Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:

Իմանալ ավելին

Վիտամին B՝ նյարդները հանգստացնելու և նյութափոխանակությունն ակտիվացնելու համար

B խմբի վիտամինները չափազանց կարևոր են օրգանիզմի համար: Դրանք կամ կազմում են էնզիմների մի մաս, կամ ակտիվացնում են վերջիններիս: Այդ իսկ պատճառով դրանք ազդեցություն ունեն բջջային նյութափոխանակության վրա և օրգանիզմում բոլոր գործընթացների հիմքն են հանդիսանում:

B խմբի վիտամինները հիմնականում պատասխանատու են նյարդային համակարգի պատշաճ գործունեության և, հետևաբար, հոգեկան առողջության համար: B խմբի վիտամինների պակասը կարող է հանգեցնել լուրջ հետևանքների, ինչպիսիք են արյան անոթների փոփոխությունը, նյարդային համակարգի խանգարումները և արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի բարձրացումը: B խմբի վիտամինները հիմնականում պարունակվում են գարու, հնդկացորենի, ձավարի, մսի, մուգ հացի, նուշի, ձվի, ծաղկակաղամբի, կաղամբի, սոխի, սխտորի, բրյուսելյան կաղամբի, բրոկկոլիի, սպանախի, լոբազգիների և ոլոռի մեջ: Պետք է հիշել, որ այս վիտամինների պահանջն ավելի շատ է, երբ գերազանցող քանակությամբ քաղցրավենիք և այլ ածխաջրեր ենք ընդունում: Ալկոհոլը, սուրճն ու սև թեյը քայքայում են B խմբի վիտամինները:

 

                                                              Vitamin-B-AM

Բարձրացրե՛ք ձեր տրամադրությունը վիտամին B-ով հարուստ արտադրանք օգտագործելով:

Իմացե՛ք ավելին ձեր առողջության վերաբերյալ

Բանջարեղեն – վիտամիններ ձեր սեղանին

Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է

Դեղին բանջարեղենները`որպես լավագույն դեղամիջոց ձեր աչքերի և մաշկի համար կայքում:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Հորիատիկի՝ հունական աղցան
Հորիատիկի՝ հունական աղցան

Հունական խոհանոցի հանրահայտ ուտեստի՝ հորիատիկիի (հունական աղցան) բաղադրատոմս:

2 անձի համար 15-30 րոպե Պարզ
Թթու դրած կաղամբ
Թթու դրած կաղամբ

Sauerkraut-ը կամ թթու դրած կաղամբը համարվում է աշխարհում ամենահայտնի գերմանական ուտեստը:

8 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Լեչո՝ ավանդական հունգարական կերակուր
Լեչո՝ ավանդական հունգարական կերակուր

Լեչոն շոգեխաշած կարմիր պղպեղն է՝ լոլիկի և սոխի ավելացմամբ:

3 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Ֆատտա՝ մսային ապուր
Ֆատտա՝ մսային ապուր

Եգիպտոսում բնակվող ղպտիների՝ մսով ապուրի ավանդական բաղադրատոմս:

4 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Վիտամին B՝ նյարդները հանգստացնելու և նյութափոխանակությունն ակտիվացնելու համար

B խմբի վիտամինները չափազանց կարևոր են օրգանիզմի համար: Դրանք կամ կազմում են էնզիմների մի մաս, կամ ակտիվացնում են վերջիններիս: Այդ իսկ պատճառով դրանք ազդեցություն ունեն բջջային նյութափոխանակության վրա և օրգանիզմում բոլոր գործընթացների հիմքն են հանդիսանում:

B խմբի վիտամինները հիմնականում պատասխանատու են նյարդային համակարգի պատշաճ գործունեության և, հետևաբար, հոգեկան առողջության համար: B խմբի վիտամինների պակասը կարող է հանգեցնել լուրջ հետևանքների, ինչպիսիք են արյան անոթների փոփոխությունը, նյարդային համակարգի խանգարումները և արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի բարձրացումը: B խմբի վիտամինները հիմնականում պարունակվում են գարու, հնդկացորենի, ձավարի, մսի, մուգ հացի, նուշի, ձվի, ծաղկակաղամբի, կաղամբի, սոխի, սխտորի, բրյուսելյան կաղամբի, բրոկկոլիի, սպանախի, լոբազգիների և ոլոռի մեջ: Պետք է հիշել, որ այս վիտամինների պահանջն ավելի շատ է, երբ գերազանցող քանակությամբ քաղցրավենիք և այլ ածխաջրեր ենք ընդունում: Ալկոհոլը, սուրճն ու սև թեյը քայքայում են B խմբի վիտամինները:

 

                                                              Vitamin-B-AM

Բարձրացրե՛ք ձեր տրամադրությունը վիտամին B-ով հարուստ արտադրանք օգտագործելով:

Իմացե՛ք ավելին ձեր առողջության վերաբերյալ

Բանջարեղեն – վիտամիններ ձեր սեղանին

Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է

Դեղին բանջարեղենները`որպես լավագույն դեղամիջոց ձեր աչքերի և մաշկի համար կայքում:

Ecommerce Modal Title
Ecommerce Modal Description