Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ինչպես քաշ կորցնել ճիշտ սնվելու միջոցով

 

Առողջ սննդակարգեր

Ինչու՞ է ամառը հարմար ժամանակ առողջ սննդակարգ սկսելու համար:
Ձմռանը քիչ մարդիկ են մտածում սննդակարգի մասին, երբ մեծ մասամբ լինում են տանը՝ հաստ և տաք հագուստով: Երբ մոտենում են ամառվա ամիսները, ջերմաստիճանը բարձրանում է և մեր ախորժակը նվազում է: Քայլելու և սպորտի համար դրսում անցկացրած ժամանակն ավելի շատ է: Աշխատանքն այգում և դրսի գործերը մեր մտքերը շեղում են այնքան երանելի ուտելիքից՝ տրամադրելով քաշի անկմանը: 

Մի քանի առողջ սննդակարգերը կնպաստեն այս պրոցեսին, բայց անհրաժեշտ է անցնել ճիշտ սնվելուն երկարատև արդյունքի հասնելու համար: Ահա մի քանի պարզ խորհուրդներ, որ օգտակար կլինեն ձեր սննդակարգի համար.

  • Շատ քանակությամբ կերեք առավոտյան և նվազագույն քանակությամբ՝ երեկոյան: Լավ կլինի ամբողջովին խուսափեք ընթրիքից, ինչը ոչ միայն կերաշխավորի հանգիստ քունը և լավ առողջությունը, այլև լավ կազմվածքը:
  • Խուսափեք ամեն տեսակի մշակված մթերքներից՝ ներառյալ քաղցրավենիքը: Աշխատեք փոխարինել դրանք մրգերով:
  • Բալանսավորված սննդակարգը կարևոր է, բայց ամեն ինչում պետք է լինի չափավորություն:
  • Օրվա ընթացքում շատ հեղուկ օգտագործեք՝ հատկապես ամառային շոգ օրերին: Օրական նվազագույնը 2 լիտրն է:

Առօրյա կյանքում կիրառվող այս պարզ կանոնները կփոխարինեն սովի մատնվելու անհրաժեշտությանը և կօգնեն ձեզ լավ կազմվածք ունենալ երկար ժամանակով:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Կալդո Վերդե
Կալդո Վերդե

Կալդո Վերդեն (Caldo Verde) ավանդական պորտուգալական ապուր է, որի պատրաստման համար օգտագործում են «couve gallega» տեսակի կաղամբի տերևներ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Աղցան կեսար հավով
Աղցան կեսար հավով

Կեսար աղցանի բաղադրատոմս

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ակի և բակալաու
Ակի և բակալաու

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ ակի և բակալաուի (aki y bacalao) պատրաստման բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Աղցան Ուոլդորֆ-Աստորիա
Աղցան Ուոլդորֆ-Աստորիա

Ուոլդորֆ-Աստորիա աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ինչպես քաշ կորցնել ճիշտ սնվելու միջոցով
 

Առողջ սննդակարգեր

Ինչու՞ է ամառը հարմար ժամանակ առողջ սննդակարգ սկսելու համար:
Ձմռանը քիչ մարդիկ են մտածում սննդակարգի մասին, երբ մեծ մասամբ լինում են տանը՝ հաստ և տաք հագուստով: Երբ մոտենում են ամառվա ամիսները, ջերմաստիճանը բարձրանում է և մեր ախորժակը նվազում է: Քայլելու և սպորտի համար դրսում անցկացրած ժամանակն ավելի շատ է: Աշխատանքն այգում և դրսի գործերը մեր մտքերը շեղում են այնքան երանելի ուտելիքից՝ տրամադրելով քաշի անկմանը: 

Մի քանի առողջ սննդակարգերը կնպաստեն այս պրոցեսին, բայց անհրաժեշտ է անցնել ճիշտ սնվելուն երկարատև արդյունքի հասնելու համար: Ահա մի քանի պարզ խորհուրդներ, որ օգտակար կլինեն ձեր սննդակարգի համար.

  • Շատ քանակությամբ կերեք առավոտյան և նվազագույն քանակությամբ՝ երեկոյան: Լավ կլինի ամբողջովին խուսափեք ընթրիքից, ինչը ոչ միայն կերաշխավորի հանգիստ քունը և լավ առողջությունը, այլև լավ կազմվածքը:
  • Խուսափեք ամեն տեսակի մշակված մթերքներից՝ ներառյալ քաղցրավենիքը: Աշխատեք փոխարինել դրանք մրգերով:
  • Բալանսավորված սննդակարգը կարևոր է, բայց ամեն ինչում պետք է լինի չափավորություն:
  • Օրվա ընթացքում շատ հեղուկ օգտագործեք՝ հատկապես ամառային շոգ օրերին: Օրական նվազագույնը 2 լիտրն է:

Առօրյա կյանքում կիրառվող այս պարզ կանոնները կփոխարինեն սովի մատնվելու անհրաժեշտությանը և կօգնեն ձեզ լավ կազմվածք ունենալ երկար ժամանակով: