Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ

Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Պնդուկով սաղմոն

Պնդուկով սաղմոն

Պնդուկով սաղմոնի պատրաստման բաղադրատոմս:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Կանաչ ոլոռով պաստա

Կանաչ ոլոռով պաստա

Կանաչ ոլոռով համեղ պաստա

2 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկի՝ յոգուրտից և թարմ վարունգից պատրաստված սոուս

Ցացիկին հիանալի միջոց է յոգուրտից և թարմ վարունգից սոուս պատրաստելու համար՝ ձիթայուղի, սխտորի, աղի ու պղպեղի ավելացմամբ:

6 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Թարմ շամպինյոններով աղցան

Թարմ շամպինյոններով աղցան

Այս հրաշալի ուտեստը Ձեզ էներգիա և ուրախություն կպարգևի:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Առողջ սննդակարգ. փոխեք Ձեր կյանքը մեկընդմիշտ
Change Your Life for Life Not Only for This Summer’s Bikini Look
 

Առողջ Սննդակարգ

Կազմեք առողջ սննդակարգ տարբեր ուտելիքներով և պատրաստման տարբեր ձևերով: Մի կառչեք ծանոթ համերից, խիզախ եղեք և փորձե՛ք տարբեր ուտեստներ: Կերեք քիչ ճարպային ուտելիք. եփելու և թխելու համար ընտրեք մարգարին կամ բուսական յուղեր, ավելի քիչ աղ օգտագործեք, քան սովորաբար անում եք: 

Մատուցեք միրգը որպես դեսերտ, խուսափեք քաղցրավենիքից ուտելու ընթացքում, ուտելուց առաջ կամ հետո: Ամեն օր խմեք կաթ և կերեք պանիր, կաթնաշոռ, կեֆիր, մածուն:

Կերեք հում մրգեր, բանջարեղեն, շոգեխաշած լոբազգիներ, ինչպես օրինակ՝ լոբի, սիսեռ, ոսպ, շաբաթը մի քանի անգամ: Ձեր սեղանին պարտադիր ունեցեք շագանակագույն հաց:

Որպես խավարտ ընտրեք կարտոֆիլ կամ շոգեխաշած բանջարեղեն բրնձի կամ պաստայի փոխարեն: Ուտելու համար ստեղծեք հանգիստ և հարմարավետ միջավայր: Հետևյալ մթերքները կարող եք ուտել ամեն օր՝ առանց խղճի խայթի. մրգեր, բանջարեղեն, լոբազգիներ, ձուկ, շագանակագույն հաց, կարտոֆիլ, ջուր: Չափավոր սպառում՝ ոչ յուղոտ մսի և մսամթերքների, ցածր յուղայնությամբ կաթի և կաթնամթերքի, ձվի և պաստայի համար:

Ավելի լավ է խուսափել քաղցրավենիքից, շաքարից, շաքարով մթերքներից, յուղոտ մսից, սերուցքից, աղից, սպիրտից, գարեջրից, գինուց և ծխելուց:

Վերջին, սակայն ոչ պակաս կարևոր կետն է լրացնել առողջ սննդակարգը կանոնավոր մարզումներով՝ բիկինիով հիասքանչ տեսքի հասնելու համար: