Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Առողջարար սառեցված մթերք

Ի՞նչ է տեղի ունենում, երբ գազարը հանում են հողից կամ լոլիկը քաղում են թփից

healthy frozon foods for fitness Երկար ժամանակ է անցնում մինչև այն պահը, երբ թարմ մթերքը հասնում է մեր սեղաններին: Բանջարեղենները մոտ երեք օրում են դաշտից հասնում խանութ: Հաջորդ երեք օրը դրանք պահվում են մեր սառնարաններում: Եթե նույնիսկ դրանք հավաքվել են բերքահավաքի ամենալավ ժամանակ, իրենց ճամփորդության ընթացքում բանջարեղենները կորցնում են վիտամիններ և հանքային աղեր, քանի որ դրանք օգտագործում են իրենց սեփական նյութափոխանակության գործընթացներում: Այդպիսի օրինակ է հանդիսանում կանաչ ոլոռը, որը հավաքելուց հետո 24 ժամվա ընթացքում կորցնում է իր C վիտամինի պարունակության 40%-ը: Այլ բանջարեղենները և մրգերը նույնպես ենթարկվում են այդպիսի գործընթացների: Հավաքից հետո բանջարեղենները դանդաղորեն կորցնում են իրենց սննդային արժեքը: Այնուամենայնիվ, այդ գործընթացը կարելի է կանգնեցնել: Սառեցված բանջարեղենի սննդային արժեքը շատ լավ է պահպանվում, քանի որ հավաքման և սառեցման միջև ընկած ժամանակահատվածը կրճատվում է. այն տևում է մի քանի ժամից ոչ ավել: «Վիտամինների մեծ մասը շատ լավ պահպանվում է թարմ սառեցված կամ պահածոյացված բանջարեղեններում», - հաստատում է Իլլինոյսի համալսարանի դոկտոր Բարբարա Քլեյնը, ով զբաղվում է թարմ և սառեցված բանջարեղենների տարբերությունների հետազոտությամբ:

 

Իհարկե, տեղի է ունենում վիտամինների կորուստ

frozen meals and steaming entrees … սառեցնելիս: Ամենամեծ կորուստը կրում է C վիտամինը (մոտավորապես` 25%), ավելի փոքր կորուստներ են կրում մյուս վիտամինները (օրինակ, B1 վիտամինը` մոտավորապես 10%): Ինչևէ, սննդային բաղադրիչների սառեցման հետևանքով տեղի ունեցած սկզբնական կորուստը փոխհատուցվում է սառեցված բանջարեղենները պահելու ընթացքում ավելի քիչ կորստով: Օրինակ, կարոտինը պահածոներում պահպանվում է լույսի կողմից քայքայվելուց` փաթեթավորման շնորհիվ:   Սառեցված ոլոռը պարունակում է մոտ 60% ավել կարոտին, քան խանութում վաճառվող թարմ ոլոռը: Այլ պատճառների թվում է լույսի ազդեցությանը ավելի քիչ ենթարկվելը: Երբեմն սառեցված մթերքները կարող են նույնիսկ ավելի սննդարար լինել, քան չվերամշակվածները: Սպառողների ավստրիական ասոցիացիայի հետազոտողները համեմատել են ձմռանը Իտալիայից, Իսպանիայից, Թուրքիայից և Իսրայելից ներկրված սառեցված և թարմ բանջարեղենների սննդային արժեքները: Վիտամինի պարունակությունը սառեցված ոլոռի, ծաղկակաղամբի, եգիպտացորենի և գազարի մեջ շատ ավելի բարձր էր, քան ներկրված թարմ բանջարեղեններում:  Պետք է միշտ հիշել, որ ձմռանը խանութներում վաճառվող թարմ բանջարեղեններն ամենից հաճախ ներկրված են Հարավային Եվրոպայից կամ Հյուսիսային Ամերիկայից և պարունակում են ավելի քիչ քանակությամբ վիտամիններ և հայքային աղեր, քան տեղական բանջարեղենները` իրենց սեզոնին:

 

Մեծ քանակությամբ ջուրը և երկարատև ջերմային մշակումը նվազեցնում են բանջարեղենների սննդային արժեքը

Արժե նաև նշել, որ և' թարմ, և' վերամշակված բանջարեղենների սննդային արժեքը պահպանելու համար նախընտրելի է դրանք շոգեխաշել կամ եփել միկրոալիքային վառարանում (և ոչ թե մեծ քանակությամբ ջրով):


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Թահինի սոուս՝ քունջութի մածուկից
Թահինի սոուս՝ քունջութի մածուկից

Թահինի սոուսի բաղադրատոմս՝ պատրաստվում է քունջութի սերմերից:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Պարզ
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգը Թաիլանդում ամենահայտնի ապուրն է, որը պատրաստում են հավի մսի արգանակով, սնկով, կիտրոնի կտորներով ու տերևներով և մանր ծովախեցգետիններով, որոնք շատ սիրված են թաիլանդցիների կողմից:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Լեչո՝ ավանդական հունգարական կերակուր
Լեչո՝ ավանդական հունգարական կերակուր

Լեչոն շոգեխաշած կարմիր պղպեղն է՝ լոլիկի և սոխի ավելացմամբ:

3 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Եգիպտացորենով քաղցր, հյութալի և համեղ կարկանդակ, որը կարող է Ձեզ ուրախացնել։

10 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Առողջարար սառեցված մթերք

Ի՞նչ է տեղի ունենում, երբ գազարը հանում են հողից կամ լոլիկը քաղում են թփից

healthy frozon foods for fitness Երկար ժամանակ է անցնում մինչև այն պահը, երբ թարմ մթերքը հասնում է մեր սեղաններին: Բանջարեղենները մոտ երեք օրում են դաշտից հասնում խանութ: Հաջորդ երեք օրը դրանք պահվում են մեր սառնարաններում: Եթե նույնիսկ դրանք հավաքվել են բերքահավաքի ամենալավ ժամանակ, իրենց ճամփորդության ընթացքում բանջարեղենները կորցնում են վիտամիններ և հանքային աղեր, քանի որ դրանք օգտագործում են իրենց սեփական նյութափոխանակության գործընթացներում: Այդպիսի օրինակ է հանդիսանում կանաչ ոլոռը, որը հավաքելուց հետո 24 ժամվա ընթացքում կորցնում է իր C վիտամինի պարունակության 40%-ը: Այլ բանջարեղենները և մրգերը նույնպես ենթարկվում են այդպիսի գործընթացների: Հավաքից հետո բանջարեղենները դանդաղորեն կորցնում են իրենց սննդային արժեքը: Այնուամենայնիվ, այդ գործընթացը կարելի է կանգնեցնել: Սառեցված բանջարեղենի սննդային արժեքը շատ լավ է պահպանվում, քանի որ հավաքման և սառեցման միջև ընկած ժամանակահատվածը կրճատվում է. այն տևում է մի քանի ժամից ոչ ավել: «Վիտամինների մեծ մասը շատ լավ պահպանվում է թարմ սառեցված կամ պահածոյացված բանջարեղեններում», - հաստատում է Իլլինոյսի համալսարանի դոկտոր Բարբարա Քլեյնը, ով զբաղվում է թարմ և սառեցված բանջարեղենների տարբերությունների հետազոտությամբ:

 

Իհարկե, տեղի է ունենում վիտամինների կորուստ

frozen meals and steaming entrees … սառեցնելիս: Ամենամեծ կորուստը կրում է C վիտամինը (մոտավորապես` 25%), ավելի փոքր կորուստներ են կրում մյուս վիտամինները (օրինակ, B1 վիտամինը` մոտավորապես 10%): Ինչևէ, սննդային բաղադրիչների սառեցման հետևանքով տեղի ունեցած սկզբնական կորուստը փոխհատուցվում է սառեցված բանջարեղենները պահելու ընթացքում ավելի քիչ կորստով: Օրինակ, կարոտինը պահածոներում պահպանվում է լույսի կողմից քայքայվելուց` փաթեթավորման շնորհիվ:   Սառեցված ոլոռը պարունակում է մոտ 60% ավել կարոտին, քան խանութում վաճառվող թարմ ոլոռը: Այլ պատճառների թվում է լույսի ազդեցությանը ավելի քիչ ենթարկվելը: Երբեմն սառեցված մթերքները կարող են նույնիսկ ավելի սննդարար լինել, քան չվերամշակվածները: Սպառողների ավստրիական ասոցիացիայի հետազոտողները համեմատել են ձմռանը Իտալիայից, Իսպանիայից, Թուրքիայից և Իսրայելից ներկրված սառեցված և թարմ բանջարեղենների սննդային արժեքները: Վիտամինի պարունակությունը սառեցված ոլոռի, ծաղկակաղամբի, եգիպտացորենի և գազարի մեջ շատ ավելի բարձր էր, քան ներկրված թարմ բանջարեղեններում:  Պետք է միշտ հիշել, որ ձմռանը խանութներում վաճառվող թարմ բանջարեղեններն ամենից հաճախ ներկրված են Հարավային Եվրոպայից կամ Հյուսիսային Ամերիկայից և պարունակում են ավելի քիչ քանակությամբ վիտամիններ և հայքային աղեր, քան տեղական բանջարեղենները` իրենց սեզոնին:

 

Մեծ քանակությամբ ջուրը և երկարատև ջերմային մշակումը նվազեցնում են բանջարեղենների սննդային արժեքը

Արժե նաև նշել, որ և' թարմ, և' վերամշակված բանջարեղենների սննդային արժեքը պահպանելու համար նախընտրելի է դրանք շոգեխաշել կամ եփել միկրոալիքային վառարանում (և ոչ թե մեծ քանակությամբ ջրով):

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description