• nutrients

Քաղցր սիսեռ

առողջ

Սովորական սիսեռի տեսակ է, ուտում են ամբողջովին՝ պատիճի հետ և չհասած վիճակում:

Sweet peas are rich in Vitamins

100 գ. քաղցր սիսեռ – 42 կկալ

Այն պարունակում է սպիտակուց, մանրաթելեր, C, B, E վիտամիններ, կալիում, ֆոսֆոր, մագնեզիում և կալցիում:


Առողջարար շաքար

Այն օրգանիզմին էներգիա է մատակարարում՝ միևնույն ժամանակ չբարձրացնելով արյան մեջ շաքարի պարունակությունը:

Մրցակցություն սպանախի համար…

Ասիական խոհանոցում քաղցր սիսեռի տերևները նաև մատուցվում են պատրաստված ինչպես սպանախը:

Sweet Pea Vegetables are rich nutritional diets


Կանաչ նախաճաշիկ

Սկզբում սիսեռը մշակում էին միայն դրանց չոր սերմերի համար: 16-րդ դարում Հոլանդիայում սկսեցին մշակել նուրբ, ճռճռան սիսեռ, որն ուտում են պատիճի հետ միասին: Այն հիասքանչ հավելում է ռիզոտտոյի համար, շատ լավ է գնում մսի և ծովամթերքների հետ:

Հաջողության գաղտնիքը

Այս տեսակը հետո ճանապարհ ընկավ դեպի Ասիա, որտեղ մեծ ժողովրդականություն վայելեց: Այսօր քաղցր սիսեռն իրենից ներկայացնում է Ասիական խոհանոցի կարևոր տարր: Քաղցր սիսեռի համը գերազանց լրացում է հանդիսանում այս խոհանոցի համեմաունքներին և հավելումներին, ինչպիսիք են ոստրեն կամ սոյայի սոուսը, քնջութի սերմերը կամ կոճապղպեղը: Այն հիանալի է համադրվում բրնձի կամ քաղցր և թթու սոուսների հետ: Ճռճռան սիսեռի ազդեցությունը Չինաստանի, Ճապոնիայի և Կորեայի տնտեսական հաջողության վրա դեռևս չի հաստատվել որևէ վստահելի հետազոտության միջոցով:

, , ,