Կայքն օգտագործում է քուքիներ: Օգտվելով կայքից` Դուք համաձայնվում եք մեր քուքի քաղաքականությանը:
Փակել Իմանալ ավելին
Փակել Իմանալ ավելին

Ոսպ

100գ ոսպ – 347 ԿԿալ

Ոսպը պարունակում է կարոտին, սպիտակուցներ, պրոտեիններ, օսլա, կալցիում, ֆոսֆոր, երկաթ, ֆոլաթթու և  A, B1, B2, B6, C և PP վիտամիններ:

Բացառիկ առողջարար

Շնորհիվ երկաթի և ֆոլաթթվի բարձր պարունակության՝ ոսպը խթանում է արյան կարմիր գնդիկների արտադրությունը և կարգավորում նյարդային համակարգի աշխատանքը: Դրա ցածր գլիկեմիկ ինդեքսի շնորհիվ այն հաճախ է հանդիսանում դիետաների բաղադրիչ, այդ թվում՝ շաքարախտով հիվանդների համար: Շնորհիվ օսլայի՝ ունենում է մաքրող ազդեցություն մարսողական տրակտի վրա և իջեցնում է խոլեստերինի և գլուկոզայի մակարդակը:  

Սննդարար հատիկ և համեղ ծիլեր

Ոսպի համեղ և շատ սննդարար սերմերը ենթակա են սննդի մեջ օգտագործման պատրաստումից հետո: Դրանք կարելի է ավելացնել աղցաններին,  հայտնի է նաև ոսպով ապուրը: Խիստ արժեքավոր են նաև դրա ծիլերը, որոնք կարելի է օգտագործել հում վիճակում՝ ավելացնելով բուտերբրոդներին, աղցաններին, ապուրներին և տաք ուտեստներին՝ մաղադանոսի և սամիթի փոխարեն:  

Ոսպն Աստվածաշնչում

Դեռևս Աստվածաշնչից մենք իմանում ենք, թե ինչպես է գնահատվել ոսպը դարեր ի վեր: Լեգենդի համաձայն՝ մեկ ափսե ոսպի համար Իսահակի անդրանիկ զավակը հրաժարվում է անդրանիկության պատվից:  

Բուսակերական համ

Իր բացառիկ սննդարար հատկությունների համար ոսպը շատ է գնահատվում բուսակերների կողմից: Այն կարելի է  ավելացնել աղցաններին, ապուրներին, ինչպես նաև օգտագորրծել որպես մսի փոխարինիչ. դրանից ստացվում են համեղ կոտլետներ, պաշտետ կամ լեչո՝ այլ բանջարեղենի ավելացմամբ: 



Բաղադրատոմսեր այս բանջարեղենով

Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալ՝ խյուս-ապուր

Դալը խյուս-ապուր է՝ պատրաստված տարբեր լոբազգիներից՝ լոբուց, ոլոռից, ոսպից, մունգ լոբուց՝ կարրիի և գարամ մասալայի (տարբեր համեմունքների խառնուրդ) ավելացմամբ:

2 անձի համար 30-45 րոպե Պարզ
Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Մարինացված սաղմոն ոսպի աղցանով

Ոսպով և սոուսով մարինացված սաղմոնի բաղադրատոմս:

3 անձի համար ավելի, քան 45 րոպե Միջին բարդության