This website uses cookies. By using this website you consent to our cookie policy.

More details

Ճիշտ վարժություններ քաշ կորցնելու համար

The Right Exercises For Weight Loss

Ֆիտնես ծրագիր

Գիրության խնդիրն արդիական է դառնում թե՛ մեծերի, թե՛ երեխաների շրջանում: Քաշ կորցնելու համար այս վարժությունները կօգնեն Ձեզ արդյունավետ կերպով վերացնել այս խնդիրը: Կարիք չկա գնելու մարզասարք կամ գումարները մարզասրահում ծախսելու:

Պարզապես կարդացեք քաշը կորցնելու համար տրված վարժությունները և կազմեք ձեր սեփական ֆիտնես ծրագիրը:

  • Թռիչքները քաշ կորցնելու սրտային վարժությունների ցանկում են: Դրանք չափազանց արդյունավետ են որովայնի շրջանի ավելորդ ճարպերը վերացնելու համար:
  • Հետույքը և ազդրերը մարզելու լավագույն վարժությունը ձեռքերն առաջ պարզած կքանիստ անելն է: Կատարեք այս վարժությունը օրական նվազագույնը 60 անգամ՝ ամեն 20 կքանիստից հետո մեկ րոպեանոց ընդմիջում անելով: Ժամանակի ընթացքում կարող եք բարձրացնել կքանիստների քանակը:
  • Փորն ուղղելու և գեղեցիկ տեսք տալու համար լավագույն վարժությունը հրումներն են: Կատարեք դրանք դատարկ ստամոքսով, գերադասելի է՝ առավոտյան:

Մի փոքր համառության և սննդի ճիշտ ընտրության շնորհիվ կհասնեք ցանկալի արդյունքների և կվայելեք Ձեր գեղեցիկ տեսքը:


Recipes that might interest you

Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ
Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Եգիպտացորենով քաղցր, հյութալի և համեղ կարկանդակ, որը կարող է Ձեզ ուրախացնել։

10 persons over 45 min Medium
Մի կրոբ՝ գրասենյակային կերակուր
Մի կրոբ՝ գրասենյակային կերակուր

Մի կրոբը թաիլանդական խրթխրթան տապակած լապշան է:

4 persons 30-45 min Easy
Ֆու Յունգ՝ չինական ձվածեղ
Ֆու Յունգ՝ չինական ձվածեղ

Ֆու Յունգ ձվածեղ պատրաստելու համար օգտագործվում է միայն ձվի սպիտակուցը: Այդպես համն ավելի նուրբ է լինում և այն պարզապես հալվում է բերանում: Այս ձվածեղը շատ հայտնի է ԱՄՆ-ում:

4 persons 15-30 min Easy
Թարմ շամպինյոններով աղցան
Թարմ շամպինյոններով աղցան

Այս հրաշալի ուտեստը Ձեզ էներգիա և ուրախություն կպարգևի:

4 persons 30-45 min Medium
Ճիշտ վարժություններ քաշ կորցնելու համար
The Right Exercises For Weight Loss

Ֆիտնես ծրագիր

Գիրության խնդիրն արդիական է դառնում թե՛ մեծերի, թե՛ երեխաների շրջանում: Քաշ կորցնելու համար այս վարժությունները կօգնեն Ձեզ արդյունավետ կերպով վերացնել այս խնդիրը: Կարիք չկա գնելու մարզասարք կամ գումարները մարզասրահում ծախսելու:

Պարզապես կարդացեք քաշը կորցնելու համար տրված վարժությունները և կազմեք ձեր սեփական ֆիտնես ծրագիրը:

  • Թռիչքները քաշ կորցնելու սրտային վարժությունների ցանկում են: Դրանք չափազանց արդյունավետ են որովայնի շրջանի ավելորդ ճարպերը վերացնելու համար:
  • Հետույքը և ազդրերը մարզելու լավագույն վարժությունը ձեռքերն առաջ պարզած կքանիստ անելն է: Կատարեք այս վարժությունը օրական նվազագույնը 60 անգամ՝ ամեն 20 կքանիստից հետո մեկ րոպեանոց ընդմիջում անելով: Ժամանակի ընթացքում կարող եք բարձրացնել կքանիստների քանակը:
  • Փորն ուղղելու և գեղեցիկ տեսք տալու համար լավագույն վարժությունը հրումներն են: Կատարեք դրանք դատարկ ստամոքսով, գերադասելի է՝ առավոտյան:

Մի փոքր համառության և սննդի ճիշտ ընտրության շնորհիվ կհասնեք ցանկալի արդյունքների և կվայելեք Ձեր գեղեցիկ տեսքը:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description