Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա
Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյա

Եգիպտացորենի ալյուրից տորտիլյայի բաղադրատոմս: Մեքսիկայում այս ուտեստը հիմնական սննդի հավելումն է, պարզ ասած՝ մեքսիկական հացը:

10 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Թուրքական հաց էկմեկ
Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Դալ՝ խյուս-ապուր
Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Վիետնամական աղցան տավարի մսով
Վիետնամական աղցան տավարի մսով

Վիետնամական խոհանոցի ուտեստի՝ տավարի մսով աղցանի բաղադրատոմս:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description