Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Յոգա

Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
Յոգան 5000-ամյա հին հնդկական ուսմունք է,  ստեղծվել է հնդիկ իմաստունների կողմից, ովքեր հորինեցին փիլիսոփայական համակարգ և կոչեցին այն յոգա:

Մարմնի և մտքի կատարելություն

Յոգայի էլեմենտները լրացնում են մկանները ձգելու և պրկելու վարժությունները: Յոգան պետք է ընկալվի որպես մարմնի և մտքի կատարելության մեթոդ, որը դառնում է կենսակերպ:

Հանգստություն, ճկունություն, դրական մտածողություն

Վարժությունների հիմքում ֆիզիկական դիրքերն են կամ Ասանաները, շնչառական տեխնիկաները կամ Պրանայամաները և Մեդիտացիան՝ ավելի շատ ճկունություն ձեռք բերելու համար: Յոգան օգնում է մնալ ճկուն և լավ կազմվածք ունենալ: Այն նաև նվազեցնում է հոգնածությունը և ամրապնդում մարդու մտավոր առողջությունը: Կարող եք սովորել կարգին հանգստանալ, շնչել, մարզվել, մեդիտացիա անել, առողջ սնվել և դրական մտածել: Կարիք  չկա բուսակեր լինելու, որպեսզի վայելեք ամենօրյա յոգայի վարժություններից հորդող օգուտները:

Կան յոգայի մի քանի ոճեր և լավ կլինի դրանք իմանալ.

  • Աշտանգա Յոգան ինտենսիվ յոգայի ձևն է: Այն ներառում է դիրքերի պրոգրեսիվ շարք: Յուրաքանչյուրը կարող է օգտագործել վարժությունների իրեն հարմար հաճախականությունը:
  • Բիքրամ Յոգան իրականացվում է 35-40º C ջերմաստիճանով տաքացրած սենյակում: Ջերմությունը նպաստում է քրտնարտադրությանը և օրգանիզմը մաքրվում է, իսկ մկաններն ուժեղանում:
  • Հաթհա Յոգա – յոգայի բոլոր տեսակներից ամենահայտնին է, դրա հիմքում կգտնեք ասանաները:
  • Այենգար յոգա – ԱՄՆ-ում ամենահայտնի յոգայի տեսակը, այն սովորեցնում է ճկուն դիրքեր՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով մկաններին և մարմնի ճիշտ դիրքին:
  • Վինյասա յոգան ներառում է ինտենսիվ ձգող վարժություններ՝ կենտրոնանալով շարժումը և շնչառությունը համապատասխանեցնելու վրա:

Վարժությունների հաճախականությունը հարմարեցված է մեր կենսակերպի առաջարկած հնարավորություններին (շաբաթը մեկ անգամ կամ ամեն օր): Շուտով դրական փոփոխություններ կնկատեք ձեր մարմնում:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Աղցան կեսար հավով
Աղցան կեսար հավով

Կեսար աղցանի բաղադրատոմս

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով
Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով

Տիրամիսուի բաղադրատոմս. այս աղանդերը կարող է դառնալ իդեալական երկրորդ նախաճաշ: Այն ավանդաբար մատուցվում է սառեցրած վիճակում էսպրեսսոյի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Թագավորական սենդվիչ
Թագավորական սենդվիչ

Օգտակար և համեղ ջեռեփուկ սնկով, պանրով և մսով:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ

Համեմունքներով պատրաստված հում ծովային ձկան՝ ցևիչեի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Յոգա
Informative & researched article on Types of Yoga from bonduelle
 
Յոգան 5000-ամյա հին հնդկական ուսմունք է,  ստեղծվել է հնդիկ իմաստունների կողմից, ովքեր հորինեցին փիլիսոփայական համակարգ և կոչեցին այն յոգա:

Մարմնի և մտքի կատարելություն

Յոգայի էլեմենտները լրացնում են մկանները ձգելու և պրկելու վարժությունները: Յոգան պետք է ընկալվի որպես մարմնի և մտքի կատարելության մեթոդ, որը դառնում է կենսակերպ:

Հանգստություն, ճկունություն, դրական մտածողություն

Վարժությունների հիմքում ֆիզիկական դիրքերն են կամ Ասանաները, շնչառական տեխնիկաները կամ Պրանայամաները և Մեդիտացիան՝ ավելի շատ ճկունություն ձեռք բերելու համար: Յոգան օգնում է մնալ ճկուն և լավ կազմվածք ունենալ: Այն նաև նվազեցնում է հոգնածությունը և ամրապնդում մարդու մտավոր առողջությունը: Կարող եք սովորել կարգին հանգստանալ, շնչել, մարզվել, մեդիտացիա անել, առողջ սնվել և դրական մտածել: Կարիք  չկա բուսակեր լինելու, որպեսզի վայելեք ամենօրյա յոգայի վարժություններից հորդող օգուտները:

Կան յոգայի մի քանի ոճեր և լավ կլինի դրանք իմանալ.

  • Աշտանգա Յոգան ինտենսիվ յոգայի ձևն է: Այն ներառում է դիրքերի պրոգրեսիվ շարք: Յուրաքանչյուրը կարող է օգտագործել վարժությունների իրեն հարմար հաճախականությունը:
  • Բիքրամ Յոգան իրականացվում է 35-40º C ջերմաստիճանով տաքացրած սենյակում: Ջերմությունը նպաստում է քրտնարտադրությանը և օրգանիզմը մաքրվում է, իսկ մկաններն ուժեղանում:
  • Հաթհա Յոգա – յոգայի բոլոր տեսակներից ամենահայտնին է, դրա հիմքում կգտնեք ասանաները:
  • Այենգար յոգա – ԱՄՆ-ում ամենահայտնի յոգայի տեսակը, այն սովորեցնում է ճկուն դիրքեր՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով մկաններին և մարմնի ճիշտ դիրքին:
  • Վինյասա յոգան ներառում է ինտենսիվ ձգող վարժություններ՝ կենտրոնանալով շարժումը և շնչառությունը համապատասխանեցնելու վրա:

Վարժությունների հաճախականությունը հարմարեցված է մեր կենսակերպի առաջարկած հնարավորություններին (շաբաթը մեկ անգամ կամ ամեն օր): Շուտով դրական փոփոխություններ կնկատեք ձեր մարմնում:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description