Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Բալանսավորված սննդակարգով կարող եք քաշ կորցնել առանց սովի մատնվելու

 

Բալանսավորված սննդակարգ

Բոլորը գիտեն, որ սովի մատնող սննդակարգերը ցանկալի արդյունքի չեն հանգեցնում, քանի որ նորմալ սննդակարգի վերադառնալուց հետո այդքան դժվարությամբ կորցրած քաշը վերականգնվում է՝ երբեմն նաև ավելանում:

Սա թույլ չտալու համար պետք է սովորենք, թե ինչպես քաշ կորցնել առանց սոված մնալու`բալանսավորված սննդակարգով և առողջ սննդով: Ի՞նչ մթերքներ է ներառում առողջ սննդակարգը: Ահա մի քանի մթերք, որոնք օգնում են մեզ կորցնել քաշ.

  • Հավի միսն ամենաքիչ յուղայինն է. այն կարող եք օգտագործել առանց վախենալու, որ ավելորդ կիլոգրամներ կհավաքեք:
  • Որոշ կաթնամթերքներ, ինչպես կաթնաշոռը, բնական յոգուրտը (մածունը), նույնպես նպաստում են քաշը կորցնելու ընթացքին՝ հատկապես եթե յուղազրկված են: Պանրային մթերքները քաշ կորցնելու համար հարմար չեն:
  • Մրգերը հատուկ հատկություններ ունեն, որ օգնում են քաշ կորցնելուն:
  • Դարչինը, մեղրը և խնձորի քացախը նույնպես հզոր օգնություն են քաշ կորցնելու համար:

Կարիք չկա սովի մատնվելու մի քանի կիլոգրամ կորցնելու համար: Սա հնարավոր է անել նաև քաշի արդյունավետ կորուստ առաջացնող մթերքներով հարուստ բալանսավորված և առողջ սննդակարգի միջոցով: 


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Պուչերո՝ մսային գուլյաշ
Պուչերո՝ մսային գուլյաշ

Պուչերոն ուտեստ է, որ Արգենտինա են բերել իսպանացի գաղթականները:

12 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Բադը չինական ոճով
Բադը չինական ոճով

Պեկինյան ոճով պատրաստված բադը չինական ամենահայտնի ճաշատեսակներից է, որը մատուցվում է ոչ միայն Պեկինի ռեստորաններում, այլ նաև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Մանր ծովախեցգետիններ բանջարեղենով
Մանր ծովախեցգետիններ բանջարեղենով

Պատրաստում ենք ճապոնական ճաշատեսակ` մանր ծովախեցգետիններ բանջարեղենով:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Տապակած պանիր
Տապակած պանիր

Տապակած պանրի՝ չեխական խոհանոցի խորտիկի բաղադրատոմս, որը շատ հեշտ է պատրաստվում:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Բալանսավորված սննդակարգով կարող եք քաշ կորցնել առանց սովի մատնվելու
 

Բալանսավորված սննդակարգ

Բոլորը գիտեն, որ սովի մատնող սննդակարգերը ցանկալի արդյունքի չեն հանգեցնում, քանի որ նորմալ սննդակարգի վերադառնալուց հետո այդքան դժվարությամբ կորցրած քաշը վերականգնվում է՝ երբեմն նաև ավելանում:

Սա թույլ չտալու համար պետք է սովորենք, թե ինչպես քաշ կորցնել առանց սոված մնալու`բալանսավորված սննդակարգով և առողջ սննդով: Ի՞նչ մթերքներ է ներառում առողջ սննդակարգը: Ահա մի քանի մթերք, որոնք օգնում են մեզ կորցնել քաշ.

  • Հավի միսն ամենաքիչ յուղայինն է. այն կարող եք օգտագործել առանց վախենալու, որ ավելորդ կիլոգրամներ կհավաքեք:
  • Որոշ կաթնամթերքներ, ինչպես կաթնաշոռը, բնական յոգուրտը (մածունը), նույնպես նպաստում են քաշը կորցնելու ընթացքին՝ հատկապես եթե յուղազրկված են: Պանրային մթերքները քաշ կորցնելու համար հարմար չեն:
  • Մրգերը հատուկ հատկություններ ունեն, որ օգնում են քաշ կորցնելուն:
  • Դարչինը, մեղրը և խնձորի քացախը նույնպես հզոր օգնություն են քաշ կորցնելու համար:

Կարիք չկա սովի մատնվելու մի քանի կիլոգրամ կորցնելու համար: Սա հնարավոր է անել նաև քաշի արդյունավետ կորուստ առաջացնող մթերքներով հարուստ բալանսավորված և առողջ սննդակարգի միջոցով: 

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description