Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը գարնանը

Գարնանային սննդակարգ

Весенний рацион

Ձմեռվանից հետո մարմինը հոգնած է. մենք ունենք արևի կարիք, որը բարձրացնում է մեր տրամադրությունն ու օգնում արտադրել վիտամին D: Այն սնունդը, որն ընդունում ենք ձմռանը, նույնպես շատ հաճախ հարուստ չէ վիտամիններով: Այդ պատճառով, երբ ձմեռն ավարտվում է, էներգիայով լի, երջանիկ, ուժեղ և առողջ լինելու համար օրգանիզմը հարկավոր է հարստացնել վիտամիններով: Հավոզվեք, որ ձեր սննդակարգը լի է՝

  • կաթնամթերքով
  • յուղալի մսերով,
  • սննդարար հացահատիկային հացերով,
  • մրգերով,
  • և բանջարեղենով:

 

цельнозерновой хлеб

Վիտամինները բանջարեղենում

Բանջարեղենը վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Գոյություն ունեն բազմաթիվ հրաշալի և համեղ բանջարեղեններ, որոնք հարուստ են մի շարք վիտամիններով, որոնց կարիքն էլ ունի մեր օրգանիզմը՝ հատկապես ձմեռվանից հետո: Սառեցված բանջարեղենը հիանալի լուծում է, քանի որ վերջիններս պահպանում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և շատ հեշտ են պատրաստվում: Պատրաստե՛ք դրանց օգնությամբ հրաշալի ճաշատեսակներ:

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Վիտամին A և K ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի, բրյուսելյան կաղամբ, գազար և կանաչ ոլոռ,
  • Վիտամին C ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի և բրյուսելյան կաղամբ,
  • Վիտամին D ընդունելու համար կերեք սունկ:

 

Чтобы получить витамин А и К

Կարևոր է նաև հիշել, որ սթրեսն օրգանիզմին խանգարում է վիտամինները յուրացնել: Այդ պատճառով պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն:

պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Բանջարեղենով ռուլետներ
Բանջարեղենով ռուլետներ

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ բանջարեղենով ռուլետների պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Դալ՝ խյուս-ապուր
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Լեչո՝ ավանդական հունգարական կերակուր
Լեչո՝ ավանդական հունգարական կերակուր

Լեչոն շոգեխաշած կարմիր պղպեղն է՝ լոլիկի և սոխի ավելացմամբ:

3 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Չիզքեյք
Չիզքեյք

Չիզքեյքը շատ տարածված աղանդեր է ոչ միայն Գերմանիայում, այլև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը գարնանը

Գարնանային սննդակարգ

Весенний рацион

Ձմեռվանից հետո մարմինը հոգնած է. մենք ունենք արևի կարիք, որը բարձրացնում է մեր տրամադրությունն ու օգնում արտադրել վիտամին D: Այն սնունդը, որն ընդունում ենք ձմռանը, նույնպես շատ հաճախ հարուստ չէ վիտամիններով: Այդ պատճառով, երբ ձմեռն ավարտվում է, էներգիայով լի, երջանիկ, ուժեղ և առողջ լինելու համար օրգանիզմը հարկավոր է հարստացնել վիտամիններով: Հավոզվեք, որ ձեր սննդակարգը լի է՝

  • կաթնամթերքով
  • յուղալի մսերով,
  • սննդարար հացահատիկային հացերով,
  • մրգերով,
  • և բանջարեղենով:

 

цельнозерновой хлеб

Վիտամինները բանջարեղենում

Բանջարեղենը վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Գոյություն ունեն բազմաթիվ հրաշալի և համեղ բանջարեղեններ, որոնք հարուստ են մի շարք վիտամիններով, որոնց կարիքն էլ ունի մեր օրգանիզմը՝ հատկապես ձմեռվանից հետո: Սառեցված բանջարեղենը հիանալի լուծում է, քանի որ վերջիններս պահպանում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և շատ հեշտ են պատրաստվում: Պատրաստե՛ք դրանց օգնությամբ հրաշալի ճաշատեսակներ:

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Վիտամին A և K ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի, բրյուսելյան կաղամբ, գազար և կանաչ ոլոռ,
  • Վիտամին C ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի և բրյուսելյան կաղամբ,
  • Վիտամին D ընդունելու համար կերեք սունկ:

 

Чтобы получить витамин А и К

Կարևոր է նաև հիշել, որ սթրեսն օրգանիզմին խանգարում է վիտամինները յուրացնել: Այդ պատճառով պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն:

պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description