Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Բնական բուսակերային սննդակարգ

Առանց մսի

Վերջին տարիների ընթացքում բուսակերությունը ծայրահեղական շարժումից դարձել է սնվելու լայն տարածված ձև և կենսակերպ:

 
Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.
 
Բուսակերային սննդակարգի հիմնական կանոնն ամեն տեսակի միս չուտելն է: Մթերքները, որոնք մեզ տալիս են սպիտակուցի անհրաժեշտ չափաբաժինը պանիրներն են, ձուն, շիլաները, խոշոր աղացած ալյուրը և լոբազգիները:
 
The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.
 

Կորցրեք քաշը

Սննդակարգի յուրաքանչյուր փոփոխություն բերում է քաշի նվազեցման՝ հատկապես սկզբնական շրջանում, բայց բուսակերային սննդակարգին անցնելը երաշխավորում է քաշի մշտական նվազեցում՝ պայմանով, եթե այն խիստ եք պահում:  

Վերջին երկու տասնամյակները բերեցին սննդի ոլորտում գիտական հետազոտությունների զարգացման, նաև հանգեցրին սննդակարգի միջոցով հիվանդությունների բուժմանն ու կանխարգելմանը: Դուք ինքներդ պետք է որոշեք սննդակարգի տեսակը:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ
Ցածր յուղայնությամբ յոգուրտ, մի ամփսե շիլա, նարնջի հյութ, կանաչեղեն կամ 2 բոված հաց ցածր կալորիականությամբ ջեմով, մի բաժակ հյութ, օրինակ` գազարի, նարնջի և խնձորի ծառնուրդ:
Ճաշ.
Սպագետի սպանախով կամ բուսակերային ռիզոտտո մի բաժակ նարնջի հյութով, վինեգրետ սոուսով հազար:
Ընթրիք.
Ավոկադոյով ամողջական հատիկով բոված հաց, ծեծած սոխ, լոլիկ, լիմոնի հյութ, բուսական թեյ կամ եգիպտացորենով և սիսեռով աղցան մի բաժակ բուսական թեյով:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Աղցան քաղցր եգիպտացորենով և հնդկահավով
Աղցան քաղցր եգիպտացորենով և հնդկահավով

Այս աղցանը՝ օգտակար և համեղ ուտեստ է, հեշտ տեսքով, որը կարելի է հյուրասիրել ճաշին և ընտրիքին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ռոլեր Միջերկրական միքսով
Ռոլեր Միջերկրական միքսով

Միջերկրական միքսով իշխան

2 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Թարմ շամպինյոններով աղցան
Թարմ շամպինյոններով աղցան

Այս հրաշալի ուտեստը Ձեզ էներգիա և ուրախություն կպարգևի:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Տապակած պանիր
Տապակած պանիր

Տապակած պանրի՝ չեխական խոհանոցի խորտիկի բաղադրատոմս, որը շատ հեշտ է պատրաստվում:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Բնական բուսակերային սննդակարգ

Առանց մսի

Վերջին տարիների ընթացքում բուսակերությունը ծայրահեղական շարժումից դարձել է սնվելու լայն տարածված ձև և կենսակերպ:

 
Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.
 
Բուսակերային սննդակարգի հիմնական կանոնն ամեն տեսակի միս չուտելն է: Մթերքները, որոնք մեզ տալիս են սպիտակուցի անհրաժեշտ չափաբաժինը պանիրներն են, ձուն, շիլաները, խոշոր աղացած ալյուրը և լոբազգիները:
 
The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.
 

Կորցրեք քաշը

Սննդակարգի յուրաքանչյուր փոփոխություն բերում է քաշի նվազեցման՝ հատկապես սկզբնական շրջանում, բայց բուսակերային սննդակարգին անցնելը երաշխավորում է քաշի մշտական նվազեցում՝ պայմանով, եթե այն խիստ եք պահում:  

Վերջին երկու տասնամյակները բերեցին սննդի ոլորտում գիտական հետազոտությունների զարգացման, նաև հանգեցրին սննդակարգի միջոցով հիվանդությունների բուժմանն ու կանխարգելմանը: Դուք ինքներդ պետք է որոշեք սննդակարգի տեսակը:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ
Ցածր յուղայնությամբ յոգուրտ, մի ամփսե շիլա, նարնջի հյութ, կանաչեղեն կամ 2 բոված հաց ցածր կալորիականությամբ ջեմով, մի բաժակ հյութ, օրինակ` գազարի, նարնջի և խնձորի ծառնուրդ:
Ճաշ.
Սպագետի սպանախով կամ բուսակերային ռիզոտտո մի բաժակ նարնջի հյութով, վինեգրետ սոուսով հազար:
Ընթրիք.
Ավոկադոյով ամողջական հատիկով բոված հաց, ծեծած սոխ, լոլիկ, լիմոնի հյութ, բուսական թեյ կամ եգիպտացորենով և սիսեռով աղցան մի բաժակ բուսական թեյով: