Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Չիզքեյք
Չիզքեյք

Չիզքեյքը շատ տարածված աղանդեր է ոչ միայն Գերմանիայում, այլև ամբողջ աշխարհում:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Ֆրանսիական բագետ սխտորով
Ֆրանսիական բագետ սխտորով

Բաղադրատոմս սխտորով բագետի՝ ֆրանսիական խոհանոցի խորհրդանիշի համար:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պնդուկով սաղմոն
Պնդուկով սաղմոն

Պնդուկով սաղմոնի պատրաստման բաղադրատոմս:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ
Ցևիչե՝ հում ծովային ձուկ

Համեմունքներով պատրաստված հում ծովային ձկան՝ ցևիչեի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description