Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Չապատի՝ հնդկական հաց

Չապատի՝ հնդկական հաց

Չապատին լոշիկի պես հնդկական հաց է, որը պատրաստում են տարեկանի ալյուրից և թխում բաց կրակի վրա:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բիգոս

Բիգոս

Բիգոսի՝ Լեհաստանում տոնական սեղաններին հաճախ հանդիպող ավանդական ուտեստի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Մեքսիկական աղցան կուս-կուսով

Մեքսիկական աղցան կուս-կուսով

Համեղ ուտեստ, որը կուրախացնի ձեր մտերիմներին

2 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Տակո կարմիր լոբիով

Տակո կարմիր լոբիով

Ուտեստ,որը ձեզ կտեղափոխի մեքսիկական խնջույքի և կուրախացնի իր գունային համադրությամբ։

2 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Ինչպես բուժել գարնանային հոգնածությունը

Ինչպե՞ս բուժել գարնանային հոգնածությունը

Քանի որ ձմեռային սննդակարգը վիտամիններով շատ հարուստ չէ,  դեպի գարուն անցում կատարելիս մենք հաճախ տառապում ենք էներգիայի ցածր մակարդակի առկայությամբ, չենք կարողանում կենտրոնանալ, չենք ունենում որևէ գործողություն կատարելու ցանկություն և ունենում ենք ցածր տրամադրություն: Մեր հիվանդանալու հավանականությունը շատ ավելի բարձր է: Այս իրավիճակը կրկնվում է ամեն տարի, սակայն մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է: Այս շրջանում մեր ինքնազգացողությունը բարելավելու համար հարկավոր է կենտրոնանալ սննդակարգի վրա և ամեն օր հետևել այս խորհուրդներին.

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • փորձել ֆիզիկապես ավելի ակտիվ լինել,
  • փորձել գտնվել արևի տակ որքան հնարավոր է շատ. 15 րոպե զբոսանքը կեսօրին կարող է հրաշքներ գործել,
  • հիշել, որ նաև հարկավոր է շատ ջուր խմել:

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Բանջարեղենային բաղադրատոմսեր՝ բարձր էնէրգիայի համար

Энергетические овощные рецепты

Շատ կարևոր է ընդունել այն քանակությամբ վիտամիններ, որքան խորհուրդ են տալիս մասնագետները: Իսկ ո՞րն է վիտամինների լավագույն աղբյուրը: Հրաշալի բանջարեղեններով հարուստ համեղ ուտեստները: Բանջարեղենի օգտագործման լավ կողմն այն է, որ դրանք կարող ենք օգտագործել յուրաքանչյուր ուտեստում, ինչպես նաև խմել համեղ սմութիի տեսքով. սառեցված սպանախը վերջինիս համար կատարյալ ընտրություն է:

смузи

Նախաճաշից ընթրիք՝ տարբեր տեսակի զարմանահրաշ ուտեստների բաղադրատոմսեր կարող եք գտնել այստեղ: