• nutrients

Ծովաբողկ

առողջ

Բույսը կարելի է գտնել Եվրոպայում և Ասիայում, օգտագործվում են արմատները և տերևները:

100g ծովաբողկ – 68 կկալ

Ծովաբողկը պարունակում է ֆոսֆոր, ծծումբ, կալիում, կալցիում, երկաթ, նատրիում, մագնեզիում և A, B, C և E վիտամիններ:

Առողջության աղբյուր

Ծովաբողկն ունի հակաբակտերիալ, հակավիրուսային և հակասնկային ազդեցություն:Խթանելում է նյութափոխանակությունը, կարգավորում է երիկամների աշխատանքը  և բարձրացնելում է օրգանիզմի դիմադրողականությունը:Այն պարունակում է ավելի շատ C վիտամին, քան կիտրոնը, կամ նարինջը, իսկ ֆիտոնցիդների տեսանկյունից, այն բարձր մակարդակ ունի` սոխից և սխտորից հետո: Այն, հատկապես, խորհուրդ է տրվում տարվա անցումային ժամանակահատվածներում (օրինակ`աշնանից ձմեռ ևձմռանիցգարուն), որպեսզի օրգանիզմն ապահովի անհրաժեշտ վիտամիններով և հանքային աղերով:

Լավացնում է զգայարանների աշխատանքը

Քերած ծովաբողկի արմատը, իրեն բնորոշ կծու համով, հանդիսանում է շատ կերակրատեսակների, թարմ բանջարեղենի բաղադրամաս, այն նաև մատուցվում է սերուցքի հետ, ինչպես նաև սերուցքի և կիտրոնի հետ, որպես մսի, տաք կամ սառը ձկան խավարտ:  

Ապահովում է թարմություն

Շնորհիվ իր բնական հակաբակտերիալ հատկությունների` ֆիտոնցիդների,ծովաբողկն ունիապշեցուցիչ հատկանիշներ:Նրա տերևների մեջ փաթաթված կարագը, միսը կամ ձուկը թարմ են մնում երկար ժամանակ, քանի որ դրանց մեջ պարունակվող ֆիտոնցիդներըթույլ չեն տալիս, որպեսզի բակտերիաները զարգանան:

 Horseradish vegetables helps in sharpening the senses.

 

Առաջացնում է արցունքներ

Եթեծովաբողկը թարմ է և կծու է, ապա նրա մեջ պարունակվող եթերային յուղերըհաճախ մեզ մոտ առաջ են բերում արցունքներկամփռշտոց: Ճաշից հետո պետք է հոտ քաշել մի կտոր սպիտակ հացից, որը կհանգստացնի մեր աչքերը և ցավոտ կոկորդները:

100g chrzanu – 68 kcal

, , ,