Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Եգիպտացորեն. գլյուտեն չպարունակող բանջարեղեն

Հնդկական ոսկին, ինչպես որոշ մարդիկ կոչում են եգիպտացորենը, հիմնականում հարուստ է B խմբի վիտամիններով, ինչպես նաև A, D, E, K վիտամիններով և ֆոլաթթվով: Այն նաև պարունակում է հանքային աղեր, ինչպիսիք են ֆոսֆորը, կալիումը, կալցիումը, մագնեզիումը, սելենը և չնչին քանակությամբ կոբալտ, յոդ և բրոմ, որոնք բոլորը արժեքավոր են մարդու օրգանիզմի համար:

Եգիպտացորենը` հզոր հակաօքսիդանտ

Սելենը և E վիտամինը նվազեցնում են քաղցկեղի առաջացման վտանգը: Սելենը բջջային մեմբրանները և արյան կարմիր բջիջները ազատ ռադիկալների կործանարար ազդեցությունից պաշտպանող էնզիմների մասն է կազմում: Սա կանխարգելում է հյուսվածքներում և օրգաններում քաղցկեղային փոփոխությունների առաջացումը: Բացի այդ, սելենը կարևոր դեր է կատարում իմունային համակարգի ամրապնդման գործում: Այս տարրի օպտիմալ չափաբաժիններ կիրառելիս, օրգանիզմը պարբերաբար բարձրացնում է արյան սպիտակ բջիջների ստեղծման մակարդակը: Ավելին, եգիպտացորենի մեկ այլ կարևոր բաղադրիչ է լյուտենինը` կարոտինոիդների խմբի դեղին գունանյութ, որն աչքը պաշտպանում է մակուլյար դեգեներացիայից, ինչպես նաև ունի հակաօքսիդանտային հատկություններ:

Corn for a healthy heart

Եգիպտացորենը` առողջ սիրտ ունենալու համար

Եգիպտացորենում պարունակվող կալիումը բարենպաստ է ազդում սրտի աշխատանքի վրա: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդիկ, ում սնունդը մեծ քանակությամբ այս տարրից է պարունակում, ավելի ցածր արյան ճնշում և սրտի զարկերի նորմալ մակարդակ ունեն: Ավելին, եգիպտացորենի օգտագործումը նպաստում է խոլեստերինի մակարդակի իջեցմանը: Եգիպտացորենում պարունակվող լուծվող մանրաթելերը փոխազդում են խոլեստերինի հետ և նպաստում են այս վնասակար ճարպի հեռացմանը օրգանիզմից:

Գլյուտեն չպարունակող աղբյուր

Քիչ մարդիկ գիտեն, որ եգիպտացորենն անվտանգ է գլյուտեն չպարունակող սննդակարգով ապրող մարդկանց համար: Այնպիսի սննդամթերքները, ինչպիսիք են ալյուրը, վարսակաձավարը, թեփը և յուղը, կարող են փոխարինվել եգիպտացորենից պատրաստվող մթերքներով:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Եգիպտացորենով թխվածք

Եգիպտացորենով թխվածք

Եգիպտացորենով թխվածք եգիպտական բաղադրատոմս: Հիանալի համադրվում է արքայախնձորի կտորների հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բուլկուց կնեդլիկներ

Բուլկուց կնեդլիկներ

Կնեդլիկների՝ կարտոֆիլի կամ բրձնի փոխարեն մսի հետ մատուցվող չեխական ավանդական խորտիկի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ

Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ

Համեմունքներով պատրաստված հում ծովային ձկան՝ ցևիչեի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Եգիպտացորեն. գլյուտեն չպարունակող բանջարեղեն

Հնդկական ոսկին, ինչպես որոշ մարդիկ կոչում են եգիպտացորենը, հիմնականում հարուստ է B խմբի վիտամիններով, ինչպես նաև A, D, E, K վիտամիններով և ֆոլաթթվով: Այն նաև պարունակում է հանքային աղեր, ինչպիսիք են ֆոսֆորը, կալիումը, կալցիումը, մագնեզիումը, սելենը և չնչին քանակությամբ կոբալտ, յոդ և բրոմ, որոնք բոլորը արժեքավոր են մարդու օրգանիզմի համար:

Եգիպտացորենը` հզոր հակաօքսիդանտ

Սելենը և E վիտամինը նվազեցնում են քաղցկեղի առաջացման վտանգը: Սելենը բջջային մեմբրանները և արյան կարմիր բջիջները ազատ ռադիկալների կործանարար ազդեցությունից պաշտպանող էնզիմների մասն է կազմում: Սա կանխարգելում է հյուսվածքներում և օրգաններում քաղցկեղային փոփոխությունների առաջացումը: Բացի այդ, սելենը կարևոր դեր է կատարում իմունային համակարգի ամրապնդման գործում: Այս տարրի օպտիմալ չափաբաժիններ կիրառելիս, օրգանիզմը պարբերաբար բարձրացնում է արյան սպիտակ բջիջների ստեղծման մակարդակը: Ավելին, եգիպտացորենի մեկ այլ կարևոր բաղադրիչ է լյուտենինը` կարոտինոիդների խմբի դեղին գունանյութ, որն աչքը պաշտպանում է մակուլյար դեգեներացիայից, ինչպես նաև ունի հակաօքսիդանտային հատկություններ:

Corn for a healthy heart

Եգիպտացորենը` առողջ սիրտ ունենալու համար

Եգիպտացորենում պարունակվող կալիումը բարենպաստ է ազդում սրտի աշխատանքի վրա: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ մարդիկ, ում սնունդը մեծ քանակությամբ այս տարրից է պարունակում, ավելի ցածր արյան ճնշում և սրտի զարկերի նորմալ մակարդակ ունեն: Ավելին, եգիպտացորենի օգտագործումը նպաստում է խոլեստերինի մակարդակի իջեցմանը: Եգիպտացորենում պարունակվող լուծվող մանրաթելերը փոխազդում են խոլեստերինի հետ և նպաստում են այս վնասակար ճարպի հեռացմանը օրգանիզմից:

Գլյուտեն չպարունակող աղբյուր

Քիչ մարդիկ գիտեն, որ եգիպտացորենն անվտանգ է գլյուտեն չպարունակող սննդակարգով ապրող մարդկանց համար: Այնպիսի սննդամթերքները, ինչպիսիք են ալյուրը, վարսակաձավարը, թեփը և յուղը, կարող են փոխարինվել եգիպտացորենից պատրաստվող մթերքներով: