Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Հանքային աղեր ու տարրեր

Water is the most essential nutrient the body needs 
 
Բանջարեղենը հանքային աղերի և տարրերի հարուստ աղբյուր է, որոնք նույնքան կարևոր են մեր օրգանիզմի բալանսը պահպանելու համար, որքան վիտամինները:

Կալցիում

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ եղերգ, ճակնդեղ, բողկ, շաղգամ, քարառվույտ, լոբի:

Երկաթ

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում է անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ սոյայի հատիկներ, ոսպ, քարառվույտ, լոբի, սպանախ, բազուկի ճավ, եգիպտացորեն, սամիթ, ծնեբեկ, ճակնդեղ, սիսեռ, դդմիկ, սոխ: 

Մագնեզիում

Բարենպաստ ազդեցություն ունի նյարդային և մկանային համակարգերի վրա, խթանում է աճը և նպաստում լավ քնելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, քարառվույտ, հացահատիկ, սոխ, ոսպ, սպանախ:

Ֆոսֆոր

Կառուցում է ոսկորներն ու ատամները, նպաստում է ուղեղի բջիջների ճիշտ գործելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, ոսպ, քարառվույտ, արտիճուկ: 

Կալիում

Ազդում է մկանների, այդ թվում նաև սրտի կծկումների վրա: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ շամպինիոն, լայն լոբի, արտիճուկ, կարտոֆիլ, սպանախ, բրյուսելյան կաղամբ, գազար, ոսպ:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ակի և բակալաու
Ակի և բակալաու

Կարիբյան խոհանոցի ուտեստի՝ ակի և բակալաուի (aki y bacalao) պատրաստման բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Պապրիկաշ
Պապրիկաշ

Պապրիկաշի բաղադրատոմս:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Դալ՝ խյուս-ապուր
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգը Թաիլանդում ամենահայտնի ապուրն է, որը պատրաստում են հավի մսի արգանակով, սնկով, կիտրոնի կտորներով ու տերևներով և մանր ծովախեցգետիններով, որոնք շատ սիրված են թաիլանդցիների կողմից:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Հանքային աղեր ու տարրեր
Water is the most essential nutrient the body needs 
 
Բանջարեղենը հանքային աղերի և տարրերի հարուստ աղբյուր է, որոնք նույնքան կարևոր են մեր օրգանիզմի բալանսը պահպանելու համար, որքան վիտամինները:

Կալցիում

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ եղերգ, ճակնդեղ, բողկ, շաղգամ, քարառվույտ, լոբի:

Երկաթ

Տեղափոխում է թթվածինը թոքերից դեպի մյուս օրգանները, վերացնում է անեմիան: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ սոյայի հատիկներ, ոսպ, քարառվույտ, լոբի, սպանախ, բազուկի ճավ, եգիպտացորեն, սամիթ, ծնեբեկ, ճակնդեղ, սիսեռ, դդմիկ, սոխ: 

Մագնեզիում

Բարենպաստ ազդեցություն ունի նյարդային և մկանային համակարգերի վրա, խթանում է աճը և նպաստում լավ քնելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, քարառվույտ, հացահատիկ, սոխ, ոսպ, սպանախ:

Ֆոսֆոր

Կառուցում է ոսկորներն ու ատամները, նպաստում է ուղեղի բջիջների ճիշտ գործելուն: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ լոբի, ոսպ, քարառվույտ, արտիճուկ: 

Կալիում

Ազդում է մկանների, այդ թվում նաև սրտի կծկումների վրա: Պարունակվում է հետևյալ բանջարեղենում՝ շամպինիոն, լայն լոբի, արտիճուկ, կարտոֆիլ, սպանախ, բրյուսելյան կաղամբ, գազար, ոսպ:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description