Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ինչպե՞ս լրացնել վիտամին A-ի պակասը

Հավասարակշռված սննդակարգ պահպանելով և վիտամին A-ի նորմալ կլանմամբ, վերջինիս պակաս չի առաջանա: Սնունդը պարունակում է վիտամին A-ի երեք տեսակիներ: Ռետինոլը պարունակվում է կենդանական ծագման մթերքներում, բետա-կարոտինը (պրովիտամին A)՝ բուսական ծագման սննդի մեջ, իսկ A կարոտինոիդները՝ ճարպերի: Օրգանիզմում վիտամին A-ի պակասը կարող է պայմանավորված լինել վիտամին A-ի քիչ ընդունմամբ, աղքատ սննդակարգով (սպիտակուցների անբավարարության կամ ճարպեր), ալկոհոլի ընդումամբ, ծխախոտի օգտագործմամբ, ինչպես նաև երեխաների և ծերերի դեպքում՝ ոչ պատշաճ սննդակարգին հետևելու պատճառով:

Վիտամին A-ի պակասն արտահայտվում է արմունկների և ծնկների, ինչպես նաև ձերքերի և ոտքերի չափից շատ չոր, նույնիսկ կոպիտ մաշկի առկայութամբ: Այլ համախտանիշներից են մթնշաղին և գիշերը տեսողության վատթարացումը, մթությանն աչքերի ուշ հարմարվելը կամ աչքի չորացումը: Վիտամին A-ի աղբյուրներն ունեն և՛ կենդանական, և՛ բուսական ծագում: Դրա կարևորագույն կենդանական աղբյուրներն են մսամթերքը, ձկնեղենի որոշ տեսակները և ձուն: Ինչ վերաբերում է բուսական աղբյուրներին, ապա վիտամին A-ի ամենաշատ քանակությունը կարելի է գտնել գազարի, սպանախի, կանաչ ոլոռի, հազարի մեջ, ինչպես նաև ծիրանի, դեղձի, սալորի ու դդմի սերմերի մեջ:

Vitamin-A-AM

Հարստացրե՛ք ձեր սննդակարգը վիտամին A-ով և ձեզ շատ ավելի լավ զգացեք:

Իմացե՛ք ավելին ձեր առողջության վերաբերյալ Բանջարեղեն – վիտամիններ ձեր սեղանին Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է Դեղին բանջարեղենները`որպես լավագույն դեղամիջոց ձեր աչքերի և մաշկի համար էջերում:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ֆալաֆել՝ բուսակերների կոտլետներ
Ֆալաֆել՝ բուսակերների կոտլետներ

Սիսեռից խրթխրթան բլիթների՝ ֆալաֆելի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բանջարեղենով ռուլետներ
Բանջարեղենով ռուլետներ

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ բանջարեղենով ռուլետների պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Թուրքական հաց էկմեկ
Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Աղցան քաղցր եգիպտացորենով և հնդկահավով
Աղցան քաղցր եգիպտացորենով և հնդկահավով

Այս աղցանը՝ օգտակար և համեղ ուտեստ է, հեշտ տեսքով, որը կարելի է հյուրասիրել ճաշին և ընտրիքին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ինչպե՞ս լրացնել վիտամին A-ի պակասը

Հավասարակշռված սննդակարգ պահպանելով և վիտամին A-ի նորմալ կլանմամբ, վերջինիս պակաս չի առաջանա: Սնունդը պարունակում է վիտամին A-ի երեք տեսակիներ: Ռետինոլը պարունակվում է կենդանական ծագման մթերքներում, բետա-կարոտինը (պրովիտամին A)՝ բուսական ծագման սննդի մեջ, իսկ A կարոտինոիդները՝ ճարպերի: Օրգանիզմում վիտամին A-ի պակասը կարող է պայմանավորված լինել վիտամին A-ի քիչ ընդունմամբ, աղքատ սննդակարգով (սպիտակուցների անբավարարության կամ ճարպեր), ալկոհոլի ընդումամբ, ծխախոտի օգտագործմամբ, ինչպես նաև երեխաների և ծերերի դեպքում՝ ոչ պատշաճ սննդակարգին հետևելու պատճառով:

Վիտամին A-ի պակասն արտահայտվում է արմունկների և ծնկների, ինչպես նաև ձերքերի և ոտքերի չափից շատ չոր, նույնիսկ կոպիտ մաշկի առկայութամբ: Այլ համախտանիշներից են մթնշաղին և գիշերը տեսողության վատթարացումը, մթությանն աչքերի ուշ հարմարվելը կամ աչքի չորացումը: Վիտամին A-ի աղբյուրներն ունեն և՛ կենդանական, և՛ բուսական ծագում: Դրա կարևորագույն կենդանական աղբյուրներն են մսամթերքը, ձկնեղենի որոշ տեսակները և ձուն: Ինչ վերաբերում է բուսական աղբյուրներին, ապա վիտամին A-ի ամենաշատ քանակությունը կարելի է գտնել գազարի, սպանախի, կանաչ ոլոռի, հազարի մեջ, ինչպես նաև ծիրանի, դեղձի, սալորի ու դդմի սերմերի մեջ:

Vitamin-A-AM

Հարստացրե՛ք ձեր սննդակարգը վիտամին A-ով և ձեզ շատ ավելի լավ զգացեք:

Իմացե՛ք ավելին ձեր առողջության վերաբերյալ Բանջարեղեն – վիտամիններ ձեր սեղանին Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է Դեղին բանջարեղենները`որպես լավագույն դեղամիջոց ձեր աչքերի և մաշկի համար էջերում: