Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Բուսակերական սննդակարգ և նիհարեցնող բաղադրատոմսեր

 

Արդյո՞ք նիհարեցնող բաղադրատոմսերը ճիշտ են առողջության համար:

Հաշվի առնելով, որ դուք մտադիր եք մի քիչ քաշ կորցնել և ամառվա համար հավելյալ նշանակություն տալ ձեր ֆիզիկական տեսքին, ամենաառաջին մտքերից մեկը, որ պետք է ծագի ձեր գլխում սնվելու սովորությունները փոխելն է: Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր նիհարեցնող բաղադրատոմսերն են հարմար բոլորին: Դուք չպետք է սովի մատնվեք, այլ պետք է գտնեք և պահպանեք սննդակարգային ճիշտ բալանսը: 

Առողջ սնունդ ստանալն, անկասկած, օգտակար է ինքնազգացողության և տեսքի համար: Մեծ քանակությամբ վիտամիններով և հանքային աղերով սնվելը կարող է հրաշքներ գործել՝ թե՛ ձեր տրամադրության և թե՛ ինքնագնահատականի առումով:

 

Պահպանե՞լ, թե՞ չպահպանել բուսակերական սննդակարգ

Որոշման վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ. Ձեր ապրելու միջավայրը, աշխատանքը, տարիքը և ապրելակերպը պետք է ազդեցություն ունենան ձեր որոշման վրա`դառնալ բուսակեր, թե ոչ:
 
 
 
Կան բազմաթիվ սնվելու ծրագրեր, որոնք պետք է հաշվի առնեք մինչև սննդակարգի անցնելը: Ժամանակակից սննդային միտումները ներառում են բուսակերական սննդակարգային լուծումներ և Միջերկրական սննդակարգերի տարբերակներ: Կայացրեք խելամիտ որոշում՝ ձեր համոզմունքներին, ցանկություններին և պահանջներին համապատասխան:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Կարտոֆիլով աղցան
Կարտոֆիլով աղցան

Աղցանի հիմքը խաշած կարտոֆիլն է, որին ավելացնում են բազմազան բաղադրիչներ՝ բեկոն, սոխ, լոլիկ, կանաչ ոլոռ, հավկիթ, եգիպտացորեն և նույնիսկ նարինջ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սպագետտի. Իտալական խոհանոցի հիմքը
Սպագետտի. Իտալական խոհանոցի հիմքը

Իտալական խոհանոցի բացառիկ ճաշատեսակի՝ սիցիլական սպագետտիի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պիցցա
Պիցցա

Պղպեղով փոքր պիցցայի բաղադրատոմս: Պիցցայի խմորն ունի սեփական երկար պատմությունը:

2 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Կաղամբով աղցան
Կաղամբով աղցան

Կաղամբով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Բուսակերական սննդակարգ և նիհարեցնող բաղադրատոմսեր
 

Արդյո՞ք նիհարեցնող բաղադրատոմսերը ճիշտ են առողջության համար:

Հաշվի առնելով, որ դուք մտադիր եք մի քիչ քաշ կորցնել և ամառվա համար հավելյալ նշանակություն տալ ձեր ֆիզիկական տեսքին, ամենաառաջին մտքերից մեկը, որ պետք է ծագի ձեր գլխում սնվելու սովորությունները փոխելն է: Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր նիհարեցնող բաղադրատոմսերն են հարմար բոլորին: Դուք չպետք է սովի մատնվեք, այլ պետք է գտնեք և պահպանեք սննդակարգային ճիշտ բալանսը: 

Առողջ սնունդ ստանալն, անկասկած, օգտակար է ինքնազգացողության և տեսքի համար: Մեծ քանակությամբ վիտամիններով և հանքային աղերով սնվելը կարող է հրաշքներ գործել՝ թե՛ ձեր տրամադրության և թե՛ ինքնագնահատականի առումով:

 

Պահպանե՞լ, թե՞ չպահպանել բուսակերական սննդակարգ

Որոշման վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ. Ձեր ապրելու միջավայրը, աշխատանքը, տարիքը և ապրելակերպը պետք է ազդեցություն ունենան ձեր որոշման վրա`դառնալ բուսակեր, թե ոչ:
 
 
 
Կան բազմաթիվ սնվելու ծրագրեր, որոնք պետք է հաշվի առնեք մինչև սննդակարգի անցնելը: Ժամանակակից սննդային միտումները ներառում են բուսակերական սննդակարգային լուծումներ և Միջերկրական սննդակարգերի տարբերակներ: Կայացրեք խելամիտ որոշում՝ ձեր համոզմունքներին, ցանկություններին և պահանջներին համապատասխան:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description