-ը: Ավելի քիչ քանակով ջուր հնարավոր է կլանել տարբեր տեսակի սննդամթերքի միջոցով, ինչպիսիք են կաթն ու կաթնային ըմպելիքները, միսը և նույնիսկ հացահատիկային ապրանքները:

Ջուրն առօրյա սննդակարգում

Պատմե՛ք ձեր ընկերներին այն ինչ իմացաք ջրի մասին այս ինֆոգրաֆիկից:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description