Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Բալանսավորված սննդակարգով կարող եք քաշ կորցնել առանց սովի մատնվելու

 

Բալանսավորված սննդակարգ

Բոլորը գիտեն, որ սովի մատնող սննդակարգերը ցանկալի արդյունքի չեն հանգեցնում, քանի որ նորմալ սննդակարգի վերադառնալուց հետո այդքան դժվարությամբ կորցրած քաշը վերականգնվում է՝ երբեմն նաև ավելանում:

Սա թույլ չտալու համար պետք է սովորենք, թե ինչպես քաշ կորցնել առանց սոված մնալու`բալանսավորված սննդակարգով և առողջ սննդով: Ի՞նչ մթերքներ է ներառում առողջ սննդակարգը: Ահա մի քանի մթերք, որոնք օգնում են մեզ կորցնել քաշ.

  • Հավի միսն ամենաքիչ յուղայինն է. այն կարող եք օգտագործել առանց վախենալու, որ ավելորդ կիլոգրամներ կհավաքեք:
  • Որոշ կաթնամթերքներ, ինչպես կաթնաշոռը, բնական յոգուրտը (մածունը), նույնպես նպաստում են քաշը կորցնելու ընթացքին՝ հատկապես եթե յուղազրկված են: Պանրային մթերքները քաշ կորցնելու համար հարմար չեն:
  • Մրգերը հատուկ հատկություններ ունեն, որ օգնում են քաշ կորցնելուն:
  • Դարչինը, մեղրը և խնձորի քացախը նույնպես հզոր օգնություն են քաշ կորցնելու համար:

Կարիք չկա սովի մատնվելու մի քանի կիլոգրամ կորցնելու համար: Սա հնարավոր է անել նաև քաշի արդյունավետ կորուստ առաջացնող մթերքներով հարուստ բալանսավորված և առողջ սննդակարգի միջոցով: 


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Շոգեխաշած շամպինյոններ թթվասերով
Շոգեխաշած շամպինյոններ թթվասերով

Թթվասերի սոուսի մեջ պատրաստված սննդարար և օգտակար սնկերի բաղադրատոմս՝ իրական հաճույք գուրմանների համար:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Հավով և եգիպտացորենով տապակած կոտլետներ
Հավով և եգիպտացորենով տապակած կոտլետներ

Եգիպտացորենով կոտլետներ

5 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով
Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով

Տիրամիսուի բաղադրատոմս. այս աղանդերը կարող է դառնալ իդեալական երկրորդ նախաճաշ: Այն ավանդաբար մատուցվում է սառեցրած վիճակում էսպրեսսոյի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Բադը չինական ոճով
Բադը չինական ոճով

Պեկինյան ոճով պատրաստված բադը չինական ամենահայտնի ճաշատեսակներից է, որը մատուցվում է ոչ միայն Պեկինի ռեստորաններում, այլ նաև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Բալանսավորված սննդակարգով կարող եք քաշ կորցնել առանց սովի մատնվելու
 

Բալանսավորված սննդակարգ

Բոլորը գիտեն, որ սովի մատնող սննդակարգերը ցանկալի արդյունքի չեն հանգեցնում, քանի որ նորմալ սննդակարգի վերադառնալուց հետո այդքան դժվարությամբ կորցրած քաշը վերականգնվում է՝ երբեմն նաև ավելանում:

Սա թույլ չտալու համար պետք է սովորենք, թե ինչպես քաշ կորցնել առանց սոված մնալու`բալանսավորված սննդակարգով և առողջ սննդով: Ի՞նչ մթերքներ է ներառում առողջ սննդակարգը: Ահա մի քանի մթերք, որոնք օգնում են մեզ կորցնել քաշ.

  • Հավի միսն ամենաքիչ յուղայինն է. այն կարող եք օգտագործել առանց վախենալու, որ ավելորդ կիլոգրամներ կհավաքեք:
  • Որոշ կաթնամթերքներ, ինչպես կաթնաշոռը, բնական յոգուրտը (մածունը), նույնպես նպաստում են քաշը կորցնելու ընթացքին՝ հատկապես եթե յուղազրկված են: Պանրային մթերքները քաշ կորցնելու համար հարմար չեն:
  • Մրգերը հատուկ հատկություններ ունեն, որ օգնում են քաշ կորցնելուն:
  • Դարչինը, մեղրը և խնձորի քացախը նույնպես հզոր օգնություն են քաշ կորցնելու համար:

Կարիք չկա սովի մատնվելու մի քանի կիլոգրամ կորցնելու համար: Սա հնարավոր է անել նաև քաշի արդյունավետ կորուստ առաջացնող մթերքներով հարուստ բալանսավորված և առողջ սննդակարգի միջոցով: 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description