Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Բուսակերական սննդակարգ և նիհարեցնող բաղադրատոմսեր

 

Արդյո՞ք նիհարեցնող բաղադրատոմսերը ճիշտ են առողջության համար:

Հաշվի առնելով, որ դուք մտադիր եք մի քիչ քաշ կորցնել և ամառվա համար հավելյալ նշանակություն տալ ձեր ֆիզիկական տեսքին, ամենաառաջին մտքերից մեկը, որ պետք է ծագի ձեր գլխում սնվելու սովորությունները փոխելն է: Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր նիհարեցնող բաղադրատոմսերն են հարմար բոլորին: Դուք չպետք է սովի մատնվեք, այլ պետք է գտնեք և պահպանեք սննդակարգային ճիշտ բալանսը: 

Առողջ սնունդ ստանալն, անկասկած, օգտակար է ինքնազգացողության և տեսքի համար: Մեծ քանակությամբ վիտամիններով և հանքային աղերով սնվելը կարող է հրաշքներ գործել՝ թե՛ ձեր տրամադրության և թե՛ ինքնագնահատականի առումով:

 

Պահպանե՞լ, թե՞ չպահպանել բուսակերական սննդակարգ

Որոշման վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ. Ձեր ապրելու միջավայրը, աշխատանքը, տարիքը և ապրելակերպը պետք է ազդեցություն ունենան ձեր որոշման վրա`դառնալ բուսակեր, թե ոչ:
 
 
 
Կան բազմաթիվ սնվելու ծրագրեր, որոնք պետք է հաշվի առնեք մինչև սննդակարգի անցնելը: Ժամանակակից սննդային միտումները ներառում են բուսակերական սննդակարգային լուծումներ և Միջերկրական սննդակարգերի տարբերակներ: Կայացրեք խելամիտ որոշում՝ ձեր համոզմունքներին, ցանկություններին և պահանջներին համապատասխան:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Գարնանային կրոկետներ

Գարնանային կրոկետներ

Գարնանային կրոկետների բաղադրատոմս:

20 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Մայոնեզ

Մայոնեզ

Այս սոուսն անվանում են մայոնեզ, չնայած դրա անվանումը մայոնեզային սոուս է: Դրա հայրենիքը Ֆրանսիան է:

4 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Հումուս՝ արաբական նախուտեստ

Հումուս՝ արաբական նախուտեստ

Հումուսի պատրաստման բաղադրատոմս. մատուցվում է պիտայի կամ չիպսերի հետ, կարող է յուրահատուկ նախուտեստ լինել ձեր հյուրերի համար, ովքեր սպասում են հիմնական ուտեստին:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բուսակերական սննդակարգ և նիհարեցնող բաղադրատոմսեր
 

Արդյո՞ք նիհարեցնող բաղադրատոմսերը ճիշտ են առողջության համար:

Հաշվի առնելով, որ դուք մտադիր եք մի քիչ քաշ կորցնել և ամառվա համար հավելյալ նշանակություն տալ ձեր ֆիզիկական տեսքին, ամենաառաջին մտքերից մեկը, որ պետք է ծագի ձեր գլխում սնվելու սովորությունները փոխելն է: Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր նիհարեցնող բաղադրատոմսերն են հարմար բոլորին: Դուք չպետք է սովի մատնվեք, այլ պետք է գտնեք և պահպանեք սննդակարգային ճիշտ բալանսը: 

Առողջ սնունդ ստանալն, անկասկած, օգտակար է ինքնազգացողության և տեսքի համար: Մեծ քանակությամբ վիտամիններով և հանքային աղերով սնվելը կարող է հրաշքներ գործել՝ թե՛ ձեր տրամադրության և թե՛ ինքնագնահատականի առումով:

 

Պահպանե՞լ, թե՞ չպահպանել բուսակերական սննդակարգ

Որոշման վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ. Ձեր ապրելու միջավայրը, աշխատանքը, տարիքը և ապրելակերպը պետք է ազդեցություն ունենան ձեր որոշման վրա`դառնալ բուսակեր, թե ոչ:
 
 
 
Կան բազմաթիվ սնվելու ծրագրեր, որոնք պետք է հաշվի առնեք մինչև սննդակարգի անցնելը: Ժամանակակից սննդային միտումները ներառում են բուսակերական սննդակարգային լուծումներ և Միջերկրական սննդակարգերի տարբերակներ: Կայացրեք խելամիտ որոշում՝ ձեր համոզմունքներին, ցանկություններին և պահանջներին համապատասխան: