Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ոլոռով ապուր
Ոլոռով ապուր

Ոլոռով ապուրը Հոլանդիայում շատ տարածված կերակուր է:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Տավարի մսով և սպիտակ լոբով աղցան
Տավարի մսով և սպիտակ լոբով աղցան

Հիանալի ամառային կերակուր

2 անձի համար 15-30 րոպե Բարդ
Սուշիի բրինձ
Սուշիի բրինձ

Ինչպես պատրաստել սուշիի բրինձ. ճապոնական խոհանոցի հիմունքները:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան
Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցան

Տապակած սմբուկով, սոխով և լոլիկներով աղցանի բաղադրատոմս:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description