Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ճիշտ վարժություններ քաշ կորցնելու համար

The Right Exercises For Weight Loss

Ֆիտնես ծրագիր

Գիրության խնդիրն արդիական է դառնում թե՛ մեծերի, թե՛ երեխաների շրջանում: Քաշ կորցնելու համար այս վարժությունները կօգնեն Ձեզ արդյունավետ կերպով վերացնել այս խնդիրը: Կարիք չկա գնելու մարզասարք կամ գումարները մարզասրահում ծախսելու:

Պարզապես կարդացեք քաշը կորցնելու համար տրված վարժությունները և կազմեք ձեր սեփական ֆիտնես ծրագիրը:

  • Թռիչքները քաշ կորցնելու սրտային վարժությունների ցանկում են: Դրանք չափազանց արդյունավետ են որովայնի շրջանի ավելորդ ճարպերը վերացնելու համար:
  • Հետույքը և ազդրերը մարզելու լավագույն վարժությունը ձեռքերն առաջ պարզած կքանիստ անելն է: Կատարեք այս վարժությունը օրական նվազագույնը 60 անգամ՝ ամեն 20 կքանիստից հետո մեկ րոպեանոց ընդմիջում անելով: Ժամանակի ընթացքում կարող եք բարձրացնել կքանիստների քանակը:
  • Փորն ուղղելու և գեղեցիկ տեսք տալու համար լավագույն վարժությունը հրումներն են: Կատարեք դրանք դատարկ ստամոքսով, գերադասելի է՝ առավոտյան:

Մի փոքր համառության և սննդի ճիշտ ընտրության շնորհիվ կհասնեք ցանկալի արդյունքների և կվայելեք Ձեր գեղեցիկ տեսքը:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ֆատտա՝ մսային ապուր

Ֆատտա՝ մսային ապուր

Եգիպտոսում բնակվող ղպտիների՝ մսով ապուրի ավանդական բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սաղմոն վասաբիով

Սաղմոն վասաբիով

Կծու բաղադրատոմս՝ սաղմոնը վասաբիով:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչ (գուլյաշ-ապուր)

Բոգրաչի՝ գուլյաշ-ապուրի բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ճիշտ վարժություններ քաշ կորցնելու համար
The Right Exercises For Weight Loss

Ֆիտնես ծրագիր

Գիրության խնդիրն արդիական է դառնում թե՛ մեծերի, թե՛ երեխաների շրջանում: Քաշ կորցնելու համար այս վարժությունները կօգնեն Ձեզ արդյունավետ կերպով վերացնել այս խնդիրը: Կարիք չկա գնելու մարզասարք կամ գումարները մարզասրահում ծախսելու:

Պարզապես կարդացեք քաշը կորցնելու համար տրված վարժությունները և կազմեք ձեր սեփական ֆիտնես ծրագիրը:

  • Թռիչքները քաշ կորցնելու սրտային վարժությունների ցանկում են: Դրանք չափազանց արդյունավետ են որովայնի շրջանի ավելորդ ճարպերը վերացնելու համար:
  • Հետույքը և ազդրերը մարզելու լավագույն վարժությունը ձեռքերն առաջ պարզած կքանիստ անելն է: Կատարեք այս վարժությունը օրական նվազագույնը 60 անգամ՝ ամեն 20 կքանիստից հետո մեկ րոպեանոց ընդմիջում անելով: Ժամանակի ընթացքում կարող եք բարձրացնել կքանիստների քանակը:
  • Փորն ուղղելու և գեղեցիկ տեսք տալու համար լավագույն վարժությունը հրումներն են: Կատարեք դրանք դատարկ ստամոքսով, գերադասելի է՝ առավոտյան:

Մի փոքր համառության և սննդի ճիշտ ընտրության շնորհիվ կհասնեք ցանկալի արդյունքների և կվայելեք Ձեր գեղեցիկ տեսքը: