Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Կալդո Վերդե
Կալդո Վերդե

Կալդո Վերդեն (Caldo Verde) ավանդական պորտուգալական ապուր է, որի պատրաստման համար օգտագործում են «couve gallega» տեսակի կաղամբի տերևներ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Սուշի. ճապոնական խոհանոցի ամենահայտնի ճաշատեսակ
Սուշի. ճապոնական խոհանոցի ամենահայտնի ճաշատեսակ

Խավիարով սուշիի բաղադրատոմս. ճաշատեսակ, որ հայտնի է ողջ աշխարհում:

3 անձի համար 30-45 րոպե Բարդ
Կալալաատիկկո՝ ձկով ջեռեփուկ
Կալալաատիկկո՝ ձկով ջեռեփուկ

Կալալաատիկկոն Ֆինլանդիայում պատրաստվող ձկնային ջեռեփուկ է:

4 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Շերտավոր խմորով և կարմիր լոբով ուտեստ
Շերտավոր խմորով և կարմիր լոբով ուտեստ

Այս աղցանը՝ օգտակար և համեղ ուտեստ է, հեշտ տեսքով, որը կարելի է հյուրասիրել ճաշին և ընտրիքին:

9 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար: