Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Կաղամբով աղցան
Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ

Հումուսի պատրաստման բաղադրատոմս. մատուցվում է պիտայի կամ չիպսերի հետ, կարող է յուրահատուկ նախուտեստ լինել ձեր հյուրերի համար, ովքեր սպասում են հիմնական ուտեստին:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Դալ՝ խյուս-ապուր
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ծովատառեխը ձեթի մեջ
Ծովատառեխը ձեթի մեջ

Լեհական հանրահայտ խորտիկ՝ ծովատառեխ ձեթի մեջ:

5 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ: