Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Հանքային աղեր ու տարրեր

Water is the most essential nutrient the body needs 
 
Բանջարեղենը հանքային աղերի և տարրերի հարուստ աղբյուր է, որոնք նույնքան կարևոր են մեր օրգանիզմի բալանսը պահպանելու համար, որքան վիտամինները:

Կալցիում

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ եղերգ, ճակնդեղ, բողկ, շաղգամ, քարառվույտ, լոբի:

Երկաթ

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում է անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ սոյայի հատիկներ, ոսպ, քարառվույտ, լոբի, սպանախ, բազուկի ճավ, եգիպտացորեն, սամիթ, ծնեբեկ, ճակնդեղ, սիսեռ, դդմիկ, սոխ: 

Մագնեզիում

Բարենպաստ ազդեցություն ունի նյարդային և մկանային համակարգերի վրա, խթանում է աճը և նպաստում լավ քնելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, քարառվույտ, հացահատիկ, սոխ, ոսպ, սպանախ:

Ֆոսֆոր

Կառուցում է ոսկորներն ու ատամները, նպաստում է ուղեղի բջիջների ճիշտ գործելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, ոսպ, քարառվույտ, արտիճուկ: 

Կալիում

Ազդում է մկանների, այդ թվում նաև սրտի կծկումների վրա: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ շամպինիոն, լայն լոբի, արտիճուկ, կարտոֆիլ, սպանախ, բրյուսելյան կաղամբ, գազար, ոսպ:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տակո կարմիր լոբիով
Տակո կարմիր լոբիով

Ուտեստ,որը ձեզ կտեղափոխի մեքսիկական խնջույքի և կուրախացնի իր գունային համադրությամբ։

2 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում
Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում

Համեղ և հյութեղ հավը սերուցքային սոուսի մեջ՝ շամպինյոններով:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Գիրոս հնդկահավով
Գիրոս հնդկահավով

Գիրոսը շաուրմայի հունական տարբերակն է և հատուկ է հունական խոհանոցին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Խորոված սաղմոն փափուկ եգիպտացորենով
Խորոված սաղմոն փափուկ եգիպտացորենով

Մի հիանալի ուտեստ, որը կուրախացնի ձեր համը:

2 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Հանքային աղեր ու տարրեր
Water is the most essential nutrient the body needs 
 
Բանջարեղենը հանքային աղերի և տարրերի հարուստ աղբյուր է, որոնք նույնքան կարևոր են մեր օրգանիզմի բալանսը պահպանելու համար, որքան վիտամինները:

Կալցիում

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ եղերգ, ճակնդեղ, բողկ, շաղգամ, քարառվույտ, լոբի:

Երկաթ

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում է անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ սոյայի հատիկներ, ոսպ, քարառվույտ, լոբի, սպանախ, բազուկի ճավ, եգիպտացորեն, սամիթ, ծնեբեկ, ճակնդեղ, սիսեռ, դդմիկ, սոխ: 

Մագնեզիում

Բարենպաստ ազդեցություն ունի նյարդային և մկանային համակարգերի վրա, խթանում է աճը և նպաստում լավ քնելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, քարառվույտ, հացահատիկ, սոխ, ոսպ, սպանախ:

Ֆոսֆոր

Կառուցում է ոսկորներն ու ատամները, նպաստում է ուղեղի բջիջների ճիշտ գործելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, ոսպ, քարառվույտ, արտիճուկ: 

Կալիում

Ազդում է մկանների, այդ թվում նաև սրտի կծկումների վրա: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ շամպինիոն, լայն լոբի, արտիճուկ, կարտոֆիլ, սպանախ, բրյուսելյան կաղամբ, գազար, ոսպ: