Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը գարնանը

Գարնանային սննդակարգ

Весенний рацион

Ձմեռվանից հետո մարմինը հոգնած է. մենք ունենք արևի կարիք, որը բարձրացնում է մեր տրամադրությունն ու օգնում արտադրել վիտամին D: Այն սնունդը, որն ընդունում ենք ձմռանը, նույնպես շատ հաճախ հարուստ չէ վիտամիններով: Այդ պատճառով, երբ ձմեռն ավարտվում է, էներգիայով լի, երջանիկ, ուժեղ և առողջ լինելու համար օրգանիզմը հարկավոր է հարստացնել վիտամիններով: Հավոզվեք, որ ձեր սննդակարգը լի է՝

  • կաթնամթերքով
  • յուղալի մսերով,
  • սննդարար հացահատիկային հացերով,
  • մրգերով,
  • և բանջարեղենով:

 

цельнозерновой хлеб

Վիտամինները բանջարեղենում

Բանջարեղենը վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Գոյություն ունեն բազմաթիվ հրաշալի և համեղ բանջարեղեններ, որոնք հարուստ են մի շարք վիտամիններով, որոնց կարիքն էլ ունի մեր օրգանիզմը՝ հատկապես ձմեռվանից հետո: Սառեցված բանջարեղենը հիանալի լուծում է, քանի որ վերջիններս պահպանում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և շատ հեշտ են պատրաստվում: Պատրաստե՛ք դրանց օգնությամբ հրաշալի ճաշատեսակներ:

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Վիտամին A և K ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի, բրյուսելյան կաղամբ, գազար և կանաչ ոլոռ,
  • Վիտամին C ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի և բրյուսելյան կաղամբ,
  • Վիտամին D ընդունելու համար կերեք սունկ:

 

Чтобы получить витамин А и К

Կարևոր է նաև հիշել, որ սթրեսն օրգանիզմին խանգարում է վիտամինները յուրացնել: Այդ պատճառով պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն:

պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ
Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ

Էմպանադասը մեծ արգենտինական պելմենիներ են՝ պատրաստված տավարի մսով:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա
Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյայի բաղադրատոմս: Մեքսիկայում այս ուտեստը հիմնական սննդի հավելումն է, պարզ ասած՝ մեքսիկական հացը:

10 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում
Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում

Համեղ և հյութեղ հավը սերուցքային սոուսի մեջ՝ շամպինյոններով:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան
Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան

Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցանի բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը գարնանը

Գարնանային սննդակարգ

Весенний рацион

Ձմեռվանից հետո մարմինը հոգնած է. մենք ունենք արևի կարիք, որը բարձրացնում է մեր տրամադրությունն ու օգնում արտադրել վիտամին D: Այն սնունդը, որն ընդունում ենք ձմռանը, նույնպես շատ հաճախ հարուստ չէ վիտամիններով: Այդ պատճառով, երբ ձմեռն ավարտվում է, էներգիայով լի, երջանիկ, ուժեղ և առողջ լինելու համար օրգանիզմը հարկավոր է հարստացնել վիտամիններով: Հավոզվեք, որ ձեր սննդակարգը լի է՝

  • կաթնամթերքով
  • յուղալի մսերով,
  • սննդարար հացահատիկային հացերով,
  • մրգերով,
  • և բանջարեղենով:

 

цельнозерновой хлеб

Վիտամինները բանջարեղենում

Բանջարեղենը վիտամինների հիանալի աղբյուր է: Գոյություն ունեն բազմաթիվ հրաշալի և համեղ բանջարեղեններ, որոնք հարուստ են մի շարք վիտամիններով, որոնց կարիքն էլ ունի մեր օրգանիզմը՝ հատկապես ձմեռվանից հետո: Սառեցված բանջարեղենը հիանալի լուծում է, քանի որ վերջիններս պահպանում են մեծ քանակությամբ վիտամիններ և շատ հեշտ են պատրաստվում: Պատրաստե՛ք դրանց օգնությամբ հրաշալի ճաշատեսակներ:

Чтобы получить витамин А и К - ешьте брокколи, брюссельскую капусту, морковь, зеленый горошек

  • Վիտամին A և K ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի, բրյուսելյան կաղամբ, գազար և կանաչ ոլոռ,
  • Վիտամին C ընդունելու համար կերեք բրոկկոլի և բրյուսելյան կաղամբ,
  • Վիտամին D ընդունելու համար կերեք սունկ:

 

Чтобы получить витамин А и К

Կարևոր է նաև հիշել, որ սթրեսն օրգանիզմին խանգարում է վիտամինները յուրացնել: Այդ պատճառով պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն:

պահպանե՛ք հանգիստ և կերե՛ք բանջարեղեն