Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Ֆիտնես

Բոլորն ուզում են ունենալ գեղեցիկ մարմին և առողջ լինել: Ֆիտնեսի վարժությունները մեր երազանքներն իրականություն են դարձնում, սակայն պահանջում են ժամանակ ու ջանքեր: Երբ նստած ենք գրասեղանի մոտ, ոչինչ չենք կարող փոխել, բայց արժե գնալ մոտակա ֆիտնես ակումբը կամ մարզասրահը և սկսել փոխվել:

Բավականին դժվար է սահմանել "ֆիտնես" տերմինը

Կարող ենք այն բացատրել որպես "ֆիզիկական լավ վիճակ": Այն ապրելակերպ է, որտեղ միավորվում են առողջ սնունդն ու ֆիզիկական ակտիվությունը: Մեթոդները ներկայացվել են պրոֆեսիոնալ մարզիկների կողմից և օգտագործվել ֆիտնես ակումբներում: Մարզումների տեսակը, որը համակցվում է ծանրություն բարձրացնելու աերոբիկայի վաժություններով և ճիշտ սննդակարգով կարող է կոչվել ֆիտնես:

Ինչ է ֆիտնես մարզումը

  • Գործողությունները սկսվում և ավարտվում են աերոբիկայի վարժություններով: Սա կարող է ներառել հեծանվավազք, քայլք և այլն: Դրանք օգնում են օրգանիզմի ճարպերը նվազեցնել:
  • Ուժային մարզումներ: Ձեր պահանջներին համապատասխանեցված վարժությունների խումբ: Ձեր մարզիչի օգնությամբ կարող եք աշխատել հատուկ մկանների վրա` դրանք զարգացնելու կամ ուղղելու համար:
  • Սննդակարգը նպատակ ունի պահպանելու մարմնի ճիշտ քաշը:

Կարող եք հասնել արագ արդյունքի, եթե անհատական պարապմունքներ ունենաք և դրանք ուղղված լինեն ձեր հատուկ կարիքների վրա (նիհարացնել, ձևափոխել մարմինը, բոդի բիլդինգ):


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տակո կարմիր լոբիով
Տակո կարմիր լոբիով

Ուտեստ,որը ձեզ կտեղափոխի մեքսիկական խնջույքի և կուրախացնի իր գունային համադրությամբ։

2 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)
Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչի՝ գուլյաշ-ապուրի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կաղամբով աղցան
Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Եգիպտացորենով քաղցր, հյութալի և համեղ կարկանդակ, որը կարող է Ձեզ ուրախացնել։

10 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ֆիտնես
Բոլորն ուզում են ունենալ գեղեցիկ մարմին և առողջ լինել: Ֆիտնեսի վարժությունները մեր երազանքներն իրականություն են դարձնում, սակայն պահանջում են ժամանակ ու ջանքեր: Երբ նստած ենք գրասեղանի մոտ, ոչինչ չենք կարող փոխել, բայց արժե գնալ մոտակա ֆիտնես ակումբը կամ մարզասրահը և սկսել փոխվել:

Բավականին դժվար է սահմանել "ֆիտնես" տերմինը

Կարող ենք այն բացատրել որպես "ֆիզիկական լավ վիճակ": Այն ապրելակերպ է, որտեղ միավորվում են առողջ սնունդն ու ֆիզիկական ակտիվությունը: Մեթոդները ներկայացվել են պրոֆեսիոնալ մարզիկների կողմից և օգտագործվել ֆիտնես ակումբներում: Մարզումների տեսակը, որը համակցվում է ծանրություն բարձրացնելու աերոբիկայի վաժություններով և ճիշտ սննդակարգով կարող է կոչվել ֆիտնես:

Ինչ է ֆիտնես մարզումը

  • Գործողությունները սկսվում և ավարտվում են աերոբիկայի վարժություններով: Սա կարող է ներառել հեծանվավազք, քայլք և այլն: Դրանք օգնում են օրգանիզմի ճարպերը նվազեցնել:
  • Ուժային մարզումներ: Ձեր պահանջներին համապատասխանեցված վարժությունների խումբ: Ձեր մարզիչի օգնությամբ կարող եք աշխատել հատուկ մկանների վրա` դրանք զարգացնելու կամ ուղղելու համար:
  • Սննդակարգը նպատակ ունի պահպանելու մարմնի ճիշտ քաշը:

Կարող եք հասնել արագ արդյունքի, եթե անհատական պարապմունքներ ունենաք և դրանք ուղղված լինեն ձեր հատուկ կարիքների վրա (նիհարացնել, ձևափոխել մարմինը, բոդի բիլդինգ):

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description