Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Սնվե՛ք գունագեղ

Բանջարեղենի և մրգերի գույնը կապված է որոշակի նյութերի հետ, որոնք ազդում են ոչ միայն սննդի գույնի, այլև վերջինիս առողջարարության վրա: Ընդունած մրգերի և բանջարեղենի բազմազանությունն ապահովում է մեր օրգանիզմին բոլոր անհրաժեշտ սննդանյութերով: Կազմակերպելով սննդակարգը «գունագեղ ափսե»-ի մեթոդով՝ դուք կարող եք պատրաստել ոչ միայն առողջարար, այլև համեղ և  բազմազան ուտեստներ: 

Սննդակարգում միշտ տեղ հատկացրեք հետևյալ բաղադրիչներին.

Կարմիր գույնը կենսունակության գույնն է: Այն օգնում է լուծել էմոցիոնալ խնդիրները, ինչպես նաև բուժել դանդաղաշարժությունն ու հոգնածությունը: Կարմիր գույնը նշանակում է «հանքանյութերի հարստություն»: Դրա բացակայությունը սննդակարգից կարող է հանգեցնել անեմիայի կամ գլխապտույտների:

Նարնջագույնը լավատեսության գույնն է: Այն բուժում է տխրությունը և խրախուսում է փոփոխություն: Դրա բացակայությունը հանգեցնում է փորկապության ու հոդերի կարծրության:

Կանաչ գույնը բարձրացնում է ֆիզիկական տոկունության աստիճանը, մաքրում է օրգանիզմը՝ հանգեցնելով քաշի նվազեցման ու կանխելով խուճապային նոպաները: Կանաչ գույնը բնականից հարուստ է վիտամիններով և հանքային տարրերով: Բացի այդ, այն դրական ազդեցություն ունի մեր իմունային համակարգի վրա, կանխում է քաղցկեղը, բարելավում է մաշկի կառուցվածքը և դանդաղեցնում է ծերացումը:

Մանուշակագույնն առօրյա սննդակարգում ամենից քիչ հանդիպող գույնն է: Այն բերում է խաղաղություն և հանգստություն, բարելավում է կենտրոնացումն ու խթանում է ուղեղի աշխատանքը: Մանուշակագույն սննդի ընդունումը հանգստացնում ինչպես մարմինը, այնպես էլ ուղեղը: Հետևաբար այն կանխում է սրտի կաթված ստանալու վտանգը:   

 

                                                                               Սնվե՛ք գունագեղ

 

Պատրաստե՛ք գունագեղ ուտեստ ձեր ընկերների համար՝ առողջ սննդի սկզբունքների համաձայն:

Իմացե՛ք ավելին ... կայքում:

Բանջարեղենի գույնը. ի՞նչ է այն նշանակում

Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է

Կարմիր բանջարեղենները` առողջ սիրտ ունենալու համար

Մանուշակագույն բանջարեղեններ. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Եգիպտացորենով քաղցր, հյութալի և համեղ կարկանդակ, որը կարող է Ձեզ ուրախացնել։

10 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Պապրիկաշ

Պապրիկաշ

Պապրիկաշի բաղադրատոմս:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Պաելյա՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստ

Վալենսիայում սկիզբ առնող՝ իսպանական խոհանոցի դասական ուտեստի՝ Վալենսիական ձևով պատրաստված պաելյայի բաղադրատոմս:

6 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Բարդ
Ալֆահորես՝ խտացրած կաթով թխվածքաբլիթներ

Ալֆահորես՝ խտացրած կաթով թխվածքաբլիթներ

Բազմաթիվ լատինոամերիկյան երկրներում և Իսպանիայում կարելի է հանդիպել այսպիսի անվանումով թխվածքաբլիթ, սակայն բաղադրատոմսերը շատ տարբեր են:

20 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Սնվե՛ք գունագեղ

Բանջարեղենի և մրգերի գույնը կապված է որոշակի նյութերի հետ, որոնք ազդում են ոչ միայն սննդի գույնի, այլև վերջինիս առողջարարության վրա: Ընդունած մրգերի և բանջարեղենի բազմազանությունն ապահովում է մեր օրգանիզմին բոլոր անհրաժեշտ սննդանյութերով: Կազմակերպելով սննդակարգը «գունագեղ ափսե»-ի մեթոդով՝ դուք կարող եք պատրաստել ոչ միայն առողջարար, այլև համեղ և  բազմազան ուտեստներ: 

Սննդակարգում միշտ տեղ հատկացրեք հետևյալ բաղադրիչներին.

Կարմիր գույնը կենսունակության գույնն է: Այն օգնում է լուծել էմոցիոնալ խնդիրները, ինչպես նաև բուժել դանդաղաշարժությունն ու հոգնածությունը: Կարմիր գույնը նշանակում է «հանքանյութերի հարստություն»: Դրա բացակայությունը սննդակարգից կարող է հանգեցնել անեմիայի կամ գլխապտույտների:

Նարնջագույնը լավատեսության գույնն է: Այն բուժում է տխրությունը և խրախուսում է փոփոխություն: Դրա բացակայությունը հանգեցնում է փորկապության ու հոդերի կարծրության:

Կանաչ գույնը բարձրացնում է ֆիզիկական տոկունության աստիճանը, մաքրում է օրգանիզմը՝ հանգեցնելով քաշի նվազեցման ու կանխելով խուճապային նոպաները: Կանաչ գույնը բնականից հարուստ է վիտամիններով և հանքային տարրերով: Բացի այդ, այն դրական ազդեցություն ունի մեր իմունային համակարգի վրա, կանխում է քաղցկեղը, բարելավում է մաշկի կառուցվածքը և դանդաղեցնում է ծերացումը:

Մանուշակագույնն առօրյա սննդակարգում ամենից քիչ հանդիպող գույնն է: Այն բերում է խաղաղություն և հանգստություն, բարելավում է կենտրոնացումն ու խթանում է ուղեղի աշխատանքը: Մանուշակագույն սննդի ընդունումը հանգստացնում ինչպես մարմինը, այնպես էլ ուղեղը: Հետևաբար այն կանխում է սրտի կաթված ստանալու վտանգը:   

 

                                                                               Սնվե՛ք գունագեղ

 

Պատրաստե՛ք գունագեղ ուտեստ ձեր ընկերների համար՝ առողջ սննդի սկզբունքների համաձայն:

Իմացե՛ք ավելին ... կայքում:

Բանջարեղենի գույնը. ի՞նչ է այն նշանակում

Կանաչ սննդակարգն առողջ սննդակարգ է

Կարմիր բանջարեղենները` առողջ սիրտ ունենալու համար

Մանուշակագույն բանջարեղեններ. հակաօքսիդանտների հարուստ աղբյուր