Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Առասպելներ սննդակարգի և նիհարելու վարժությունների մասին

 

Ավելորդ քաշ

Ամբողջ աշխարհում տարածվող ճարպակալման համաճարակի հետ կապված շատերն սկսում են խելագարի պես փնտրել ամենակարճ ճանապարհները ավելորդ քաշը կորցնելու համար: Հաճախ նրանք հապճեպ եզակացություններ են անում և սխալ որոշումներ կայացնում:
 

Ահա ամենատարածված առեղծվածները սննդակարգի և վարժությունների մասին.

  • Շատերը գիտեն որ կալորիաների կրճատումը կարող է օգտակար լինել ավելորդ քաշը կորցնելու համար: Այո, կարող է, բայց միայն մասամբ: Եթե որոշել եք քաշ կորցնել, սահմանափակելով կալորիաների ընդունումը, պետք է դա լրացնեք պատշաճ վարժությունների ծրագրով, որպեսզի բավարար մկաններ զարգացնեք նյութափոխանակությունը բարելավելու համար:
  • Շատերը գիտեն, թե հնարավոր է ազատվել փորից պարբերաբար ձգումներ կատարելով: Իրականում գեր փորն արտացոլում է ձեր օրգանիզմում եղած ընդհանուր ճարպերի քանակը, այսինքն, դուք չեք կարող վերացնել այն, միայն այդ հատվածի վրա ուժ գործադրելով: Գեր փորը վերացնելու համար պետք է զարգացնել լավ վարժությունների ծրագիր ամբողջ մարմնի համար և սկսել այրել բոլոր ճարպերը:
  • Սննդակարգի և վարժությունների մասին տարածված մեկ այլ առասպել է  այն, որ մարզանքի ժամանակ ճարպերը մկաններ են դառնում: Իրականում սրանք երկու բացարձակապես տարբեր բաղադրիչներ են՝ կազմված տարբեր տեսակի բջիջներից: Եթե ուզում եք այրել ճարպերը և զարգացնել մկանները, պետք է զարգացնեք երկու առանձին ծրագիր:

Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Տապակած թռչող ձուկ
Տապակած թռչող ձուկ

Կարիբյան խոհանոցի կերակուր հանդիսացող թռչող ձկան պատրաստման բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Դոներ քեբաբ
Դոներ քեբաբ

Տավարի մսից թուրքական ուտեստ, որը մատուցվում է էկմեկ հացի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Կարագով բլիթներ
Կարագով բլիթներ

Poffertjes՝ հոլանդական ավանդական բլիթներ, որոնք սովորական բլիթներից տարբերվում են փոքր չափերով և քաղցրությամբ:

6 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Թուրքական հաց էկմեկ
Թուրքական հաց էկմեկ

Հաջողությամբ համադրվում է գրիլի վրա պատրաստված ուտեստների և գիրոսի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Առասպելներ սննդակարգի և նիհարելու վարժությունների մասին
 

Ավելորդ քաշ

Ամբողջ աշխարհում տարածվող ճարպակալման համաճարակի հետ կապված շատերն սկսում են խելագարի պես փնտրել ամենակարճ ճանապարհները ավելորդ քաշը կորցնելու համար: Հաճախ նրանք հապճեպ եզակացություններ են անում և սխալ որոշումներ կայացնում:
 

Ահա ամենատարածված առեղծվածները սննդակարգի և վարժությունների մասին.

  • Շատերը գիտեն որ կալորիաների կրճատումը կարող է օգտակար լինել ավելորդ քաշը կորցնելու համար: Այո, կարող է, բայց միայն մասամբ: Եթե որոշել եք քաշ կորցնել, սահմանափակելով կալորիաների ընդունումը, պետք է դա լրացնեք պատշաճ վարժությունների ծրագրով, որպեսզի բավարար մկաններ զարգացնեք նյութափոխանակությունը բարելավելու համար:
  • Շատերը գիտեն, թե հնարավոր է ազատվել փորից պարբերաբար ձգումներ կատարելով: Իրականում գեր փորն արտացոլում է ձեր օրգանիզմում եղած ընդհանուր ճարպերի քանակը, այսինքն, դուք չեք կարող վերացնել այն, միայն այդ հատվածի վրա ուժ գործադրելով: Գեր փորը վերացնելու համար պետք է զարգացնել լավ վարժությունների ծրագիր ամբողջ մարմնի համար և սկսել այրել բոլոր ճարպերը:
  • Սննդակարգի և վարժությունների մասին տարածված մեկ այլ առասպել է  այն, որ մարզանքի ժամանակ ճարպերը մկաններ են դառնում: Իրականում սրանք երկու բացարձակապես տարբեր բաղադրիչներ են՝ կազմված տարբեր տեսակի բջիջներից: Եթե ուզում եք այրել ճարպերը և զարգացնել մկանները, պետք է զարգացնեք երկու առանձին ծրագիր:
Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description