Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

3 ամենաառողջարար բանջարեղենները, որոնք օգնում են երիտասարդ մնալ

 

Մնացեք երիտասարդ

Տարիքից պետք չէ վախենալ, եթե լավ եք հոգում ձեր մասին: Սակայն մենք բոլորս ուզում ենք երիտասարդ տեսք ունենալ և առողջ մնալ որքան հնարավոր է երկար, այդպես չէ՞: Լավ նորությունն այն է, որ կարող եք օգտագործել բնության ուտելի հարստություններն այդ անելու համար: Եթե ուզում եք երիտասարդ մնալ թե՛ արտաքինով, թե՛ առողջությամբ, կան երկու կենսական բաղադրիչներ, որոնք կօգնեն հաջողության հասնելուն՝ սնվել ճիշտ և կանոնավոր մարզվել: Առաջինն ակնհայտ է, սակայն ո՞ր մթերքներն ունեն հակատարիքային արդյունք և արդյո՞ք դրանք օգուտ են տալիս:
 

Այս երկու հարցերի պատասխաններն են «բանջարեղեն»-ը և «այո»-ն: Առողջարար բանջարեղեններն արդյունավետ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վերականգնողական հատկությունների վրա, որովհետև դրանք հարուստ են հակաօքսիդանտներով. բաղադրիչներ, որոնք օգնում են դիմակայել ուլտրամանուշակագույն ճառագայթներին: Այս հակաօքսիդանտները կարող են օգնել ձեզ մնալ ճկուն և էներգիայով լի, եթե ճիշտ բանջարեղեն եք ուտում:

Եկեք ուսումնասիրենք երեք լավագույն բանջարեղենները, որոնք կարելի է ավելացնել սննդակարգին ծերացման ընթացքը դանդաղեցնելու համար:

 

Սպանախ

Այս բանջարեղենը պարունակում է մեծ քանակությամբ C վիտամին: Այն օգնում է մաշկին արտադրել և պահպանել կոլլագեն, որն անմիջապես պատասխանատու է մաշկի էլաստիկության համար: Սպանախը լի է հակաօքսիդանտներով: Առողջությանը նպաստելու համար պետք է այն ուտել հում վիճակում, լավ լվանալուց հետո կամ շոգեխաշել:
 
 
 

Գազար 

Հայտնի է որպես տեսողությանը նպաստող բանջարեղեն: Այն նաև լի է վիտամիններով և միկրոէլեմենտներով, որոնք ձեր եղունգներն ու մազերը առողջ են պահում: Միևնույն ժամանակ գազարի հյութը ամենաառողջարար խմիչքներից մեկն է:

Բրոկկոլի 

Հայտնի է որպես քաղցկեղի դեմ պայքարող նյութեր, C վիտամին, ծծումբ և օգտակար ամինաթթուներ պարունակող բանջարեղեն: Այն ձեր օրգանիզմն ազատում է տարբեր տոքսիններից և խթանում դրա վերականգնողական հատկությունները: Ինչպես և սպանախը, բրոկկոլին նույնպես կարող եք հում ուտել: Եթե երեխա ժամանակ ատել եք բրոկկոլին, ապա այժմ ավելի լավ է մեծանաք ու սիրեք այն:

Մշտապես ուտելով այս երեք առողջարար բանջարեղենները և համատեղելով դրանք վարժությունների հետ՝ դուք կմնաք երիտասարդ և հիասքանչ կզգաք ձեզ: Վայելեք կնճիռներին և սպիտակ մազերին «ոչ այսօր» ասելու հաճույքը`ամբողջ օրը համեղ գազարի հյութ խմելով:


Ձեզ կարող է հետաքրքրել նաև

Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Քաղցր եգիպտացորենով կարկանդակ

Եգիպտացորենով քաղցր, հյութալի և համեղ կարկանդակ, որը կարող է Ձեզ ուրախացնել։

10 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Ոսպով և սոուսով մարինացված սաղմոնի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության
Սնկով աղցան

Սնկով աղցան

Համեղ և օգտակար աղցան մարինացված շամպինյոններով:

4 անձի համար 30-45 րոպե Միջին բարդության
Գիրոս հնդկահավով

Գիրոս հնդկահավով

Գիրոսը շաուրմայի հունական տարբերակն է և հատուկ է հունական խոհանոցին:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
3 ամենաառողջարար բանջարեղենները, որոնք օգնում են երիտասարդ մնալ
 

Մնացեք երիտասարդ

Տարիքից պետք չէ վախենալ, եթե լավ եք հոգում ձեր մասին: Սակայն մենք բոլորս ուզում ենք երիտասարդ տեսք ունենալ և առողջ մնալ որքան հնարավոր է երկար, այդպես չէ՞: Լավ նորությունն այն է, որ կարող եք օգտագործել բնության ուտելի հարստություններն այդ անելու համար: Եթե ուզում եք երիտասարդ մնալ թե՛ արտաքինով, թե՛ առողջությամբ, կան երկու կենսական բաղադրիչներ, որոնք կօգնեն հաջողության հասնելուն՝ սնվել ճիշտ և կանոնավոր մարզվել: Առաջինն ակնհայտ է, սակայն ո՞ր մթերքներն ունեն հակատարիքային արդյունք և արդյո՞ք դրանք օգուտ են տալիս:
 

Այս երկու հարցերի պատասխաններն են «բանջարեղեն»-ը և «այո»-ն: Առողջարար բանջարեղեններն արդյունավետ ազդեցություն ունեն մեր օրգանիզմի վերականգնողական հատկությունների վրա, որովհետև դրանք հարուստ են հակաօքսիդանտներով. բաղադրիչներ, որոնք օգնում են դիմակայել ուլտրամանուշակագույն ճառագայթներին: Այս հակաօքսիդանտները կարող են օգնել ձեզ մնալ ճկուն և էներգիայով լի, եթե ճիշտ բանջարեղեն եք ուտում:

Եկեք ուսումնասիրենք երեք լավագույն բանջարեղենները, որոնք կարելի է ավելացնել սննդակարգին ծերացման ընթացքը դանդաղեցնելու համար:

 

Սպանախ

Այս բանջարեղենը պարունակում է մեծ քանակությամբ C վիտամին: Այն օգնում է մաշկին արտադրել և պահպանել կոլլագեն, որն անմիջապես պատասխանատու է մաշկի էլաստիկության համար: Սպանախը լի է հակաօքսիդանտներով: Առողջությանը նպաստելու համար պետք է այն ուտել հում վիճակում, լավ լվանալուց հետո կամ շոգեխաշել:
 
 
 

Գազար 

Հայտնի է որպես տեսողությանը նպաստող բանջարեղեն: Այն նաև լի է վիտամիններով և միկրոէլեմենտներով, որոնք ձեր եղունգներն ու մազերը առողջ են պահում: Միևնույն ժամանակ գազարի հյութը ամենաառողջարար խմիչքներից մեկն է:

Բրոկկոլի 

Հայտնի է որպես քաղցկեղի դեմ պայքարող նյութեր, C վիտամին, ծծումբ և օգտակար ամինաթթուներ պարունակող բանջարեղեն: Այն ձեր օրգանիզմն ազատում է տարբեր տոքսիններից և խթանում դրա վերականգնողական հատկությունները: Ինչպես և սպանախը, բրոկկոլին նույնպես կարող եք հում ուտել: Եթե երեխա ժամանակ ատել եք բրոկկոլին, ապա այժմ ավելի լավ է մեծանաք ու սիրեք այն:

Մշտապես ուտելով այս երեք առողջարար բանջարեղենները և համատեղելով դրանք վարժությունների հետ՝ դուք կմնաք երիտասարդ և հիասքանչ կզգաք ձեզ: Վայելեք կնճիռներին և սպիտակ մազերին «ոչ այսօր» ասելու հաճույքը`ամբողջ օրը համեղ գազարի հյութ խմելով: