Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Եփել ջրի մեջ թե՞ գոլորշու վրա: Բանջարեղենի եփման տևողությունը:

Շոգեխաշելու եղանակը կատարյալ լուծում է ոչ միայն առողջ սնունդի երկրպագուների համար: Այս մեթոդը թույլ է տալիս պատրաստել ուտեստներ՝ խնայելով ձեր ժամանակը: Շոգեխաշումը շատ ավելի արագ գործընթաց է, քան ավանդական՝ ջրի մեջ եռացման եղանակը: Օրինակ՝ սպանախի պատրաստման ժամանակը գոլորշու վրա եփելիս նվազում է մոտ երկու րոպեով, մինչդեռ սմբուկինը՝ 15 րոպեով: Ինչպե՞ս կարող է այդպես լինել: Դա կախված է ջերմության փոխանցման եղանակից և գործընթացի ջերմաստիճանի՝ 120°C-ից բարձր լինելուց:

Բացի այդ, գոլորշու վրա եփվող ուտեստները չունեն անընդմեջ վերահսկման կամ խառնելու կարիք, ինչը նույնպես որոշակի ժամանակ է խնայում: Եփման կարճ տևողությունը նվազեցնում է սննդարար նյութերի կորստի մակարդակը: Ավանդական եռացման եղանակը հանգեցնում է վիտամինների և հանքային նյութերի 40%-ի կորստի: Վիտամին C-ի օրինակով՝ վերջինիս կորուստը կարող է հասնել անգամ 70%-ի: Ջրի մեջ եփած բանջարեղենները պահպանում են վիտամին A-ի պարունակության միայն 36%-ը, մինչդեռ գոլորշու վրա եփածները՝ մինչև 62%-ը: Եփման ընթացքում զգալիորեն պակասում են նաև B խմբի վիտամինները:

Եփել ջրի մեջ թե՞ գոլորշու վրա: Բանջարեղենի եփման տևողությունը

Փորձե՛ք ինքներդ և պարզե՛ք, թե որ գործընթացն է ավելի շատ ժամանակ խնայում:

Ստացե՛ք հաճույք և ստեղծագորգե՛ք՝ Առօրյա բանջարեղենը ձեր խոհանոցում


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Աղցան Ուոլդորֆ-Աստորիա
Աղցան Ուոլդորֆ-Աստորիա

Ուոլդորֆ-Աստորիա աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Վիետնամական աղցան տավարի մսով
Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ տավարի մսով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Սուշիի բրինձ
Սուշիի բրինձ

Ինչպես պատրաստել սուշիի բրինձ. ճապոնական խոհանոցի հիմունքները:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ
Գուլաբ ջամուն՝ շաքարի օշարակի մեջ տապակած գնդիկներ

Գուլաբ ջամունը Հնդկաստանում հայտնի քաղցրավենիք է, որն իրենից ներկայացնում է շաքարի օշարակում տապակած գնդիկներ:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Եփել ջրի մեջ թե՞ գոլորշու վրա: Բանջարեղենի եփման տևողությունը:

Շոգեխաշելու եղանակը կատարյալ լուծում է ոչ միայն առողջ սնունդի երկրպագուների համար: Այս մեթոդը թույլ է տալիս պատրաստել ուտեստներ՝ խնայելով ձեր ժամանակը: Շոգեխաշումը շատ ավելի արագ գործընթաց է, քան ավանդական՝ ջրի մեջ եռացման եղանակը: Օրինակ՝ սպանախի պատրաստման ժամանակը գոլորշու վրա եփելիս նվազում է մոտ երկու րոպեով, մինչդեռ սմբուկինը՝ 15 րոպեով: Ինչպե՞ս կարող է այդպես լինել: Դա կախված է ջերմության փոխանցման եղանակից և գործընթացի ջերմաստիճանի՝ 120°C-ից բարձր լինելուց:

Բացի այդ, գոլորշու վրա եփվող ուտեստները չունեն անընդմեջ վերահսկման կամ խառնելու կարիք, ինչը նույնպես որոշակի ժամանակ է խնայում: Եփման կարճ տևողությունը նվազեցնում է սննդարար նյութերի կորստի մակարդակը: Ավանդական եռացման եղանակը հանգեցնում է վիտամինների և հանքային նյութերի 40%-ի կորստի: Վիտամին C-ի օրինակով՝ վերջինիս կորուստը կարող է հասնել անգամ 70%-ի: Ջրի մեջ եփած բանջարեղենները պահպանում են վիտամին A-ի պարունակության միայն 36%-ը, մինչդեռ գոլորշու վրա եփածները՝ մինչև 62%-ը: Եփման ընթացքում զգալիորեն պակասում են նաև B խմբի վիտամինները:

Եփել ջրի մեջ թե՞ գոլորշու վրա: Բանջարեղենի եփման տևողությունը

Փորձե՛ք ինքներդ և պարզե՛ք, թե որ գործընթացն է ավելի շատ ժամանակ խնայում:

Ստացե՛ք հաճույք և ստեղծագորգե՛ք՝ Առօրյա բանջարեղենը ձեր խոհանոցում

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description