This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Ինչպե՞ս լրացնել վիտամին A-ի պակասը

Հավասարակշռված սննդակարգ պահպանելով և վիտամին A-ի նորմալ կլանմամբ, վերջինիս պակաս չի առաջանա: Սնունդը պարունակում է վիտամին A-ի երեք տեսակիներ: Ռետինոլը պարունակվում է կենդանական ծագման մթերքներում, բետա-կարոտինը (պրովիտամին A)՝ բուսական ծագման սննդի մեջ, իսկ A կարոտինոիդները՝ ճարպերի: Օրգանիզմում վիտամին A-ի պակասը կարող է պայմանավորված լինել վիտամին A-ի քիչ ընդունմամբ, աղքատ սննդակարգով (սպիտակուցների անբավարարության կամ ճարպեր), ալկոհոլի ընդումամբ, ծխախոտի օգտագործմամբ, ինչպես նաև երեխաների և ծերերի դեպքում՝ ոչ պատշաճ սննդակարգին հետևելու պատճառով:

Վիտամին A-ի պակասն արտահայտվում է արմունկների և ծնկների, ինչպես նաև ձերքերի և ոտքերի չափից շատ չոր, նույնիսկ կոպիտ մաշկի առկայութամբ: Այլ համախտանիշներից են մթնշաղին և գիշերը տեսողության վատթարացումը, մթությանն աչքերի ուշ հարմարվելը կամ աչքի չորացումը: Վիտամին A-ի աղբյուրներն ունեն և՛ կենդանական, և՛ բուսական ծագում: Դրա կարևորագույն կենդանական աղբյուրներն են մսամթերքը, ձկնեղենի որոշ տեսակները և ձուն: Ինչ վերաբերում է բուսական աղբյուրներին, ապա վիտամին A-ի ամենաշատ քանակությունը կարելի է գտնել գազարի, սպանախի, կանաչ ոլոռի, հազարի մեջ, ինչպես նաև ծիրանի, դեղձի, սալորի ու դդմի սերմերի մեջ:

Vitamin-A-AM

Հարստացրե՛ք ձեր սննդակարգը վիտամին A-ով և ձեզ շատ ավելի լավ զգացեք:

Իմացե՛ք ավելին ձեր առողջության վերաբերյալ Բանջարեղեն – վիտամիններ ձեր սեղանին Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է Դեղին բանջարեղենները`որպես լավագույն դեղամիջոց ձեր աչքերի և մաշկի համար էջերում:


Recipes that might interest you

Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ
Էմպանադաս՝ արգենտինական պելմենիներ

Էմպանադասը մեծ արգենտինական պելմենիներ են՝ պատրաստված տավարի մսով:

8 persons over 45 min Medium
Պիցցա քաղցր եգիպտացորենով, չիլլի պղպեղով և կոպա նրբերշիկով
Պիցցա քաղցր եգիպտացորենով, չիլլի պղպեղով և կոպա նրբերշիկով

Համեղ պիցցա հաճելի ժամանցի համար ընկերներով:

1 person 30-45 min Medium
Վիետնամական աղցան տավարի մսով
Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ տավարի մսով աղցանի բաղադրատոմս:

4 persons 30-45 min Easy
Գասպաչո՝ բանջարեղենային ապուր
Գասպաչո՝ բանջարեղենային ապուր

Իսպանական սառը բանջարեղենային ապուրի՝ գասպաչոյի բաղադրատոմս:

6 persons over 45 min Easy
Ինչպե՞ս լրացնել վիտամին A-ի պակասը

Հավասարակշռված սննդակարգ պահպանելով և վիտամին A-ի նորմալ կլանմամբ, վերջինիս պակաս չի առաջանա: Սնունդը պարունակում է վիտամին A-ի երեք տեսակիներ: Ռետինոլը պարունակվում է կենդանական ծագման մթերքներում, բետա-կարոտինը (պրովիտամին A)՝ բուսական ծագման սննդի մեջ, իսկ A կարոտինոիդները՝ ճարպերի: Օրգանիզմում վիտամին A-ի պակասը կարող է պայմանավորված լինել վիտամին A-ի քիչ ընդունմամբ, աղքատ սննդակարգով (սպիտակուցների անբավարարության կամ ճարպեր), ալկոհոլի ընդումամբ, ծխախոտի օգտագործմամբ, ինչպես նաև երեխաների և ծերերի դեպքում՝ ոչ պատշաճ սննդակարգին հետևելու պատճառով:

Վիտամին A-ի պակասն արտահայտվում է արմունկների և ծնկների, ինչպես նաև ձերքերի և ոտքերի չափից շատ չոր, նույնիսկ կոպիտ մաշկի առկայութամբ: Այլ համախտանիշներից են մթնշաղին և գիշերը տեսողության վատթարացումը, մթությանն աչքերի ուշ հարմարվելը կամ աչքի չորացումը: Վիտամին A-ի աղբյուրներն ունեն և՛ կենդանական, և՛ բուսական ծագում: Դրա կարևորագույն կենդանական աղբյուրներն են մսամթերքը, ձկնեղենի որոշ տեսակները և ձուն: Ինչ վերաբերում է բուսական աղբյուրներին, ապա վիտամին A-ի ամենաշատ քանակությունը կարելի է գտնել գազարի, սպանախի, կանաչ ոլոռի, հազարի մեջ, ինչպես նաև ծիրանի, դեղձի, սալորի ու դդմի սերմերի մեջ:

Vitamin-A-AM

Հարստացրե՛ք ձեր սննդակարգը վիտամին A-ով և ձեզ շատ ավելի լավ զգացեք:

Իմացե՛ք ավելին ձեր առողջության վերաբերյալ Բանջարեղեն – վիտամիններ ձեր սեղանին Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է Դեղին բանջարեղենները`որպես լավագույն դեղամիջոց ձեր աչքերի և մաշկի համար էջերում:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description