Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Վիտամին C-ի կորուստը ջրում և գոլորշու վրա եփելիս

Եփումը եռացման գործընթաց է 100° C ջերմաստիճանի տակ՝ սովորաբար ջրի մեջ կամ գոլորշու վրա: Այս գործընթացի ընթացքում հում արտադրանքում տեղի են ունենում մի շարք փոփոխություններ բարձր ջերմաստիճանի ազդեցության հետևանքով: Վիտամին C-ն հատկապես շատ զգայուն է եփման գործընթացի հանդեպ: 

Խոհարարական գործընթացների արդյունքում վիտամին C-ի կորստի փաստը հաճախակի է ենթարկվել հետազոտությունների: Դրանց արդյունքների հիման վրա գիտնականները հաշվարկել են, որ սովորական եփման ժամանակ վիտամին C-ի պարունակությունը սպանախում նվազում է է 66%-ով, իսկ բրոկկոլիում՝ 35%-ով: Սակայն գոլորշու վրա եփելիս, այս բանջարեղեններում C վիտամինի կորուստը կազմել է շատ ավելի քիչ՝ ընդամենը 35% և 23%, համապատասխանաբար:

Եռման ջրում և գոլորշու վրա եփելիս վիտամին C-ի կորստի տարբերությունը նկատվել է նաև կարմիր կաղամբ եփելիս: Կախված գործընթացի տեսակից և պայմաններից՝ վիտամին C-ի կորուստը տատանվում է 16-ից 58%-ի միջև, մինչդեռ գոլորշու վրա եփելիս՝ 2-ից 34%-ի միջև: Բրյուսելյան կաղամբի դեպքում՝ վիտամինի կորուստը ջրի մեջ եռացնելիս կազմել է 34%, իսկ գոլորշու վրա եփելիս՝ 22%: Ուսումնասիրությունների ընթացքում հայտնաբերվել է, որ վիտամին C-ի կորստի աստիճանն ուղղակիորեն կախված է եփման գործընթացից: Բանջարեղենն ավելի մեծ քանակով վիտամին է կորցնում, երբ դրվում է սառը ջրում, քան երբ դրվում է արդեն եռացող ջրի մեջ:

                                                                        Վիտամին C-ի կորուստը ջրում և գոլորշու վրա եփելիս

Եթե այս ինֆոգրաֆիկան ձեզ հարստացրեց գիտելիքներով, ապա տեղյա՛կ պահեք դրա մասին նաև ձեր ընկերներին:

Ստացե՛ք հաճույք և ստեղծագորգե՛ք ... կայքում: Խաշելու և շոգեխաշելու գաղտնիքները


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Պապրիկաշ
Պապրիկաշ

Պապրիկաշի բաղադրատոմս:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պիցցա
Պիցցա

Պղպեղով փոքր պիցցայի բաղադրատոմս: Պիցցայի խմորն ունի սեփական երկար պատմությունը:

2 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով
Տիրամիսու. իտալական աղանդեր մասկարպոնե պանրով

Տիրամիսուի բաղադրատոմս. այս աղանդերը կարող է դառնալ իդեալական երկրորդ նախաճաշ: Այն ավանդաբար մատուցվում է սառեցրած վիճակում էսպրեսսոյի հետ:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Պարզ
Մայոնեզ
Մայոնեզ

Այս սոուսն անվանում են մայոնեզ, չնայած դրա անվանումը մայոնեզային սոուս է: Դրա հայրենիքը Ֆրանսիան է:

4 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Վիտամին C-ի կորուստը ջրում և գոլորշու վրա եփելիս

Եփումը եռացման գործընթաց է 100° C ջերմաստիճանի տակ՝ սովորաբար ջրի մեջ կամ գոլորշու վրա: Այս գործընթացի ընթացքում հում արտադրանքում տեղի են ունենում մի շարք փոփոխություններ բարձր ջերմաստիճանի ազդեցության հետևանքով: Վիտամին C-ն հատկապես շատ զգայուն է եփման գործընթացի հանդեպ: 

Խոհարարական գործընթացների արդյունքում վիտամին C-ի կորստի փաստը հաճախակի է ենթարկվել հետազոտությունների: Դրանց արդյունքների հիման վրա գիտնականները հաշվարկել են, որ սովորական եփման ժամանակ վիտամին C-ի պարունակությունը սպանախում նվազում է է 66%-ով, իսկ բրոկկոլիում՝ 35%-ով: Սակայն գոլորշու վրա եփելիս, այս բանջարեղեններում C վիտամինի կորուստը կազմել է շատ ավելի քիչ՝ ընդամենը 35% և 23%, համապատասխանաբար:

Եռման ջրում և գոլորշու վրա եփելիս վիտամին C-ի կորստի տարբերությունը նկատվել է նաև կարմիր կաղամբ եփելիս: Կախված գործընթացի տեսակից և պայմաններից՝ վիտամին C-ի կորուստը տատանվում է 16-ից 58%-ի միջև, մինչդեռ գոլորշու վրա եփելիս՝ 2-ից 34%-ի միջև: Բրյուսելյան կաղամբի դեպքում՝ վիտամինի կորուստը ջրի մեջ եռացնելիս կազմել է 34%, իսկ գոլորշու վրա եփելիս՝ 22%: Ուսումնասիրությունների ընթացքում հայտնաբերվել է, որ վիտամին C-ի կորստի աստիճանն ուղղակիորեն կախված է եփման գործընթացից: Բանջարեղենն ավելի մեծ քանակով վիտամին է կորցնում, երբ դրվում է սառը ջրում, քան երբ դրվում է արդեն եռացող ջրի մեջ:

                                                                        Վիտամին C-ի կորուստը ջրում և գոլորշու վրա եփելիս

Եթե այս ինֆոգրաֆիկան ձեզ հարստացրեց գիտելիքներով, ապա տեղյա՛կ պահեք դրա մասին նաև ձեր ընկերներին:

Ստացե՛ք հաճույք և ստեղծագորգե՛ք ... կայքում: Խաշելու և շոգեխաշելու գաղտնիքները