Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ֆիզիկական ակտիվություն

Ֆիզիկական ակտիվությունը կարևոր դեր է խաղում մեր կյանքում, սակայն շատ քչերն են, որ կանոնավոր զբաղվում են սպորտով: Յուրաքանչյուրը կարող է իր համար հարմար մի բան գտնել: Առողջության համար ամենաարդյունավետը և օգտակարը բացօթյա վարժություններն են: Այնուամենայնիվ ազատ ժամանակն անցկացնելու այս ակտիվ ձևերն ավելի հաճախ անտեսվում են, չնայած բոլորս էլ գիտենք, որ ֆիզիկական ակտիվության պակասը մեր առողջության վրա նույնքան վատ է անդրադառնում, որքան ծխելը կամ օրգանիզմում խոլեստերինի բարձր մակարդակը:

Վարժությունները, ֆիզիկական ակտիվությունը և մեր առողջությունը

Կանոնավոր ֆիզիկական ակտիվությունը տարբեր հիվանդություններից խուսափելու ամենաարդյունավետ և մատչելի ձևն է, որը բարելավում է մեր առողջական վիճակը տարբեր ձևերով.

  • կարգավորում է սրտի զարկերի հաճախականությունը
  • նվազեցնում է սրտանոթային հիվանդությունների ռիսկը
  • ամրացնում է ոսկորները
  • պաշտպանում է մեզ օստեոպորոզից:

Ֆիզիկական ակտիվությունը և մեր հոգեկան առողջությունը

Ֆիզիկական ակտիվության բարենպաստ ազդեցությունը կարելի է տեսնել նաև հոգեբանական ոլորտում: Մարզանքը նվազեցնում է վախերը, օգնում է հաղթահարելու դեպրեսիան, բարելավում է քնի որակը և մեր ինքնազգացողության սուբյեկտիվ գնահատականը: Ավելին, խմբով արվող ֆիզիկական վարժություններն օգնում են ինտեգրմանը: Ֆիզիկական ակտիվությունը նաև առօրյա հոգսերից կտրվելու ձև է. այն թույլ է տալիս մոռանալ ամենօրյա սթրեսները, քանի որ մենք տարվում ենք մարզանքով: Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության շնորհիվ մենք ավելի լավ տրամադրություն ենք ունենում, ինչն ազդում է մեր ընկալումների վրա:

Ֆիզիկական ակտիվությունն ու սննդակարգը

Ֆիզիկական ակտիվությունը բարձրացնում է մեր օրգանիզմի կալորիաների սպառումը, ինչը նպաստում է մարմնի ծավալը նվազեցնելուն և դրա պատշաճ քաշի ձեռքբմանը: Կանոնավոր վարժությունները բարենպաստ են անդրադառնում մեր օրգանիզմի մարսողական համակարգի վրա, փակում են ախորժակը և օգնում մարմնի ճարպերը պակասեցնելուն: Ֆիզիկական վարժությունները ոչ միայն օգնում են մեզ ավելի լավ տեսք ունենալ, այլ նաև լավ զգալ և խուսափել ավելորդ քաշի հետ կապված շատ խնդիրներից:

Հավելյալ օգուտը

Եթե առողջության օգուտները բավարար չեն ակտիվ դառնալու համար, գուցե այն, թե ինչպես է մարզանքն անդրադառնում մեր լիբիդոյի վրա, կարող է ավելի լավ փաստարկ հանդիսանալ: Երբ սպորտով ենք զբաղվում, մեր օրգանիզմում արտադրվում է սեռական ակտիվությանը նպաստող հորմոնը: Սպորտը նաև մեծ ազդեցություն ունի մեր արտաքին տեսքի վրա և թույլ է տալիս գրավել հակառակ սեռին: Այսպիսով, զբաղվեք սպորտով, որպեսզի լինեք ավելի առողջ, լավ մարզավիճակում և մնաք երիտասարդ:

Լավ կլինի ֆիզիկական ակտիվության տարբեր ձևեր փորձեք, որպեսզի ձեզ համար հարմար մի բան ընտրեք:

Աէրոբիկա - մկանային մեծ ծավալների վրա ներազդող ռիթմիկ վարժություններ, որոնք մեր օրգանիզմում բարձրացնում են թթվածնի պահանջը:

Ջրային աէրոբիկա - կարող են վայելել ավելի մեծահասկները, ովքեր սպորտով ակտիվ չեն զբաղվում:

Կալանետիկան վերականգնողական վարժության տեսակ է, ինչը կարելի է կատարել տանը:

Պիլատեսն անընդհատ կրկնվող մի շարք վարժությունների կազմ է, ինչը ներազդում է մեր մարմնին ու մտքին: Այս վարժությունները բարերար ազդեցություն են ունենում ֆիզիկական ներդաշնակության վրա և հարմար են պատրաստվածության տարբեր մակարդակներում գտնվող տարբեր տարիքային խմբերի մարդկանց համար:

Ֆիթնեսը մարզանքի ձև է, որը ներառում է շնչառական և քաշային վարժություններ, ինչպես նաև համապատասխան սննդակարգին հետևելը:

Յոգա - պետք է ընկալվի որպես մարմինն ու միտքը կատարելագործելու մեթոդ, որը հետագայում դառնում է ապրելակերպ:

Թայ Չին ֆիզիկական վարժությունների տեսակ է, որը հիմնված է չինական մեթոդների վրա: Այստեղ հիմնականում կենտրոնանում են ակտիվ մեդիտացիայի վրա:

Ֆիտբոլը մարզանքի` զվարճանքի հետ կապված ապահով տեսակ է, որը հատկապես խորհուրդ է տրվում մեծահասկաներին, հղիներին և հետծննդաբերական ընթացքում գտնվող կանաց:

Ստեպը աէրոբիկայի տեսակ է` ինտենսիվ շարժումների ձևով, որը նպաստում է ավելորդ կալորիաների այրմանը, ազատում է ճարպերից և բարելավում սրտանոթային համակարգի աշխատանքը:

Ձգումն օգնում է ցավի հանդեպ մկանների զգայունության նվազեցմանը, պաշտպանում մեզ վնասվածքներից և օգնում վերականգնվել ծանր վարժություններից հետո:

Մանրավազքը ոչ այլ ինչ է, քան դանդաղ վազելը: Այս տարածված մարզանքը չի նախատեսում հատուկ վայր, գործիքներ կամ որևէ բարդ վարժություն:

Պորտապար - արդյունավետ կերպով ուժեղացնում է մկանները և ուղղում մարմինը:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկին հիանալի միջոց է յոգուրտից և թարմ վարունգից սոուս պատրաստելու համար՝ ձիթայուղի, սխտորի, աղի ու պղպեղի ավելացմամբ:

6 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Դիմ սումը փոքր չինական նախուտեստներ են, որոնք կարող են լինել ծովամթերքով կամ մսով պելմենիների, բլիթների և կրոկետների տեսքով: Վոնտոնն ամենահանրահայտ նմանատիպ նախուտեստներից է Չինաստանում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Թուրքական հաց էկմեկ

Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգ՝ թաիլանդական ապուր

Տոմ յամ կունգը Թաիլանդում ամենահայտնի ապուրն է, որը պատրաստում են հավի մսի արգանակով, սնկով, կիտրոնի կտորներով ու տերևներով և մանր ծովախեցգետիններով, որոնք շատ սիրված են թաիլանդցիների կողմից:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Ֆիզիկական ակտիվություն

Ֆիզիկական ակտիվությունը կարևոր դեր է խաղում մեր կյանքում, սակայն շատ քչերն են, որ կանոնավոր զբաղվում են սպորտով: Յուրաքանչյուրը կարող է իր համար հարմար մի բան գտնել: Առողջության համար ամենաարդյունավետը և օգտակարը բացօթյա վարժություններն են: Այնուամենայնիվ ազատ ժամանակն անցկացնելու այս ակտիվ ձևերն ավելի հաճախ անտեսվում են, չնայած բոլորս էլ գիտենք, որ ֆիզիկական ակտիվության պակասը մեր առողջության վրա նույնքան վատ է անդրադառնում, որքան ծխելը կամ օրգանիզմում խոլեստերինի բարձր մակարդակը:

Վարժությունները, ֆիզիկական ակտիվությունը և մեր առողջությունը

Կանոնավոր ֆիզիկական ակտիվությունը տարբեր հիվանդություններից խուսափելու ամենաարդյունավետ և մատչելի ձևն է, որը բարելավում է մեր առողջական վիճակը տարբեր ձևերով.

  • կարգավորում է սրտի զարկերի հաճախականությունը
  • նվազեցնում է սրտանոթային հիվանդությունների ռիսկը
  • ամրացնում է ոսկորները
  • պաշտպանում է մեզ օստեոպորոզից:

Ֆիզիկական ակտիվությունը և մեր հոգեկան առողջությունը

Ֆիզիկական ակտիվության բարենպաստ ազդեցությունը կարելի է տեսնել նաև հոգեբանական ոլորտում: Մարզանքը նվազեցնում է վախերը, օգնում է հաղթահարելու դեպրեսիան, բարելավում է քնի որակը և մեր ինքնազգացողության սուբյեկտիվ գնահատականը: Ավելին, խմբով արվող ֆիզիկական վարժություններն օգնում են ինտեգրմանը: Ֆիզիկական ակտիվությունը նաև առօրյա հոգսերից կտրվելու ձև է. այն թույլ է տալիս մոռանալ ամենօրյա սթրեսները, քանի որ մենք տարվում ենք մարզանքով: Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության շնորհիվ մենք ավելի լավ տրամադրություն ենք ունենում, ինչն ազդում է մեր ընկալումների վրա:

Ֆիզիկական ակտիվությունն ու սննդակարգը

Ֆիզիկական ակտիվությունը բարձրացնում է մեր օրգանիզմի կալորիաների սպառումը, ինչը նպաստում է մարմնի ծավալը նվազեցնելուն և դրա պատշաճ քաշի ձեռքբմանը: Կանոնավոր վարժությունները բարենպաստ են անդրադառնում մեր օրգանիզմի մարսողական համակարգի վրա, փակում են ախորժակը և օգնում մարմնի ճարպերը պակասեցնելուն: Ֆիզիկական վարժությունները ոչ միայն օգնում են մեզ ավելի լավ տեսք ունենալ, այլ նաև լավ զգալ և խուսափել ավելորդ քաշի հետ կապված շատ խնդիրներից:

Հավելյալ օգուտը

Եթե առողջության օգուտները բավարար չեն ակտիվ դառնալու համար, գուցե այն, թե ինչպես է մարզանքն անդրադառնում մեր լիբիդոյի վրա, կարող է ավելի լավ փաստարկ հանդիսանալ: Երբ սպորտով ենք զբաղվում, մեր օրգանիզմում արտադրվում է սեռական ակտիվությանը նպաստող հորմոնը: Սպորտը նաև մեծ ազդեցություն ունի մեր արտաքին տեսքի վրա և թույլ է տալիս գրավել հակառակ սեռին: Այսպիսով, զբաղվեք սպորտով, որպեսզի լինեք ավելի առողջ, լավ մարզավիճակում և մնաք երիտասարդ:

Լավ կլինի ֆիզիկական ակտիվության տարբեր ձևեր փորձեք, որպեսզի ձեզ համար հարմար մի բան ընտրեք:

Աէրոբիկա - մկանային մեծ ծավալների վրա ներազդող ռիթմիկ վարժություններ, որոնք մեր օրգանիզմում բարձրացնում են թթվածնի պահանջը:

Ջրային աէրոբիկա - կարող են վայելել ավելի մեծահասկները, ովքեր սպորտով ակտիվ չեն զբաղվում:

Կալանետիկան վերականգնողական վարժության տեսակ է, ինչը կարելի է կատարել տանը:

Պիլատեսն անընդհատ կրկնվող մի շարք վարժությունների կազմ է, ինչը ներազդում է մեր մարմնին ու մտքին: Այս վարժությունները բարերար ազդեցություն են ունենում ֆիզիկական ներդաշնակության վրա և հարմար են պատրաստվածության տարբեր մակարդակներում գտնվող տարբեր տարիքային խմբերի մարդկանց համար:

Ֆիթնեսը մարզանքի ձև է, որը ներառում է շնչառական և քաշային վարժություններ, ինչպես նաև համապատասխան սննդակարգին հետևելը:

Յոգա - պետք է ընկալվի որպես մարմինն ու միտքը կատարելագործելու մեթոդ, որը հետագայում դառնում է ապրելակերպ:

Թայ Չին ֆիզիկական վարժությունների տեսակ է, որը հիմնված է չինական մեթոդների վրա: Այստեղ հիմնականում կենտրոնանում են ակտիվ մեդիտացիայի վրա:

Ֆիտբոլը մարզանքի` զվարճանքի հետ կապված ապահով տեսակ է, որը հատկապես խորհուրդ է տրվում մեծահասկաներին, հղիներին և հետծննդաբերական ընթացքում գտնվող կանաց:

Ստեպը աէրոբիկայի տեսակ է` ինտենսիվ շարժումների ձևով, որը նպաստում է ավելորդ կալորիաների այրմանը, ազատում է ճարպերից և բարելավում սրտանոթային համակարգի աշխատանքը:

Ձգումն օգնում է ցավի հանդեպ մկանների զգայունության նվազեցմանը, պաշտպանում մեզ վնասվածքներից և օգնում վերականգնվել ծանր վարժություններից հետո:

Մանրավազքը ոչ այլ ինչ է, քան դանդաղ վազելը: Այս տարածված մարզանքը չի նախատեսում հատուկ վայր, գործիքներ կամ որևէ բարդ վարժություն:

Պորտապար - արդյունավետ կերպով ուժեղացնում է մկանները և ուղղում մարմինը: