This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը գարնանը

Գարնանային սննդակարգ

Весенний рацион

Ձմեռվանից հետո մարմինը հոգնած է. մենք ունենք արևի կարիք, որը բարձրացնում է մեր տրամադրությունն ու օգնում արտադրել վիտամին D: Այն սնունդը, որն ընդունում ենք ձմռանը, նույնպես շատ հաճախ հարուստ չէ վիտամիններով: Այդ պատճառով, երբ ձմեռն ավարտվում է, էներգիայով լի, երջանիկ, ուժեղ և առողջ լինելու համար օրգանիզմը հարկավոր է հարստացնել վիտամիններով: Հավոզվեք, որ ձեր սննդակարգը լի է՝

  • կաթնամթերքով
  • յուղալի մսերով,
  • սննդարար հացահատիկային հացերով,
  • մրգերով,
  • և բանջարեղենով:

 

цельнозерновой хлеб

Վիտամինները բանջարեղենում

Բանջարեղենը վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Գոյություն ունեն բազմաթիվ հրաշալի և համեղ բանջարեղեններ, որոնք հարուստ են մի շարք վիտամիններով, որոնց կարիքն էլ ունի մեր օրգանիզմը՝ հատկապես ձմեռվանից հետո: Սառեցված բանջարեղենը հիանալի լուծում է, քանի որ վերջիններս պահպանում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և շատ հեշտ են պատրաստվում: Պատրաստե՛ք դրանց օգնությամբ հրաշալի ճաշատեսակներ:

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Վիտամին A և K ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի, բրյուսելյան կաղամբ, գազար և կանաչ ոլոռ,
  • Վիտամին C ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի և բրյուսելյան կաղամբ,
  • Վիտամին D ընդունելու համար կերեք սունկ:

 

Чтобы получить витамин А и К

Կարևոր է նաև հիշել, որ սթրեսն օրգանիզմին խանգարում է վիտամինները յուրացնել: Այդ պատճառով պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն:

պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն


Recipes that might interest you

Կետբուլար՝ մսային կոլոլակներ
Կետբուլար՝ մսային կոլոլակներ

Շվեդ տնային տնտեսուհիները կետբուլարի (մսային կոլոլակների) բաղադրատոմսը փոխանցում են սերնդեսերունդ:

4 persons 30-45 min Medium
Բրինձ լոբու հետ կարիբյան ձևով
Բրինձ լոբու հետ կարիբյան ձևով

Կարիբյան ոճով լոբով բրնձի պատրաստման բաղադրատոմս:

4 persons over 45 min Easy
Հյուցպոտ՝ պատմական կերակուր
Հյուցպոտ՝ պատմական կերակուր

Հյուցպոտը հոլանդական խոհանոցի ազգային ուտեստ է՝ կապված այդ երկրի պատմական անցյալի հետ:

4 persons over 45 min Medium
Ապուր Ժուրեկ
Ապուր Ժուրեկ

Ժուրեկի՝ Լեհաստանում ավանդաբար Սուրբ Զատիկի տոներին պատրաստովող սննդարար ապուրի բաղադրատոմս:

4 persons over 45 min Medium
Ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը գարնանը

Գարնանային սննդակարգ

Весенний рацион

Ձմեռվանից հետո մարմինը հոգնած է. մենք ունենք արևի կարիք, որը բարձրացնում է մեր տրամադրությունն ու օգնում արտադրել վիտամին D: Այն սնունդը, որն ընդունում ենք ձմռանը, նույնպես շատ հաճախ հարուստ չէ վիտամիններով: Այդ պատճառով, երբ ձմեռն ավարտվում է, էներգիայով լի, երջանիկ, ուժեղ և առողջ լինելու համար օրգանիզմը հարկավոր է հարստացնել վիտամիններով: Հավոզվեք, որ ձեր սննդակարգը լի է՝

  • կաթնամթերքով
  • յուղալի մսերով,
  • սննդարար հացահատիկային հացերով,
  • մրգերով,
  • և բանջարեղենով:

 

цельнозерновой хлеб

Վիտամինները բանջարեղենում

Բանջարեղենը վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Գոյություն ունեն բազմաթիվ հրաշալի և համեղ բանջարեղեններ, որոնք հարուստ են մի շարք վիտամիններով, որոնց կարիքն էլ ունի մեր օրգանիզմը՝ հատկապես ձմեռվանից հետո: Սառեցված բանջարեղենը հիանալի լուծում է, քանի որ վերջիններս պահպանում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և շատ հեշտ են պատրաստվում: Պատրաստե՛ք դրանց օգնությամբ հրաշալի ճաշատեսակներ:

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Վիտամին A և K ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի, բրյուսելյան կաղամբ, գազար և կանաչ ոլոռ,
  • Վիտամին C ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի և բրյուսելյան կաղամբ,
  • Վիտամին D ընդունելու համար կերեք սունկ:

 

Чтобы получить витамин А и К

Կարևոր է նաև հիշել, որ սթրեսն օրգանիզմին խանգարում է վիտամինները յուրացնել: Այդ պատճառով պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն:

պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description