Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Այնտոպֆ՝ լիարժեք ճաշ
Այնտոպֆ՝ լիարժեք ճաշ

«Այնտոպֆ» բառը գերմաներեն նշանակում է «մեկ կաթսա», ինչն էլ հանդիսանում է այս ուտեստի գաղտնիքը:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Մի կրոբ՝ գրասենյակային կերակուր
Մի կրոբ՝ գրասենյակային կերակուր

Մի կրոբը թաիլանդական խրթխրթան տապակած լապշան է:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ոսկեզօծ նրբաբլիթներ եգիպտացորենով , խոզապուխտով ու ծնեբեկով
Ոսկեզօծ նրբաբլիթներ եգիպտացորենով , խոզապուխտով ու ծնեբեկով

Համեղ ուտեստ, որը կուրախացնի ձեր մտերիմներին

2 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Գորտի տոտիկներ՝ շոգեխաշած սպիտակ գինու սոուսում
Գորտի տոտիկներ՝ շոգեխաշած սպիտակ գինու սոուսում

Բաղադրատոմս ֆրանսիական խոհանոցի ամենահայտնի դելիկատեսներից մեկի համար:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description