Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Բալանսավորված սննդակարգով կարող եք քաշ կորցնել առանց սովի մատնվելու

 

Բալանսավորված սննդակարգ

Բոլորը գիտեն, որ սովի մատնող սննդակարգերը ցանկալի արդյունքի չեն հանգեցնում, քանի որ նորմալ սննդակարգի վերադառնալուց հետո այդքան դժվարությամբ կորցրած քաշը վերականգնվում է՝ երբեմն նաև ավելանում:

Սա թույլ չտալու համար պետք է սովորենք, թե ինչպես քաշ կորցնել առանց սոված մնալու`բալանսավորված սննդակարգով և առողջ սննդով: Ի՞նչ մթերքներ է ներառում առողջ սննդակարգը: Ահա մի քանի մթերք, որոնք օգնում են մեզ կորցնել քաշ.

  • Հավի միսն ամենաքիչ յուղայինն է. այն կարող եք օգտագործել առանց վախենալու, որ ավելորդ կիլոգրամներ կհավաքեք:
  • Որոշ կաթնամթերքներ, ինչպես կաթնաշոռը, բնական յոգուրտը (մածունը), նույնպես նպաստում են քաշը կորցնելու ընթացքին՝ հատկապես եթե յուղազրկված են: Պանրային մթերքները քաշ կորցնելու համար հարմար չեն:
  • Մրգերը հատուկ հատկություններ ունեն, որ օգնում են քաշ կորցնելուն:
  • Դարչինը, մեղրը և խնձորի քացախը նույնպես հզոր օգնություն են քաշ կորցնելու համար:

Կարիք չկա սովի մատնվելու մի քանի կիլոգրամ կորցնելու համար: Սա հնարավոր է անել նաև քաշի արդյունավետ կորուստ առաջացնող մթերքներով հարուստ բալանսավորված և առողջ սննդակարգի միջոցով: 


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Ծովատառեխը ձեթի մեջ

Ծովատառեխը ձեթի մեջ

Լեհական հանրահայտ խորտիկ՝ ծովատառեխ ձեթի մեջ:

5 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Գիրոս հնդկահավով

Գիրոս հնդկահավով

Գիրոսը շաուրմայի հունական տարբերակն է և հատուկ է հունական խոհանոցին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում

Հավը շամպինյոններով սերուցքային սոուսում

Համեղ և հյութեղ հավը սերուցքային սոուսի մեջ՝ շամպինյոններով:

4 անձի համար մինչև 15 րոպե Միջին բարդության
Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ տավարի մսով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Բալանսավորված սննդակարգով կարող եք քաշ կորցնել առանց սովի մատնվելու
 

Բալանսավորված սննդակարգ

Բոլորը գիտեն, որ սովի մատնող սննդակարգերը ցանկալի արդյունքի չեն հանգեցնում, քանի որ նորմալ սննդակարգի վերադառնալուց հետո այդքան դժվարությամբ կորցրած քաշը վերականգնվում է՝ երբեմն նաև ավելանում:

Սա թույլ չտալու համար պետք է սովորենք, թե ինչպես քաշ կորցնել առանց սոված մնալու`բալանսավորված սննդակարգով և առողջ սննդով: Ի՞նչ մթերքներ է ներառում առողջ սննդակարգը: Ահա մի քանի մթերք, որոնք օգնում են մեզ կորցնել քաշ.

  • Հավի միսն ամենաքիչ յուղայինն է. այն կարող եք օգտագործել առանց վախենալու, որ ավելորդ կիլոգրամներ կհավաքեք:
  • Որոշ կաթնամթերքներ, ինչպես կաթնաշոռը, բնական յոգուրտը (մածունը), նույնպես նպաստում են քաշը կորցնելու ընթացքին՝ հատկապես եթե յուղազրկված են: Պանրային մթերքները քաշ կորցնելու համար հարմար չեն:
  • Մրգերը հատուկ հատկություններ ունեն, որ օգնում են քաշ կորցնելուն:
  • Դարչինը, մեղրը և խնձորի քացախը նույնպես հզոր օգնություն են քաշ կորցնելու համար:

Կարիք չկա սովի մատնվելու մի քանի կիլոգրամ կորցնելու համար: Սա հնարավոր է անել նաև քաշի արդյունավետ կորուստ առաջացնող մթերքներով հարուստ բալանսավորված և առողջ սննդակարգի միջոցով: