Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Գիտե՞ք արդյոք, թե ինչպես պահպանել Ձեր կերակուրների վառ գույնը

Տարբեր քիմիական և ֆիզիկական երևույթներ կարող են տեղի ունենալ բանջարեղենները մշակելիս: Բանջարեղենների գույները կարող են տարբեր կերպ արձագանքել ջերմաստիճանային փոփոխություններին: Որպեսզի իմանանք, թե ինչպես անել, որ բանջարեղենները այդ փոփոխություններին չենթարկվեն և մատուցելիս իրենց գրավչությունը չկորցնեն, մեզ պետք է իմանալ, թե ինչ փոխազդեցություններ են տեղի ունենում դրանցում:

Green vegetables like broccoli, spinach, sorrel, brussels and sprouts owe their own colour to chlorophylls.

Սպիտակ բանջարեղեն

Կարտոֆիլըծաղկակաղամբըսոխը, սպիտակ կաղամբը,նեխուրը և ցուկկինին պարունակում են ֆլավանոիդային խմբի գունանյութեր: Թթվային միջավայրում դրանք մնում են սպիտակ, բայց հիմնային միջավայրում դեղնում են: Այդ պատճառով, բանջարեղենների դեղնելուց խուսափելու համար եռացող ջրին ավելացրեք մի քիչ կիտրոնի հյութ: Կարելի է նաև կաթսան ծածկել կափարիչով: Հիշեք նաև, որ  սպիտակ բանջարեղենները պետք չէ չափից շատ եփել, քանի որ դրանք կարող են գորշ գույն ստանալ:

Կարմիր բանջարեղեն

Ճակնդեղը, կարմիր կաղամբը և կարմիր սոխը պարունակում են անտոցիանին: Կարմիր գույնը զգայուն է և՛ թթվային, և՛ հիմնային միջավայրի նկատմամբ: Այդ պատճառով, ավելի լավ է եփել ճակնդեղը մի փոքր թթու հյութով, օրինակ՝ ավելացնելով կիտրոն կամ կտրտած խնձոր: Բայց պետք է հիշել, որ անհրաժեշտ է շատ քիչ թթու ավելացնել, քանի որ այն նաև երկարացնում է եփելու տևողությունը: Մնացած թթուն պետք է ավելացնել եփելուց հետո: Եփեք բանջարեղեններն արագ, շատ քիչ ջրով: Եթե հնարավոր է՝ կեղևը մի հանեք, օրինակ՝ ճակնդեղի դեպքում: Լավ խոհարարական մեթոդ է նաև դրանք շոգեխաշելը:

Կանաչ բանջարեղեն

Բրոկկոլինսպանախըթրթնջուկը և բրյուսելյան կաղամբը, իրենց գույնը ստանում են քլորոֆիլից: Այն տարրալուծվում է լույսի և բարձր ջերմաստիճանի ազդեցությամբ, չնայած ջրում չի լուծվում:

White vegetables like potatoes, cauliflower, onion, white cabbage contains colours from flavanoids groups.

Երկարատև եփելը նույնպես գունազրկում է այս բանջարեղենները: Հյութեղ կանաչ գույնը պահպանելու համար բանջարեղենները կափարիչով մի ծածկեք, որպեսզի դրանցում պարունակովող բնական թթուները հնարավորություն ունենան գոլորշիանալու: Կանաչ բանջարեղենները եփելու ամենաարդյունավետ եղանակը դրանք շոգեխաշելն է:

Նարնջագույն բանջարեղեն

Գազարըեգիպտացորենըլոլիկըպղպեղը և դդումը պարունակում են կարոտինոիդներ: Այս գույները շատ կայուն են. դրանց պարունակած թթուները և հիմքերը իրենց վրա շատ փոքր չափով են ազդում: Ինչևէ, երկարատև եփելը կարող է բերել դրանց գունազրկման:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Բանջարեղենով ռուլետներ
Բանջարեղենով ռուլետներ

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ բանջարեղենով ռուլետների պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սնկով աղցան
Սնկով աղցան

Համեղ և օգտակար աղցան մարինացված շամպինյոններով:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Մեքսիկական աղցան մակարոնեղենով և թունայով
Մեքսիկական աղցան մակարոնեղենով և թունայով

Օգտակար և հագեցնող աղցան յուրահատուկ համով

2 անձի համար 15-30 րոպե Միջին բարդության
Բանջարեղենային աղցան
Բանջարեղենային աղցան

Լեհերի կողմից շատ սիրված բանջարեղենային աղցան:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Գիտե՞ք արդյոք, թե ինչպես պահպանել Ձեր կերակուրների վառ գույնը

Տարբեր քիմիական և ֆիզիկական երևույթներ կարող են տեղի ունենալ բանջարեղենները մշակելիս: Բանջարեղենների գույները կարող են տարբեր կերպ արձագանքել ջերմաստիճանային փոփոխություններին: Որպեսզի իմանանք, թե ինչպես անել, որ բանջարեղենները այդ փոփոխություններին չենթարկվեն և մատուցելիս իրենց գրավչությունը չկորցնեն, մեզ պետք է իմանալ, թե ինչ փոխազդեցություններ են տեղի ունենում դրանցում:

Green vegetables like broccoli, spinach, sorrel, brussels and sprouts owe their own colour to chlorophylls.

Սպիտակ բանջարեղեն

Կարտոֆիլըծաղկակաղամբըսոխը, սպիտակ կաղամբը,նեխուրը և ցուկկինին պարունակում են ֆլավանոիդային խմբի գունանյութեր: Թթվային միջավայրում դրանք մնում են սպիտակ, բայց հիմնային միջավայրում դեղնում են: Այդ պատճառով, բանջարեղենների դեղնելուց խուսափելու համար եռացող ջրին ավելացրեք մի քիչ կիտրոնի հյութ: Կարելի է նաև կաթսան ծածկել կափարիչով: Հիշեք նաև, որ  սպիտակ բանջարեղենները պետք չէ չափից շատ եփել, քանի որ դրանք կարող են գորշ գույն ստանալ:

Կարմիր բանջարեղեն

Ճակնդեղը, կարմիր կաղամբը և կարմիր սոխը պարունակում են անտոցիանին: Կարմիր գույնը զգայուն է և՛ թթվային, և՛ հիմնային միջավայրի նկատմամբ: Այդ պատճառով, ավելի լավ է եփել ճակնդեղը մի փոքր թթու հյութով, օրինակ՝ ավելացնելով կիտրոն կամ կտրտած խնձոր: Բայց պետք է հիշել, որ անհրաժեշտ է շատ քիչ թթու ավելացնել, քանի որ այն նաև երկարացնում է եփելու տևողությունը: Մնացած թթուն պետք է ավելացնել եփելուց հետո: Եփեք բանջարեղեններն արագ, շատ քիչ ջրով: Եթե հնարավոր է՝ կեղևը մի հանեք, օրինակ՝ ճակնդեղի դեպքում: Լավ խոհարարական մեթոդ է նաև դրանք շոգեխաշելը:

Կանաչ բանջարեղեն

Բրոկկոլինսպանախըթրթնջուկը և բրյուսելյան կաղամբը, իրենց գույնը ստանում են քլորոֆիլից: Այն տարրալուծվում է լույսի և բարձր ջերմաստիճանի ազդեցությամբ, չնայած ջրում չի լուծվում:

White vegetables like potatoes, cauliflower, onion, white cabbage contains colours from flavanoids groups.

Երկարատև եփելը նույնպես գունազրկում է այս բանջարեղենները: Հյութեղ կանաչ գույնը պահպանելու համար բանջարեղենները կափարիչով մի ծածկեք, որպեսզի դրանցում պարունակովող բնական թթուները հնարավորություն ունենան գոլորշիանալու: Կանաչ բանջարեղենները եփելու ամենաարդյունավետ եղանակը դրանք շոգեխաշելն է:

Նարնջագույն բանջարեղեն

Գազարըեգիպտացորենըլոլիկըպղպեղը և դդումը պարունակում են կարոտինոիդներ: Այս գույները շատ կայուն են. դրանց պարունակած թթուները և հիմքերը իրենց վրա շատ փոքր չափով են ազդում: Ինչևէ, երկարատև եփելը կարող է բերել դրանց գունազրկման: