Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Ինչպես խուսափել անառողջ սննդակարգից

 

Անառողջ սննդակարգեր

Շուտով ամառ է, և մենք հազարավոր առաջարկներ ենք կարդում քաշը կորցնելու սննդակարգի համար, ամենուրեք տեսնում տարբեր մթերքների գովազդներ, որոնք խոստանում են մեր մարմինը դարձնել հին Հունական աստվածուհու մարմնի նման: Դա իհարկե հիանալի է հնչում, բայց ո՞րն է դրա գինը:

Հաճախ սննդակարգերի վնասակար ազդեցությունների մասին տվյալները չի կարելի թերագնահատել: Հիշեք, որ առողջ սննդակարգն այն է, որն օգնում է օրգանիզմին ավելի լավ աշխատել, բարելավել նյութափոխանակությունը և և չի հանգեցնում իմունային համակարգի անկմանը:

Չափազանց կարևոր է կենտրոնանալ արժեքավոր վիտամինների և հանքային աղերի, սպիտակուցների, ածխաջրերի և օրինակ ձիթապտղի ձեթի մեջ պարունակվող յուղերի ընդունման վրա: Այնուամենայնիվ, խուսափեք հում շաքարից, մակարոնեղենից, յուղից և տապակած մթերքներից: Գազավորված ըմպելիքները նույնպես վնասակար են, քանի որ դրանք պարունակում են կոնսերվանտներ և ներկեր, որոնք նույնպես ցելյուլիտ են առաջացնում: Մի մոռացեք խմել օրական ամենաքիչը երկու լիտր ջուր, քանի որ այն մաքրում է հյուսվածքները: Մի վերջին խորհուրդ`եթե ձեր սննդակարգին ավելացնեք կանաչ թեյ, ձեր արդյունքը երաշխավորված է:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա
Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյայի բաղադրատոմս: Մեքսիկայում այս ուտեստը հիմնական սննդի հավելումն է, պարզ ասած՝ մեքսիկական հացը:

10 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ակի և բակալաու
Ակի և բակալաու

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ ակի և բակալաուի (aki y bacalao) պատրաստման բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կալդո Վերդե
Կալդո Վերդե

Կալդո Վերդեն (Caldo Verde) ավանդական պորտուգալական ապուր է, որի պատրաստման համար օգտագործում են «couve gallega» տեսակի կաղամբի տերևներ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ռոլեր Միջերկրական միքսով
Ռոլեր Միջերկրական միքսով

Միջերկրական միքսով իշխան

2 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Ինչպես խուսափել անառողջ սննդակարգից
 

Անառողջ սննդակարգեր

Շուտով ամառ է, և մենք հազարավոր առաջարկներ ենք կարդում քաշը կորցնելու սննդակարգի համար, ամենուրեք տեսնում տարբեր մթերքների գովազդներ, որոնք խոստանում են մեր մարմինը դարձնել հին Հունական աստվածուհու մարմնի նման: Դա իհարկե հիանալի է հնչում, բայց ո՞րն է դրա գինը:

Հաճախ սննդակարգերի վնասակար ազդեցությունների մասին տվյալները չի կարելի թերագնահատել: Հիշեք, որ առողջ սննդակարգն այն է, որն օգնում է օրգանիզմին ավելի լավ աշխատել, բարելավել նյութափոխանակությունը և և չի հանգեցնում իմունային համակարգի անկմանը:

Չափազանց կարևոր է կենտրոնանալ արժեքավոր վիտամինների և հանքային աղերի, սպիտակուցների, ածխաջրերի և օրինակ ձիթապտղի ձեթի մեջ պարունակվող յուղերի ընդունման վրա: Այնուամենայնիվ, խուսափեք հում շաքարից, մակարոնեղենից, յուղից և տապակած մթերքներից: Գազավորված ըմպելիքները նույնպես վնասակար են, քանի որ դրանք պարունակում են կոնսերվանտներ և ներկեր, որոնք նույնպես ցելյուլիտ են առաջացնում: Մի մոռացեք խմել օրական ամենաքիչը երկու լիտր ջուր, քանի որ այն մաքրում է հյուսվածքները: Մի վերջին խորհուրդ`եթե ձեր սննդակարգին ավելացնեք կանաչ թեյ, ձեր արդյունքը երաշխավորված է:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description