Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ձգումներ

Muscle Stretch to improve flexibility of muscles and atheletic performance.
 
 
Լավ կլինի վերջացնել աերոբիկայի վարժությունները աստիճանաբար և կառավարվող ձգումներով: Դրանք կբարելավեն նյութափոխանակությունը: Մենք պետք է ձգող վարժություններ կատարենք ամեն օր: Կարող եք դա անել ձեր սիրելի հեռուստահաղորդումը դիտելիս, ձեր համակարգչի առաջ կամ քնելուց առաջ:

Ձգում. մկանները հիանալի վիճակում են

Ձգումը երկար ժամանակ չի խլում. այն խորհուրդ է տրվում յուրաքանչյուր տարիքում: Վարժություն կատարելուց հետո մենք ձգում ենք մկանների այն խումբը, որը ակտիվ է եղել: Կարող եք ընդունել ձեր ուզած դիրքը՝ պառկած, նստած կամ կանգնած: Լավագույն արդյունքը կստանաք, եթե լինեք հանդարտ վիճակում: 
 
Մի քանի օգտակար խորհուրդ՝
  • Մինչև ձգվելը տաքացրեք մկանները:
  • Չի կարելի վարժություն անել, եթե ցավ եք զգում, քանի որ դա միայն կծանրաբեռնի ձեզ պետք եղածից ավելի շատ:
  • Պետք է ձգվեք դանդաղ, որպեսզի ձեր հոդերը չբռնվեն:
  • Պետք է չմոռանաք շնչել. ներշնչում ենք քթով, արտաշնչում՝ բերանով:
  • Պետք չէ համեմատվել որևէ մեկի հետ: Յուրաքանչյուրն իր ձևով է ճկուն:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ֆատտա՝ մսային ապուր

Ֆատտա՝ մսային ապուր

Եգիպտոսում բնակվող ղպտիների՝ մսով ապուրի ավանդական բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Ոսպով և սոուսով մարինացված սաղմոնի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Վոնտոն` չինական խմորագնդիկներ լցոնած ծովախեցգետնով և խոզի մսով

Դիմ սումը փոքր չինական նախուտեստներ են, որոնք կարող են լինել ծովամթերքով կամ մսով պելմենիների, բլիթների և կրոկետների տեսքով: Վոնտոնն ամենահանրահայտ նմանատիպ նախուտեստներից է Չինաստանում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Ֆու Յունգ՝ չինական ձվածեղ

Ֆու Յունգ՝ չինական ձվածեղ

Ֆու Յունգ ձվածեղ պատրաստելու համար օգտագործվում է միայն ձվի սպիտակուցը: Այդպես համն ավելի նուրբ է լինում և այն պարզապես հալվում է բերանում: Այս ձվածեղը շատ հայտնի է ԱՄՆ-ում:

4 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Ձգումներ
Muscle Stretch to improve flexibility of muscles and atheletic performance.
 
 
Լավ կլինի վերջացնել աերոբիկայի վարժությունները աստիճանաբար և կառավարվող ձգումներով: Դրանք կբարելավեն նյութափոխանակությունը: Մենք պետք է ձգող վարժություններ կատարենք ամեն օր: Կարող եք դա անել ձեր սիրելի հեռուստահաղորդումը դիտելիս, ձեր համակարգչի առաջ կամ քնելուց առաջ:

Ձգում. մկանները հիանալի վիճակում են

Ձգումը երկար ժամանակ չի խլում. այն խորհուրդ է տրվում յուրաքանչյուր տարիքում: Վարժություն կատարելուց հետո մենք ձգում ենք մկանների այն խումբը, որը ակտիվ է եղել: Կարող եք ընդունել ձեր ուզած դիրքը՝ պառկած, նստած կամ կանգնած: Լավագույն արդյունքը կստանաք, եթե լինեք հանդարտ վիճակում: 
 
Մի քանի օգտակար խորհուրդ՝
  • Մինչև ձգվելը տաքացրեք մկանները:
  • Չի կարելի վարժություն անել, եթե ցավ եք զգում, քանի որ դա միայն կծանրաբեռնի ձեզ պետք եղածից ավելի շատ:
  • Պետք է ձգվեք դանդաղ, որպեսզի ձեր հոդերը չբռնվեն:
  • Պետք է չմոռանաք շնչել. ներշնչում ենք քթով, արտաշնչում՝ բերանով:
  • Պետք չէ համեմատվել որևէ մեկի հետ: Յուրաքանչյուրն իր ձևով է ճկուն: